Konkes buvo daug kur, nes atsirado iki automobilio atsiradimo... Jurmaloj netgi buvo, nors caro laikais ji buvo kaimu...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKonkė buvo ir Kaune (ėjo Vydūno al.), ir Klaipėdoje O kad Klaipėdoj buvo tikras tramvajus, tai neseniai kalbėjo dar ir per tvParašė x21 Rodyti pranešimąKonkes buvo daug kur, nes atsirado iki automobilio atsiradimo... Jurmaloj netgi buvo, nors caro laikais ji buvo kaimu...Truputį pasidomėjus paaiškėjo, kad ne tik "konkė" Vilniuje buvo, bet ir dyzelinis tramvajus buvo paleistas Vilniaus gatvėmis.
Comment
-
Norėčiau pakartoti vieno graiko žodžius apie Atėnų tramvajų. Kaip žinome jis buvo pastatytas prieš Olimpines žaidynes ir kol jos vyko tol daugybė žmonių kuo naudojosi. Pasibaigus olimpinėms žaidymėms viskas grįžo į savas vietas, žmonės ir toliau važinėja savo automobiliais, o tiksliau sakant stovi kamščiuose. Anot jo, labai nevykęs projektas pareikalavęs labai daug investicijų, po kurio įrengimo dingo nemažai patogių pėsčiųjų gatvelių ir t.t.
O dabar galvokit patys.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNorėčiau pakartoti vieno graiko žodžius apie Atėnų tramvajų. Kaip žinome jis buvo pastatytas prieš Olimpines žaidynes ir kol jos vyko tol daugybė žmonių kuo naudojosi. Pasibaigus olimpinėms žaidymėms viskas grįžo į savas vietas, žmonės ir toliau važinėja savo automobiliais, o tiksliau sakant stovi kamščiuose. Anot jo, labai nevykęs projektas pareikalavęs labai daug investicijų, po kurio įrengimo dingo nemažai patogių pėsčiųjų gatvelių ir t.t.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąMano tėvas sako, kad durnam ir gydymas nepadės. Jeigu sėdėti kamštyje geriau negu važiuoti tramvajum, nu tai ką aš žinau. Blogai, kai mašina yra labiau socialinio statuso rodiklis, negu transporto priemone. Gi savo kietumo rodymui galėtume apsiriboti, tarkim, mobiliako naujumu ar kokio lauko teniso/golfo žaidimu.
Comment
-
Durnas ne tas, kuris savo automobiliu važiuoja, bet durnas tas kuris naiviai tikėjosi, kad tas paliks savo mašiną ir lips į tramvajų. Ir niekas nepaliks savo mašinų tol, kol nebus sukurtos atitinkamos sąlygos ir tas kietumo rodymas nė prie ko.
Važinėju aš savo mašina į darbą ir toliau važinėsiu ir jeigu būtų įrengtas tramvajus. Ir jeigu pro mano važiavimo trąsa praeitų tramvajus, aš vistiek važiuočiau mašina. Kodėl? Todėl kad Nueiti iki tramvajaus stotelės, juo nuvažiuoti iki kitos stotelės ir nupėškuoti iki darbo manau užtruktų tiek pat kiek automobiliu ir kamšty prastovėjus, o gal net ir ilgiau. Plius dar šalta žiemą, gali sutikti nemalonių tipų ir t.t. vienu žodžiu renkiesi tą kas tau yra patogiau. Tik negalvokit, kad aš čia užkietėjęs automobilistas. Ne ne ne. Vasarą mielai į darbą važinėju dviračiu nes tuomet man juo patogiau. Nuskuodžiu greičiau nei su mašina ir maloniau dar.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad mašina kamštyje juda greičiau negu tramvajus (kuris pagal idėją kamščiuose nestovi), bet lėčiau negu tavo dviratis (kuris irgi pagal idėją kamščiuose nestovi)? Tai kokiu tu greičiu tuos pedalus mini?
Nesuvoki apie ką kalba eina. Aš kalbu apie principą. O principas toks. Ką reikia padaryti, kad žmonės paliktų automobilius ir važiuotų viešuoju transportu bei kiek tai kainuos.
Gal tramvajus iš kiekvieno kiemo išvažiuos? Iki jo eiti pėškom nereikės? Laukti kol atvažiuos nereikės? Stotelėse nesustodinės? Vėl nuo jo sustojimo iki darbo eiti nereikės? Trąsa viena. Kiek žmonių jis palies? Tuos kurie gyvena prie pat pat Kalvarijų gatvės ir dirba prie pat sustojimo senamiestyje ar centre kur. Tai jiems gal ir apsimokėtų. Bet kiek gi tai žmonių, koks procentas? Manau kad Vilniuje tramvajus planuojamas ne transporto problemoms spręsti, bet dėl grožio, pasididžiavimo ar dar kažko.
