Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    IQ testai kuriami taip, kad tikrinamos populiacijos vidurkis būtų lygiai 100 - tai yra IQ testų dizaino dalis.
    Tai labai įdomiai atrodo, kai pateiktame žemėlapyje tik 3 Europos šalys tą vidurkį pasiekia.
    Tai testavo ne vien europą, bet žemėlapis tik pagal europos duomenis sudarytas? Pvz vienas rimtesnių tokių tyrimu testavo virš 200 skirtingu etninių grupių visame pasaulyje.

    Comment


      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

      Zuokas uzsilikes 2010-tuose. Nenoreciau jo prileisti prie mero posto, nes net apie vienbegius ir bebegius tramvajus, gondolas ir visa kita tiesiog nusisneka. Pavyzdziu semiasi is Tel Avivo ir bbz kur dar.
      Jei blogai, kad semiasi pvz. iš tokių miestų kaip Tel Avivas, tai reiktų daugiau tokių "nusišnekėjimų". Tel Avivas vienas iš nedaugelio didesnių dar tramvajaus neturėjusių turtingų, civilizuotų ir tankių miestų, kurie jį (light rail) tik dabar statosi, tai sakyčiau labai geras pvz., kaip galima nuo 0 jį pasistatyti net ir dabar.





      Flickr

      Comment


        Atsakau į pranešimą iš Vingio Akropolio temos.

        Parašė TIME Rodyti pranešimą
        Bet negali but, kad Simasiaus chebra tik apsimeta tokiais durniais? Nes itakingas Simasines mafijos narys yra Gulbinas, vienas is buvusiu Bolt vadovu ir jie supranta, kad geras VT butu pagrindinis konkurentas Boltui, ju nebepavyktu taip propoguot.

        Nes, pvz, vadovaujantis ju logika dviraciu taku tiesti is vis nebutu galima (dviraciu takai padeda ir Bolt paspirtukam) - commuteriu dviraciu labai mazai, nuo spalio iki balandzio is vis beveik nera, taciau VMS teisingai sako, kad kol nebus dviraciu taku, nebus kas jais ir vazinejas. Taciau, pritaikant pacios VMS logika, kol nebus ten kazkiek tukstanciu dviratininku, vazinejanciu kreidelemis nupaisytais "takais", per suluzususius saligatvius ar pavojingsi gatveje, tol negali buti geresniu taku tiesimo net svarstoma. Taciau, VMS atstovai patys supranta, kad to niekada nebus. Pakalnis nepaaiskino kodel tas negalioja viesajam tranaportui
        Dviračių takai tai tiesiog elementarūs asfalto gabalai. Asfaltuoti Lietuvoje mėgsta, čia didelio proto ir pinigų nereikia. Dažniausiai automobilių juostos neliečiamos, asfaltavimas greitas, pigus, priežiūra paprasta.

        Tiesa, tikras stebuklas, kad Vilnius tiesia dvirtakius daugmaž Olandijos stiliumi ir gana sistemiškai, o ne papaišymais ant šaligatvių, kaip Ryga su Talinu. Bet forume berods buvo rašyta, kad tą paskatino kažkoks savivaldybėje dirbantis žmogus, asmeniškai domėjęsis dviračių takais.

        Tramvajus yra sudėtingesnis dalykas: tai ne tik kontaktinis tinklas, bet ir bėgiai, depas, pačios transporto priemonės. Antra, neišvengiamai reikėtų kažką atimti iš automobilininkų ir sutrukdyti jų šventą ramybę. Trečia, įrengimas ir priežiūra brangūs (lyginant su asfalto gabalais), o su dideliais ir brangiais projektais nesiseka. Ketvirta, Lietuvoje nėra jokios patirties perimant patirtį iš Vakarų Europos VT srityje (kad ir Lenkijos) ir joks kitas Lietuvos miestas neturi tramvajaus. Penkta, dauguma lietuvių (įskaitant tarybos narius, savivaldybės darbuotojus ar kandidatus į merus) gyvenime nevažiavę tramvajumi ARBA įsivaizduoja, kad visi tramvajai privalo būti barškantys ir surūdiję kaip prieš 20 metų jie matė Daugpilyje ARBA paskutinį kartą važiavo VT prieš 20 metų ir nesupranta, kam čia tokio „pribumbaso“, jeigu yra paprastas pigesnis autobusas.

