Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Bet jis rimtai naturalus dalba##bas...



    Na tai šitas klounas tiesiog šaudo skačius iš ChatGPT, jau gi buvo prigautas tramvajų temoje, kai aiškino, kad viena tramvajų linija kainuotų virš milijardo
    Jeigu neįžeidinėjant, naujasis Vilniaus meras, greičiausiai, nesidomi viešojo transporto srities aktualijomis ir situaciją vertina automobilio vairuotojo perspektyva.

    Dabar geras metas pradėti keisti situaciją. Kai/jeigu miesto gyventojų skaičius dar labiau padidės, bus vis sudėtingiau planuoti rimtus projektus. Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 18:35.

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

      Kalėdų eglutės už 200k gal ir įdomu, bet tos lėšos gali būti kaupiamos rimtesniems projektams, kurie atsilieptų miesto gyventojų gerovei. O miesto gyventojų gerovė nėra tik didėjantys atlyginimai ir parduotuvių skaičius. Trumparegiškumas infrastruktūros srities atžvilgiu stebina.
      Kalėdų eglutės bent pritraukia turistų ir atneša miestui pinigų, o vat pvz 40 ar net daugiau suprojektuotų Šimašiaus skverų, kurie dabar jau yra pamiršti, yra tikrų tikriausias lėšų švaistymas... Už šiuos pinigus galima buvo ne tik atlikti kelias skirtingas VT vystymo studijas iš nepriklausomų užsienio specialistų (būtent specialistų, kurie jau įgyvendino ne vieną projektą, o ne VMS činūšų suburtos grupelės, kurį, kaip berods VLR įrodė, tiesiog pagooglino apie tramvajus ir iš pirmų rezultatų surašė powerpointo prezentaciją...) ir paruošti projektą/viziją ateičiai, gal net keliais etapais, jeigu iškart negalime tokiam svarbiam dalykui rasti kelių šimtų milijonų.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
        tiesiog pagooglino apie tramvajus ir iš pirmų rezultatų surašė powerpointo prezentaciją
        Buvo dar blogiau - jie pagooglino ne apie tramvajus, o apie Medium Capacity Rail Systems, kas realiai yra light metro. Tada paėmė pirmą pastraipą, kurioje surašyti egzistuojančių ir ilgai veikiančių light metro linijų skaičiai Taivane ir parašė, kad tokius reikia surinkti autobusais prieš statant Light Rail, ir, kad tai yra 'įprasta praktika':

        https://en.wikipedia.org/wiki/Medium...ty_rail_system

        Čia kaip paimti egzistuojančių greitkelių Azijos miestuose statistiką ir sakyti, kad tiek automobilių turi pravažiuoti Šiaurinės gatvės trasoje esančiais laukais norint ją ten tiesti. Dabar jie su ciniškomis šypsenėlėmis mojuoja ta 'studija' ir sako 'o ką tu mums' ir 'Naujieji vasiukai'. Tokio lygio ciniško mėšlo nesu skaitęs niekur, VMS yra boratynų boratynas. Šimašius, Pakalnis, Benkunskas ir kiti, kurie nepaflaggino šitos studijos kaip mėšlo man yra politiniame šiukšlyne ir aš niekada rimtu veidu negalėsiu jų vadinti niekuo kitu kaip nekompetetingais debilais, padariusiais milžinišką žalą šitam miesui ir jo plėtrai.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

          Jeigu neįžeidinėjant, naujasis Vilniaus meras, greičiausiai, nesidomi viešojo transporto srities aktualijomis ir situaciją vertina automobilio vairuotojo perspektyva.
          O tai ką jis darė 10 metų vicemero kėdėje. Ar ne jo kuruojama sritis buvo?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            O tai ką jis darė 10 metų vicemero kėdėje. Ar ne jo kuruojama sritis buvo?
            O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?
              Labiausiai įspudį paliko 5 kartus atšauktas trolebusų pirkimo konkursas, nes daiguau tai nelabaii ką ir darė, tik mažina maršrutus kasmet. Aj dar geras atvejis buvo kai Narbuto gatvėje įrengė A juosta tik toje dalyje kur troleibusas ir taip pravažiuodavo, o ten kur reikėjo laukti nerengė.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?
                Troleibusai remontuojami medvaržčiais ir tamsiu paros metu važinėjantys be šviesų, nes sugedę. Taip turbūt nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais ar blokados metu. Tai va taip man atrodo VT "progresas" nurodytu laikotarpiu. Įdomu, kas bus toliau? Pradės važinėti be vieno rato ar su iškritusiomis durimis? Tokia stadija atrodo nebetoli.

                Comment


                  Kam tos durys?

                  https://www.usawelcome.net/explore/s...cable-cars.htm
                  There is no better way to experience and enjoy.
                  Click image for larger version

Name:	sfo-cable-car1.jpg
Views:	725
Size:	124,1 kB
ID:	2088260

                  Troleibusas ekstremalams
                  https://youtu.be/Cw_mXLC4aAw
                  Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	720
Size:	40,3 kB
ID:	2088261

                  Galima išlipt tarp stotelių:
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Kam tos durys?
                    Troleibusas ekstremalams
                    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	720
Size:	40,3 kB
ID:	2088261
                    Ir vistiek pirmos durys uždarytos

                    Comment


                      Vaikystėj būdavo priešingai, vasarą troleisubsų vairuotojai lakstė su priekinėm durim atvirom.

                      Comment


                        Kas juokingiausia, kad būna, jog ir dabar dar laksto

                        Comment


                          2009 metu video, trulikai tie patys is esmes, tik pasene 15 metu dar, gatve tokia pati, be jokios VT infrastrukturos. Kaip ir atsako i klausima apie "progresa"

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Troleibusai remontuojami medvaržčiais ir tamsiu paros metu važinėjantys be šviesų, nes sugedę. Taip turbūt nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais ar blokados metu. Tai va taip man atrodo VT "progresas" nurodytu laikotarpiu. Įdomu, kas bus toliau? Pradės važinėti be vieno rato ar su iškritusiomis durimis? Tokia stadija atrodo nebetoli.
                            Su neužsidarančiomis durimis yra tekę važiuoti du kartus

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	es.png
Views:	363
Size:	502,7 kB
ID:	2089132
                              Tuo tarpu Vilnius sėdi, nieko nedaro ir galvoja, kad yra gudriausias iš visų.

                              Comment




                                Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
                                https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802

                                Comment


                                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


                                  Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
                                  https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802
                                  ES finansuoja dar daug ką, ko mes nedarom.

                                  Comment


                                    Vilnius jau turi modernų tramvajų - troleibusus. Prašyčiau apsieiti čia be cirkų.

                                    Comment


                                      Gi V.Benkunskas iš karto po rinkimų aiškiai pasakė - "per 4 metus tramvajaus nepastatysi, tai nx dirbti? Kad laurus susižertų kiti?"
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Vietoje to, kad tramvajų didžiają dalimi finansuoti ES, lauksim tol kol neatitiksim kriterijų ir reiks iš savų finansuot ir tada nedarys nieko nes sakys, kad brangiai kainuoja.

                                        Comment


                                          Nežinojau kad Europos Sąjunga finansuoja tramvajus ir metro beveik visur aplink Lietuvą.
                                          Apart Lietuvą, nes nieko nedarom.
                                          Randu visur – ir Latvijoje, ir Lenkijoje, ir dar 5+ šalių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X