Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai ir dabar vandentiekiai privatūs. Priklauso kokiai nors UAB. Pvz. UAB "Vilniaus vandenys" ir panašuens UAB"kažkokio miesto vandenys".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar jau tiesiant to būti negali. Jei anksčiau (prieš kokius 20 metų ar daugiau) buvo tiestas, tai galėjo jo neperimti. Arba ten koks sodų bendrijos, arba dar tarybinių laikų kažkoks nepriklausęs vandentiekiui ir pan.
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Vilnius tt: €1,242 mlrd (2024) VT: €147.8 (2024) Žmonių: 605 270
Tallin tt: €1.26 billio (2024) VT: €129.7 (2023) Žmonių: 453,864
Ryga tt: €1.545 billio (2024 ) VT: €155.7 (2024) Žmonių: 605,273
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...nis-nei-pernai
https://news.err.ee/1609317111/talli...mentary-budget
https://www.riga.lv/en/article/riga-...google .com%2F
Įdomu tu Transrevis, Kautros vairuotuojų algos didsnės nei VVT?
Vilnius skiria 147 milijonus visai judumo programai. Kas reiškia gatvių asfaltavimui.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...urai-kulturai/
Judumo programoms iš viso biudžeto projekte numatyta 142,8 mln. Eur. Didžiausias dėmesys skiriamas viešajam transportui, gatvių rekonstrukcijai – ir ateinančiais metais bus tęsiami rekordiniai gatvių naujinimo darbai.
2 mln. Eur numatyta viešajam transportui skirtų A juostų įrengimui. 12 mln. Eur skiriama Nemenčinės plento rekonstrukcijai.
Beje VVT naujus troleibusus perka su paskola. Kas dalinai reiškia, kad net tarkim 2029m. mes dar vis neturėsim pinigų, nes VVT biudžetą suvalgys paskolos mokėjimai.
Reiktų nepamiršti, kad talino VT yra nemokamas. Jei gerai atsimenu prieš kelis metus Vilnius iš bilietukų už VT surinkdavo apie 20 milijonų eurų.
Parašė VLR Rodyti pranešimąReikia turėti omeny ir tai, kad Vilniaus VT biudžetas dar visai neseniai buvo apie 75 milijonus eurų. Taigi Vilniaus VT yra visiškai apleistas pinigų prasme ilgus metus, nors paskutiniais keliais metais situacija kiek ir pagerėjo, ji pagerėjo toli gražu nepakankamai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
FACT CHECK..
Vilnius skiria 147 milijonus visai judumo programai. Kas reiškia gatvių asfaltavimui.
[...]
Reiktų dar patikrinti ar jis nesumažėjo. Žinant prioriteto permetimą gatvių asfaltavimui.
Kadangi ši suma yra perskirstyta per biudžetą, tai priedo dar turėtu būti suma už bilietų pardavimą, atkeliaujant per Susisiekimo paslaugas. Kas turbūt sudarys kokius 20-30 mln. Tai visa VT finansavimo suma bus iki 110 mln. eur.Paskutinis taisė sleader; 2024.09.09, 16:55.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTaip išeina, kad Talinas (turbūt ir Ryga) VT realiai skiria 3-4 kartus daugiau, nei Vilnius?
Viena yra kiek savivaldybė dotuoja pačias bendroves, kita yra kiek jos pačios užsidirba iš bilietėlių ir kokios nors reklamos. VVT berods pernai sugebėjo 11mln. pelno uždirbti kai streikai buvo ir algom neturėjo pinigų.
Reikėtų pažiūrėti ar į tas sistemas kitose sostinėse neįeina traukinių eismas, priemiestiniai maršrutai. Tada atskirai kiek išleidžiama kažkokiem infrastruktūros gerinimams tiesiogiai iš miesto biudžeto, pvz. A juostų plėtra.
Vilniaus atvėju dar yra ir privatininkai. Kažkiek mokam dotacijų privatininkam, kitą dalį VVT. Ir galiausiai dar ir suplakami projektai į vieną. Dviračių tako statyba ir A juostos įrengimas ir biurokratijos mažinimas skaitmenizuojant valstybės paslaugas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Maršrutai, kuriuos esu matęs nežmoniškai perpildytus piko metu: 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G, 10, 24, 30, 31, 33, 52, 53, 114, 119, 122, 2, 4, 6, 7, 12, 16, 17. Ir galiu nuoširdžiai pasakyti, kad piko metu įprastai nevažinėju po visą Vilnių, tad daug ką turbūt ir praleidau. Atrodo, požiūris žmogaus, gyvenančio Aukštuosiuose Paneriuose ir kasdien važinėjančio išskirtinai 9 maršrutu.