        Tiesiog dviračių takai yra toks dalykas, kurį kažkaip „sufeilinti“ yra praktiškai neįmanoma, tai jį ir sėkmingai vysto, o tramvajaus projekte slypi žymiai daugiau rizikų, todėl verčiau Pakalnis pasvajos apie „virtualius tramvajus“ (20 m. senumo nepasiteisinusius eksperimentus), negu pasiūlys normalų tramvajų.

        Aš beveik garantuoju, kad jei Matijošaitis arba Klaipėda pasistatytų tramvajų, praėjus keliems mėnesiams po jo atidarymo, Vilnius užsakytų projektavimo darbus. Daugybė žmonių tramvajų būtų asmeniškai išbandę ir įsitikinę jo patogumu, apie jį kalbėtų, dingtų tramvajų gaubiantis tabu („vasiukai“), galų gale atsirastų elementarus pavydas. Matant kaip Klaipėda išbraukė BRT, vienintelis šansas – Kaunas.
        Paskutinis taisė taccido; 2023.01.28, 19:03.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Kaune manau irgi nebus tramvajaus, tiesiog per kalvotas miestas…

          Comment


            Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
            Kaune manau irgi nebus tramvajaus, tiesiog per kalvotas miestas…
            Bet savu laiku buvo

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Tramvajus yra sudėtingesnis dalykas: tai ne tik kontaktinis tinklas, bet ir bėgiai, depas, pačios transporto priemonės. Antra, neišvengiamai reikėtų kažką atimti iš automobilininkų ir sutrukdyti jų šventą ramybę. Trečia, įrengimas ir priežiūra brangūs (lyginant su asfalto gabalais), o su dideliais ir brangiais projektais nesiseka.
              Nuo Molėtų pl., kur posūkis į Santaros klinikas iki pat Geležinio vilko g. Ukmergės g. mazgo turi skiriamąją žolės juostą. O toliau po žiedo visa Narbuto g. iki pat Pilaitės turi tokią juostą. Normalioje šalyje šita juosta būtų išnaudota tramjavaus tiesimui, kur net 90% atkarpos neturėtų kontakto su asfaltu ir automobiliais. Panašiai kaip ir Laisvės pr. Vilnius iš sovietmečio paveldėjo dovaną, kurią tereikia išnaudoti, bet mes gudresni už visus ir tas skiriamąsias juostas siauriname. Šitokioje atkarpoje pakloti pagrindą ir bėgius nėra stebuklingi pinigai ir ne raketų mokslas. Pvz. iš Varšuvos temos, melepetaa1234 įdėta foto:
              Click image for larger version

Name:	Varšuvos tram.jpg
Views:	776
Size:	383,9 kB
ID:	2026558

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                ... dauguma lietuvių (įskaitant tarybos narius, savivaldybės darbuotojus ar kandidatus į merus) gyvenime nevažiavę tramvajumi ARBA įsivaizduoja, kad visi tramvajai privalo būti barškantys ir surūdiję kaip prieš 20 metų jie matė Daugpilyje ARBA paskutinį kartą važiavo VT prieš 20 metų ir nesupranta, kam čia tokio „pribumbaso“, jeigu yra paprastas pigesnis autobusas.

                ... jei Matijošaitis arba Klaipėda pasistatytų tramvajų, praėjus keliems mėnesiams po jo atidarymo, Vilnius užsakytų projektavimo darbus. Daugybė žmonių tramvajų būtų asmeniškai išbandę ir įsitikinę jo patogumu, apie jį kalbėtų, dingtų tramvajų gaubiantis tabu („vasiukai“)
                Sutinku, čia yra labai svarbus punktas.
                Pats gan aptakiai suvokiau, kas tai per daiktas - tramvajus. O tada išbandžiau - Mančesteryje, Amsterdame, Londone (light rail ir metro), ir šiek tiek susikonkretino supratimas - tai yra tiesiog "kažkas kitko" (verčiant pažodžiui). Ir tikrai tikiu, kad tik jei kažkur Lietuvoje atsirastų bent vienas sėkmingas tramvajaus projektas, ta idėja paplistų.

