Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Aha, nedaro

      https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

      Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
      throw enough shit at the wall some of it will stick

      prieš kelis metus Kinijos miestuose vyko dalijimosi transporto revoliucija

      https://www.theatlantic.com/photo/20...eyards/566576/

      Click image for larger version

Name:	ezgif-3-20161aef71.jpg
Views:	1057
Size:	631,8 kB
ID:	2032787

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
        Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.
          Turint omeny šiuolaikines komunikavimo galimybes, principe taip. Žinoma, ne vieno John nuomonė ten bus, bet informacinis backlashas garantuotas ir jis tikrai neapsiribotų pabambėjimais forume.

          Comment


            Jeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Jeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.
              Taigi jau apie tai diskutavom keliais puslapiais anksčiau. Sutarėm, kad kažką panašaus ir darysim. Jei Zuokas pirmas nepadarys prisiskaitęs forumo

              Comment


                Matyt sutarimą būsiu praleidęs

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Matyt sutarimą būsiu praleidęs
                  Matyt būsi.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    O tai šitą padarė kur nors?
                    Taip, bet po kelių linijų atsisakė nes per brangi nesąmonė.
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    O Translohr yra kieno kompanija?
                    Panašu kad tokie prasti, kad kinieičiai jų dar nenupirko
                    Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Taip, bet po kelių linijų atsisakė nes per brangi nesąmonė.
                      Netiesa. Nebuvo jokių linijų ir niekas niekur šitos sistemos nestatė.


                      Panašu kad tokie prasti, kad kinieičiai jų dar nenupirko
                      Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.
                      Tai visgi prancūzų kompanija. Tiesiog nelabai susijungia taškai, kai aiškinama, kad jie stumia vietinių kompanijų keistus produktus. Šiuo atveju sugalvojo Shanghajuje pastatyti vieną keisto prancūziško produkto liniją.

                      Comment


                        Vilniaus miesto klinikinės ligoninės istorija
                        https://www.vmkl.lt/lt/veikla/istorija.html
                        1958-aisiais ligoninės vietoje buvo tušti laukai. Palei Nerį iki Prospieškos (dabartinio Antakalnio žiedo) riedėjo benzininiu varikliuku varomas tramvajus. Toliau stovėjo kelios trobelės, driekėsi daržai, žaliavo Neries slėnis. Čia ir buvo nutarta statyti ligoninę. Taip prieš penkiasdešimtmetį savo istoriją pradėjo rašyti pirmoji pokaryje pastatyta nauja Vilniaus miesto ligoninė.

                        Click image for larger version

Name:	istorija.jpg
Views:	692
Size:	824,7 kB
ID:	2034164
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Viešumoje pasirodė tas pats ‘Zuoko’ straipsnis apie tramvajų - šį kartą autorius nebe Zuokas, o Andrius Vnukovskis. Na, bent žinome, kas Zuokui (gerus) straipsnius ta tema rašinėja.

                          https://m.delfi.lt/ringas/article.php?id=92652909&amp=1

                          Comment


                            Per rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą. Iš esmės, tai yra tos pačios 5 mano anksčiau siūlytos linijos, tik "padvigubintos", aprėpiančios įvairesnes kryptis. Piko metu viename maršrute tramvajai galėtų kursuoti 8 min dažnumu. Taigi, vienoje "šakoje" (pvz. Perkūnkiemio stotelėje) tramvajai išvažiuotų kas 4 min. Viskas eitų ant žemės, pinigus turime geriau kur panaudoti nei požeminėms stotelėms plačiagatvyje Vilniuje.

                            Click image for larger version

Name:	Vilniaus tramvajus - Grafikas.png
Views:	302
Size:	308,4 kB
ID:	2035913
                            Click image for larger version

Name:	Vilniaus tramvajus - Zemelapis.png
Views:	264
Size:	1,91 MB
ID:	2035914

                            Kai kam gali toks pasiūlymas atrodyti fantazijos, tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad mano siūlomos linijos siektų apie 61 km. Per vieną dieną jos neatsirastų, tai būtų ilgametis projektas, bet tik primenu, kad truputį už Vilnių didesnė Krokuva bėgių turi 90 km. Tad būsim dar toli toli iki europietiškų miestų..

                            Ir ne, tai jokiu būdu negali būti virtualus tramvajus, vienbėgis, monoreilas ar dar koks gadgetbahnas
                            Paskutinis taisė liootas; 2023.03.09, 14:16.