Galvoji kamščiai tramvajaus nestabdys? Ir jo nepalies? Paskaityk pats per kiek laiko jis planuoja įveikti trąsą, po to paskaityk per kiek laiko piko metu, po to paskaityk kiek reikės jo laukti, o po to paskaityk kiek reikės laukti piko metuPaskutinis taisė deep'as; 2007.01.12, 10:15.
Comment
-
Manau šiuo metu reikia palaukti kol savivaldybė pristatys vilniečiams tramvaujaus projektą. Tada galėsim komentuoti, aptarinėti ir spręsti.
Bet galiu pasakyti tik tai, kad savivaldybė prastai dirba savo darbą. Turi būti įvertintos ir alternatyvos tramvajui.Paskutinis taisė deep'as; 2007.01.12, 10:32.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąManau šiuo metu reikia palaukti kol savivaldybė pristatys vilniečiams tramvaujaus projektą. Tada galėsim komentuoti, aptarinėti ir spręsti.
Bet galiu pasakyti tik tai, kad savivaldybė prastai dirba savo darbą. Turi būti įvertintos ir alternatyvos tramvajui.
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąKokios tos alternatyvos? ir kodel manai, kad jos nebuvo ivertintos?
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad taip išeina. Skaityk iš naujo.
Nesuvoki apie ką kalba eina.
...
Gal tramvajus iš kiekvieno kiemo išvažiuos? Iki jo eiti pėškom nereikės? Laukti kol atvažiuos nereikės? Stotelėse nesustodinės? Vėl nuo jo sustojimo iki darbo eiti nereikės? Trąsa viena. Kiek žmonių jis palies? Tuos kurie gyvena prie pat pat Kalvarijų gatvės ir dirba prie pat sustojimo senamiestyje ar centre kur. Tai jiems gal ir apsimokėtų. Bet kiek gi tai žmonių, koks procentas?
Jeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
Dabar irgi ne visi po darbo langais parkuojasi. Dirbu Gedimino prospekte, tai daugybė bendradarbių parkuojasi prie Sporto rūmų, nes ten yra didelė nemokama aikštelė. Tai vat eiti jiems iki ten yra toliau, negu iki viešojo transporto stotelės.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTai kodėl apie tai nieko nežino gyventojai? Į klausimą kodėl nekiša senamiestyje tramvajaus po žeme buvo atsakyta jog tai "ekonomiškai neapsimoka" ir tam pritaria kažkokie tai ekspertai.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąJaučiu, sunku gyventi, kai aplinkui tik debilai, kurie nesuvokia apie ką kalba eina.
Jeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
Dabar irgi ne visi po darbo langais parkuojasi. Dirbu Gedimino prospekte, tai daugybė bendradarbių parkuojasi prie Sporto rūmų, nes ten yra didelė nemokama aikštelė. Tai vat eiti jiems iki ten yra toliau, negu iki viešojo transporto stotelės.
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąPats sakai kad buvo atsakyta i klausima ar apsimoka statyti po zeme. ir tuo paciu sakai kad gyventojai nieko nezino apie kitu galimybiu ivertinima. Del specelistu kompetencijos gincytis negaliu nes pats nelabai nutuokiu apie tokiu projektu ekonominius vertinimus.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasikarščiavau . Tiesiog tikėjausi kitokio atsakymo. Pacituodamas graiką aš pasakiau situaciją Atėnuose. Ar nemanote, kad mes irgi link to einame?Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąJeigu tikėti http://www.development.lt/index.php/..._vilniuje/1013, tai projektas apima ir "automobilų stovėjimo aikštelių sistemą".
Kur prie Stoties tokią aikštelę padaryti? Juk ten turės pasistatyti mašinas tie, kurie iš Naujininkų ir viso to miesto galo atvažiuos.
Kol kas kalbama tik apie aikšteles aplink Senamiestį. Bet kam jų reikės, juk tam ir daromas tramvajus, kad automobilių ne tik aplink senamiestį, bet ir, tarkime, Kalvarijų gatvėje nebūtų.
Comment
-
Parašė Mantaz Rodyti pranešimąMatyt jų visuomenė yra prie to įpratusi ir važiuoti automobiliu sukurtos geriausios sąlygos. Tai gali būti dėl per vėlai priimtų sprendimų viešojo transporto plėtrai. Vilniuje situacija dar nėra tokia bloga ir nemažai naudojasi viešuoju transportu, nors jis yra lėtas. Galima būtų tikėtis, kad atsiradus greitesnei transporto rūšiai, persėdančių prie automobilio vairo sumažėtų.
Kai kas į tramvajų žiūri taip: gerai kad nors tokį turėsim. Bet reikėtų žiūrėti taip. Tramvajaus linija kaip planuojama gali kainuoti apie 600 mln, o ką galima nuveikti su 600 mln. gerinant transporto sistemą jeigu mes atsisakytumėm tramvajaus?
Comment
Comment