                BTW, Mančesteryje tramvajus eina per miesto centrą, kur gatvės vos ne "senamiesčio" lygio. OK, šiek tiek platesnės, nei LT, bet visvien ganėtinai siauros. Esmė, kad tikrai nebūtinos tos Geležinio vilko g., Laisvės pr. ar Pilaitės pr. žalios skiriamosios juostos (kaip komentavo toliau R.D.), kad toks VT variantas veiktų.

                Comment


                  Gal ir visai nieko būtų tramvajus Vilniaus, Vokiečių gatvėse, bet tada nebūtų kur staliukų statyti
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Kaunas 1936 m. Kaunakiemio gatvė
                    Attached Files

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Gal ir visai nieko būtų tramvajus Vilniaus, Vokiečių gatvėse, bet tada nebūtų kur staliukų statyti
                      Kaip kažkurioje šalyje (berods Afrikoje) geležinkelis eina per turgaus teritoriją ir prekės sudėtos tikrai arčiau, nei du metrai nuo kraštinio bėgio, tai žiūrint į tai realu įgyvendinti
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Kaip kažkurioje šalyje (berods Afrikoje) geležinkelis eina per turgaus teritoriją ir prekės sudėtos tikrai arčiau, nei du metrai nuo kraštinio bėgio, tai žiūrint į tai realu įgyvendinti
                        Turbūt kalbi apie Maekong turgų Tailande, o ne "Afrikoje"

                        Comment


                          Negi jūs tikrai norite tokio tramvajaus kaip Daugpilyje?
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Negi jūs tikrai norite tokio tramvajaus kaip Daugpilyje?
                            Turint omeny, kad Daugpilio tramvajus yra belenkaip geriau, nei bet kas Vilniuje, tai, tiesą pasakius, taip. Nu čia kaip turėdamas VW Golf neatsisakytum vietoj jo turėti Audi A4. Skirtumas nebūtų kolosalus, bet būtų geriau.

                            Comment


                              Nėra srautų, nėra riedmenų.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Kaunas 1936 m. Kaunakiemio gatvė
                                Vilnius, 2022 m., Šventaragio g.

                                Click image for larger version

Name:	316940447_508357834655586_1770419301830062294_n.jpg
Views:	458
Size:	439,1 kB
ID:	2026740

                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Negi jūs tikrai norite tokio tramvajaus kaip Daugpilyje?
                                Nežinau, kaip kiti, aš tramvajaus noriu ne dėl tramvajaus, o tam, kad sumažėtų visokių kiuženų gatvėse, jos būtų siaurinamos, apželdimos ir... atiduodamos žmonėms.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Turbūt kalbi apie Maekong turgų Tailande, o ne "Afrikoje"
                                  Jei žiūrėti arčiau Lietuvos, tai kažkas panašaus yra Kijive. Bet jis Maeklong lygio, žinoma, nesiekia

                                  Comment


                                    Kas ten per gaytrain Vilniuje?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Kas ten per gaytrain Vilniuje?
                                      Čia pedo train. Nu vaikams skirtas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Čia pedo train. Nu vaikams skirtas.
                                        Aa, nu dabar ant bangos

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                          Vilnius, 2022 m., Šventaragio g.

                                          Click image for larger version

Name:	316940447_508357834655586_1770419301830062294_n.jpg
Views:	458
Size:	439,1 kB
ID:	2026740



                                          Nežinau, kaip kiti, aš tramvajaus noriu ne dėl tramvajaus, o tam, kad sumažėtų visokių kiuženų gatvėse, jos būtų siaurinamos, apželdimos ir... atiduodamos žmonėms.
                                          isreklamuotasis tramvajus ant ratu?
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X