Parašė T-K-K
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąO kaip tas tramvajus turėjo eiti?
Temoje žiūriu atgal ir nerandu.
Koks turėjo būti Vilniaus greitasis tramvajus?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Paryžius šiuo metu savo metro plečia. Geri skaičiai.
200 kilometers of track on four new, fully automated subway lines with 68 stations and seven technical centers – the Grand Paris Express is currently the largest infrastructure project in Europe.A total of €35.6 billion has been earmarked for the Grand Paris Express development, including a provision of €7 billion for risks and contingencies, putting the full cost at roughly €42 billion ($54.34 billion).
Pritaikius tas pačias kainas per km (€210M) – Vilniaus mastu reikėtų 6 - 8,5 milijardų (30-40 km).
Kainuotų kaip 100x “k18b Artery”.
Comment
-
Gal kažkam pasirodys įdomus mano mini-research apie tramvajaus planus post-sovietiniame Vilniuje. TKK surastas VGTU žemėlapis kaip tik papildys visą šią rašliavą:
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jūsų žinios yra klaidingos.
200x pradžioje Systra pasiūlė štai tokį tramvajaus variantą:
Poros metų bėgyje tas planas suprastėjo iki dviejų linijų, bet atsirado 16 troleibuso tęsinys iki Santariškių:
Ir būtent pastarojo plano buvo laikomasi daugmaž iki 2007, tais metas prie savivaldybės net stovėjo reklaminis tramvajaus sąstatas ir beveik visi (inžinieriai, mokslininkai ir politikai) vieningai sutarė, kad už metų-dviejų prasidės A linijos statybos.
Tik deja, 2007 į valdžią atėjo Imbrasas, kuris tramvajaus planus atmetė ir į Santariškes pasiūlė troleibusus. Planai irgi buvo gana pažengę, bet tada meru tapu Navickas (tam tikras Šustausko ir Matijošaičio miksas), dar vėliau dingo ir jis ir išvis prasidėjo krizė. Taip likome ir be tramvajaus, ir be troleibusų plėtros.
2011 grįžus Zuokui, kurį laiką figuravo ta antroji schema (be C linijos), bet Zuokas spėjo troleibusus pavadinti miesto priešu ir todėl ne tik atsisakyta bet kokių plėtros planų, bet ir nenupirkta nė vieno troleibuso (Amberių surinkimas buvo pilotinis projektas, vykęs dar iš inercijos po nelabai vykusių 2010 NVS troleibusų bandymų).
2012-12-19 miesto taryba patvirtina VGTU nukvakusios mokslininkės ''Naujų viešojo transporto rūšių diegimo specialųjį planą''. Kodėl tai svarbu:- Nuo šios dienos (dar prie Zuoko!) SYSTRA nustoja figuruoti tramvajaus planuose;
- Pati studija pagal savo atlikimo kokybę/pasiūlymų logiką toli gražu atsilieka net iki Smart Continet (Jums atrodo logiškas pasakymas ''būtina naikinti maršrutus gatvėje X, nes per tankus VT tinklas? Ne? O būtent taip buvo kalbama apie VT Žvėryno, Šeškinės ir Fabijoniškių mikrorajonų gatvėse); yra tam tikrų vietų, nukopijuotų iš Vikipedijos; sudaryta speciali maršruto trasos detali schema gadgetbahn'ui - Translorui;
- Maršrutų tinklas dar kartą pasikeitė: B linija vietoj Lazdynų nukreipta į Stotį - taip dar labiau sumažinant tramvajaus tinklą;
- Studijoje šiukštu nedaryta bendrų autobusų ir tramvajaus, o ypač - troleibusų ir tramvajaus maršrutų atkarpų, nes ''dubliuojasi''. Dėl to studijoje siūlyta nedaryti tramvajaus Konstitucijos pr., nes reikėtų naikinti ten troleibusus ir tada griūtų visas trūlų maršrutų tinklas - bet klausimas, kas draudžia leisti juos kartu? Be to, kadangi į Baltupius kelias - tik per Kalvarijų gatvę, Baltupiai būtų likę vos su vienu retai kursuojančiu autobuso maršrutu.