Represijos? Rimtai? Čia 2024 ar 1940? Po to dar bus siūlymai ištremti automobilių vairuotojus į Sibirą? Reikia suprasti, jog žmonės nepersėda ne tik dėl to, kad yra buožės, bet ir dėl to, kad variantai yra absoliučiai nepriimtini. Norint, kad didžioji dalis persėstų į autobusus ir troleibusus, dar net nekalbant apie minimalią asmeninę keleivio erdvę, reikėtų tokiuose maršrutuose kaip 1G leisti transportą kas 1-2 min. Toks jausmas, kad kamščiai ne išnyktų, o juos pradėtų kelti patys autobusai. Jau negalvojant apie tai, iš kur gauti tiek autobusų ir vairuotojų, ypač kai antro pagal svarbą "liberalizuotos rinkos"vežėjo Vilniuje tvarkaraščiai retesni žiemą nei vasarą.
Dabar Vokietija jau pradeda gaminti 60 metrų tramvajus https://www.urban-transport-magazine...ngest-tramway/, o pas mus vis dar sukama galva kaip galima sukišti (negalima) kuo daugiau žmonių į max 18 metrų autobusus.
Kodėl negalim tiesiog pastatyt tramvajaus? Kam to mazochizmo?
Tramvaju Vilniuje butu statyti jau per velu. Visi miestai state tramvajus pries pradedant grandiozinius statinius. Pagalvokite kaip tramvajus turetu atrodyti prie pvz. Vinco Kudirkos aikstes? Ka daryti, aikste siaurinti ar pastatus griauti? Arba variantas daryti kaip pvz. Suomijoje kur centre automobiliai ant tramvajaus begiu vazineja ir viskas ten gerai.
Comment
-
Parašė Pa2sk Rodyti pranešimą
Tramvaju Vilniuje butu statyti jau per velu. Visi miestai state tramvajus pries pradedant grandiozinius statinius. Pagalvokite kaip tramvajus turetu atrodyti prie pvz. Vinco Kudirkos aikstes? Ka daryti, aikste siaurinti ar pastatus griauti? Arba variantas daryti kaip pvz. Suomijoje kur centre automobiliai ant tramvajaus begiu vazineja ir viskas ten gerai.
Comment
-
Parašė Pa2sk Rodyti pranešimąTramvaju Vilniuje butu statyti jau per velu. Visi miestai state tramvajus pries pradedant grandiozinius statinius. Pagalvokite kaip tramvajus turetu atrodyti prie pvz. Vinco Kudirkos aikstes? Ka daryti, aikste siaurinti ar pastatus griauti? Arba variantas daryti kaip pvz. Suomijoje kur centre automobiliai ant tramvajaus begiu vazineja ir viskas ten gerai.
Ties skiltimi "Projekto Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano sprendiniai" yra seniau daryta 1G trasą atitinkančio tramvajaus studija, kurioje viskas maždaug pavaizduota.
Pripažinsiu, kad nėra labai tobula, kadangi daryta prieš greitųjų įvedimą ir mikrobų laikais (kuriuos juokingai siūloma reorganizuoti), o dar yra tokie sprendimai troleibusus nukreipti Švitrigailos g. – nelogiška, kai dabar atsirado galimybė organizuoti eismą su autonomine eiga (ir jei dėl tramvajaus įrengimo kai kur reikėtų naikinti KT, čia būtų adekvati priežastis).
Tačiau pati tramvajaus trasa yra suprojektuota, galima matyti, ir kaip keistųsi aplinkinis automobilių eismas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar jau situacija gerokai pasikeitusi. Studija daryta prieš beveik 20 metų.
Comment
-
Parašė Pa2sk Rodyti pranešimą
Tramvaju Vilniuje butu statyti jau per velu. Visi miestai state tramvajus pries pradedant grandiozinius statinius. Pagalvokite kaip tramvajus turetu atrodyti prie pvz. Vinco Kudirkos aikstes? Ka daryti, aikste siaurinti ar pastatus griauti? Arba variantas daryti kaip pvz. Suomijoje kur centre automobiliai ant tramvajaus begiu vazineja ir viskas ten gerai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
tramvajus ar metro - ne panacėja. Tai būtų sekantis žingsnis, išnaudojus autobusų ir troleibusų potencialą.
.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPerpildyto VT "problema" šiuo metu galima išspręsti tiesiog padažninant kursavimą. Joks VT nevažiuoja kas 3-4 min. O galėtų. Ir kažkada važiuodavo. Nereikia jokių ten 1-2 min. Tai būtų grafiko sutankinimas 1,5-2 kartus.
Comment
Comment