                            Comment


                              Šiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Šiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?
                                Politinis klausimas, manau, visi žino atsakymą į šį klausimą

                                Comment


                                  liootas , klausimas konkrečiai dėl maršruto tinklo - kodėl taip ignoruojate esamus maršrutus? Tikrai nenoriu nuskambėti agresyviai, o ir čia tiesiog megėjiškas papaišymas kuriuo ir pats kažkada užsiiminėdavau, bet atidžiau patyrinėjus, susidaro įspūdis, kad labiau bandote paišyti pagal žemėlapį, o ne pagal tikruosius keleivių srautus

                                  Konkrečiai:
                                  • labai trūksta vakarai-rytai jungties šiaurėje, t.y. 2G ''tramvajizavimo'' per visą maršruto ilgį, ypač turint omenyje, kad planelyje visi maršrutai labiau eina į centrą (Žaliąjį tiltą), o ne Stotį;
                                  • kai kurie maršrutai labai keistai eina, pvz. vietoj tiesaus 4G piešiate 7 tramvajų su vingiais per Centrą - tai užtruks daug ilgiau ir tiesiog nebus patrauklu. Lygiai kaip ir 8 maršrutas - vietoj tikrai svarbaus traukos centro Saulėtekio, kreipiate maršrutą į Žirmūnus.
                                  • 6 ir 5 daug geriau padalinti į du, iš kurių vienas važiuotų tik Justiniškių gatve, kitas - tik Laisvės prospektu. Centre pagal jus tramvajus atsirastų vos ne kiekvienoje gatvėje, bet miegamuosiuose, kur gyventojų tankis yra daug didesnis, tramvajų linijų mažiau
                                  • 9 maršrutą būtų daug geriau nukreipti į Žemuosius Panerius. Toks pateiktas tramvajų maršrutų tinklas visiškai nužudytų esamą troleibusų sistemą ir neleistų pdaryti daugiau-mažiau efektyvesnių autobusų maršrutų, o Paneriai tiek ir dabar yra svarbus gamyklų rajonas, tiek ir ateityje jį revitalizuojant į gyvenąmąjį ir turės daug didesnį keleivių srautą, todėl užtikrinti tiesioginį (be persėdimų) susisiekimą tikrai labai svarbu
                                  • Be jokio susisiekimo paliekama J. Basanavičiaus gatvė - svarbi jungtis tarp Vilkpedės/Panerių/Lazdynų ir vakarinio senamiesčio. Įkalnė tramvajams neturėtų būti kliūtimi, o posūkiui apačioje yra įvairių techninių sprendimų, todėl neleisti ten tramvajaus būtų ypač blogas sprendimas. Neblogai būtų vietoj čia esančio 9 tramvajaus ''tramvajizuoti'' 6 troleibusą.
                                  Vėlgi, pasikartosiu - čia be abejo tik megėjiškas papaišymas, bet mačiau jau ir tinklalapis yra - tai būtų gerai ir labiau tinkamus maršrutus siūlyti, kitaip labai maži šansai sulaukti visuomenės pritarimo. Juk visi žinome, kuo pasibaigė Metro sąjūdžio svajonės leisti metro ne per Laisvės prospektą, o per VA

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                    Politinis klausimas, manau, visi žino atsakymą į šį klausimą
                                    1000 mm?

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      Per rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą.
                                      per daug stotelių, su Vilniaus atstumais tramvajus bus per lėtas.
                                      5G autobusas 8 ryte įveikia 16 stotelių 11.6 km per 39 min nors daug kur neturi A juostų.
                                      Paryžiuje tramvajus 8 ryte Montempoivre - Pont du Garigliano 22 stotelės 11.4 km per 43 min nors visur važiuoja dedikuotu koridoriumi.

                                      gal Pakalnis teisingai sako kad turint troleibusus reikia nebe į tramvajų dairytis o į kokį nors light metro kaip Kopenhagoje.
                                      Ten 12 stotelių 11.6 km per 21 min nuvažiuoja
                                      tik jam atrodo kad dar nelaikas bet jau laikas.

                                      Gaila kad rb biudžetas toks ribotas.
                                      jau rb temoje kažkas siūlė naują vėžę nuo Rykantų link Pilaitės nukreipti.
                                      Pradžioj eitų estakadom o po to į tunelį link nmc stoties ir oro uosto
                                      Būtų galima įrengti 2-3 naujas traukinių stotis daug arčiau daugumos gyventojų .
                                      darant didelio diametro tunelį galima įrengti du aukštus ir vieną iš jų rezervuoti ateities light metro linijai.
                                      Bet čia 3 milijardai eurų būtų kaip niekur o visa RB turėjo į 6 tilp.
                                      Galėtų bendram plane numatyt ir įgyvendinti po to kai prijungs prie rb Klaipėdą
                                      Paskutinis taisė jan; 2023.03.09, 00:11.

                                      Comment


                                        O man patiko Tverevičiaus

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          1000 mm?
                                          1435 mm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X