- Pati įdomiausia dalis: studija siūlė pirmu etapu įvesti greituosius maršrutus, palaipsniui juos privedant prie BRT standarto (bet pernelyg nedetalizuojant, kokiomis priemonėmis) ir tik ateityje įvesti tramvajų 1G ir dalimi 3G maršruto, o vietoj 2G įvesti BRT. Vėlgi, kaip pagrindinis argumentas buvo _per maži keleivių srautai_.
- 2013 įvesti greitieji autobusai, taip pat kurį laiką prie dabartinio JUDU veikė specialus tramvajaus skyrius. Tačiau JOKS tolesnis planavimas realiai nepavyko - nei PP, nei techniniai projektai nebuvo parengti, todėl Zuokas visiškai nusišneka, kad esą 2015 jau buvo viskas paruošta. Realiai vienintelis kiek prie tramvajaus priartėjęs projektas buvo Vingio parko VT tiltas su jungiamaisiais keliais, bet skirtas paprastam, ratiniam VT (jei neklystu, net neprojektuotas troleibusų KT, nes nū gi atgyyyvenaa).
Dėl to aš labai prašau tiek tamstos, tiek John nustoti vis kartoti, koks bukas yra Šimašius/ši taryba dėl Smart Continent ir koks malačius yra Zuokas, nes nū gi syyyystraaa. Visas tas bardakas prasidėjo dar nuo Zuoko romano su VGTU ir dar prieš 11 metų. Jau net nekalbu apie tiesiog visiškai galvoje netelpančius Zuoko pasisakymus žiniasklaidoje ''tramvajus negalės būti dvibėgis, turės būti vienbėgis arba išvis bebėgis''.
Kam įdomu - NVTR spec. planas ir visi jo priedai/ataskaitos/sprendiniai dar prieinami viešai VMS puslapyje, jeigu kam kiltų abejonių, kad bandau čia meluoti ir juodinti ''vagiantį, bet darantį''
- 10 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Tipo nuo 1990 nebuvo jokios trasos numatyta?
Really?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Net studentai bakalauro darbuose eilę metų paišė tas trasas visaip. Ir aš tame tarpe. Tai nėra čia prasmės vėl jas aptarinėt. Blogiausia tai, kad vt nustekentas iki tokio lygio, jog realūs jo naudotojai beliko tos socialinės grupės, kurių nuomonė nelabai kam ir svarbi
O šiaip manau, kad suvokimas dėl VT baisios padėties pamažu gali ateiti bent jau didmiesčių jaunajai kartai, potencialas didelis. Ypač populiarėjant tvarumo idėjoms. Kažkada pažiūrinėjau lietuviškus puslapius apie tvarumą, tai kol kas labiau kalbama apie popierinius šiaudelius ar elektromobilius, bet ne apie VT ar traukinius.
Turbūt turi ateiti momentas, kai tvarumo idėjos iki žmonių ateis anksčiau, negu jie sės ant automobilio adatos. T. y. iki 18-20 metų, dar mokyklos suole. Švedijoje „prieš klimato kaitą“ protestavo mokiniai mokyklose, o ne pensininkų draugijos.
Pensininkai mokytojai (kurių dauguma) tikrai mokiniams neperteiks tvarumo idėjų ir nesužavės. Automarozų kultūroje užaugę žmonės (kieno BMW garsiau burzgia, tas kietesnis) irgi nenorės geresnio viešojo transporto.
O tie, kas (ankstyvoje) vaikystėje pasivažinėjo traukiniais, dviračiais, tramvajais, jeigu ir vairuos automobilius, tai bent negalvos, kad VT tik lochams.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Čia transporto inžinerijoje tokius bakalaurinius darėt?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVel absurdo tema kazkas atgaivinoPaskutinis taisė Silber418; 2023.09.11, 20:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPritaikius tas pačias kainas per km (€210M) – Vilniaus mastu reikėtų 6 - 8,5 milijardų (30-40 km).
Kainuotų kaip 100x “k18b Artery”.
Jau daug kartų minėtas labai affordable visiškai naujos tramų sistemos įrengimas Olsztyn'e. Bet dar norėčiau paminėti Varšuvos vieną įdomesnį atvejį kur berods 2013 už allegedly 6.5mln PLN buvo įrengta priemiestinio traukinio stotelė privačia iniciatyva naujame gyvenamajame rajone kur anksčiau buvo tik sodai. Dabar šitie žmonės gyvenantys miesto pakraštyje turi greitą susisiekimą su rytiniu Varšuvos centru kas 10-15min kursuojančiu traukiniu. Stotelė buvo vienas iš to rajono selling pointų. Kaip bebūtų ironiška tas rajonas vadinasi Wilno. YouTube reportažas apie tai - https://www.youtube.com/watch?v=b-cDWQfRvYE (yra subtitrų auto-translate'as). Neatmesčiau būtent tokio varianto Lietuvoje, kad ne savivaldybė, o kažkoks privatus vystytojas eventually duos pirmą postūmį VT srityje.
- 15 patinka
Comment
-
Motorinis Vilniaus tramvajus
https://www.facebook.com/groups/viln...0455343561934/
https://www.limis.lt/valuables/e/805...MtQeQ_dTBPcQh0
Dalinuosi nuotrauką iš komentarų
Motorinis tramvajus "piegutek". Inžinierius Ludwik Piegutkowski, Jis senuose arklinio tramvajaus vagonuose įrengė senus vidaus degimo variklius. Tramvajus taip pat buvo vadinamas "citrina", nes jis buvo nudažytas ryškiai geltona spalva.
- 1 patinka
Comment
-
Esu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.
Štai dar vienas eilinis straipsnis :
Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEsu visiškai tikras kad Vilniuje tramvajus neturi jokių šansų, nes yra "per brangus" ir greičiau bus metro uz 100x tramvajaus kainą.
Štai dar vienas eilinis straipsnis :
Vietoj priedangų ir slėptuvių Vilniuje siūlo statyti metro: pasakė, kada jis galėtų atsirasti
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...ro-662-2130232100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Reikia pradėti daryti juodąjį sąrašą žmonių, kurie stumia metro.
„Aš priklausiau metro sąjūdžiui, kuris veikė praėjusios kadencijos Seime. Tiesą sakant, visiškai sutinku – kai kuriose šalyse metro yra pirmiausia civilinės saugos objektas, o tada jau susisiekimui skirtas infrastruktūros dalykas. Tikrai sveikinčiau, jei pradėtume rimtas, paskaičiuotas diskusijas apie metro projektą Vilniuje. Tikrai, visiškai kitaip žiūriu, nei žiūrėjau prieš 3-4 metus“, – teigė jis. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
- 3 patinka
Comment
-
Kaip gi be to teiginio, kad tavo siūlomi sprendimai egzistuoja ‘daugybėje šalių. Būtų įdomu pamatyti sąrašą šalių, kuriose metro sistemos buvo statomos su pagrindiniu tikslu būti civilinės saugos objektais.
Kita vertus, metro gali būti laikomas ir Light Rail - gal ir būtų įmanoma pasijungti šituos žmones prie tikslo, pvz žadant, kad linijos karts nuo karti sulįstų į tunelius prie sankryžų ir pan vietose, kur žmonių tankis didžiausias (ko vis tiek LRT sistemai reikėtų). Tad tuos tunelius būtų galima užrašyti ir civilinei saugai.Paskutinis taisė VLR; 2023.10.19, 08:55.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą- Tilto g. labai prastos būklės "vienos juostos, tai susiaurėja, tai vėl išplatėja", planuoja parengti projektą, kad būtų taip pat įrengtas platus pėsčiųjų takas, dviračių takas, parkavimo vietos, abiejose kelio pusėse.
- Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąViena metro linija Vilniuje kainuotų 5 milijardus eurų?
- 9 patinka
Comment
Comment