Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
    Padrikai Baltarusijoje su tramvajų tinklais. To paties Gomelio apskrities Mozyriaus (100+k gyv.) mieste tramvajai yra.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

      Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų?
      Juokinga tikrai, skaityti kad tramvajus yra laikomas megaprojektu. Tai yra elementarus VT žingsnis pasiekus 100 000 gyventojų ar mažiau.
      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

      Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
      Neprisimeni? Juk žiniasklaidai nuo tramvajaus idėjos "verkti norisi".

      Comment


        Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Sako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.
          Čia 50-ųjų retorika. Tais laikais tikrai nemažai tramvajų išpjauta vardan automobilių pardavimų.

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.
            Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
              Nesąmonė. Niekas netrukdo tiesti tramvajaus didžiuliuose skiriamuosiuose juostuose/vejose, kaip Geležinio Vilko ar iki pat Pilaitės, bet ne, viskas tik auto patogumui, asfalto jūra. Aš juoksius, kai šitie intelektiniai bomžai taisys klaidas ateityje, kurias galėjo nesunkiai spręsti jau seniai, kai miestas atsiliko gerus 30 metų nuo kitų miestų raidos vien viešojo transporto prasme.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
                Kad tramvajaus ir troleibusų laidai negali kirstis irgi yra kažkoks mitas...

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                  Kad tramvajaus ir troleibusų laidai negali kirstis irgi yra kažkoks mitas...
                  Dar galima pridurti autofašistų dažnai kartojamą, kad VT laidai yra miesto vizualinė tarša.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                    Zaragosa, Innenstadt (mažesnis), Thessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą

                      Innenstadt (mažesnis),
                      Koks tai miestas?
                      Kiolno centras (kur šiaip tai viskas yra)?
                      Salonikai jau beveik pasistatė metro pirmą liniją, atidarymas planuojamas 2023 m. balandžio mėn., antros linijos - metų gale.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_Metro
                      Saragosa turi tramvajų, 2011 m. atidarytas
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Zaragoza_tram

                      Paskutinis taisė Sula; 2023.01.06, 13:45.

                      Comment


                        Parašė Horn Rodyti pranešimą

                        Zaragosa, Innenstadt (mažesnis), Thessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.
                        Thesalloniki statosi metro, atidarymas šiemet. Tai kaip ir nebesiskaito. O kas tas "Innenstadt (mažesnis)"?

                        Ir Zaragoza? Tikrai?

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Gomelis (500+k gyv.), Baltarusijoje.
                          Po paskutinio surašymo teko išminusiuot 28 000 gyventojų. 2019 m. sausio 1 buvo 507k., bet 2023 sausio 1 d. jau nesiekia 500k ir toliau mažės po -5 tūkst. kasmet. Neturi didelių priemiesčių. Be to, belorusai meluoja, kad pas juos visai nėra jokios emigracijos ir klastoja duomenis neva turi teigiamą migracijos saldo, tai ir tie miestų duomenys ir išpūstas, dirbtinai padidintas feikas.

                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

                          Kišiniovas ​​
                          Pagal paskutinius gyventojų surašmo duomenis – 469 tūkst. ir toliau mažėja.

                          Tik pridėjus Kišioniovo apskritį, susikrapšto 670 tūkst., bet apskritis nėra miestas.

                          Jokių šansų artimiausiu metu Kišioniovui pasiekt 500k. Pati Moldova turėjo 4,5 mln. gyventojų, dabar belikę 2,4 mln. (po emigracijos).

                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Thessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.
                          Statosi METRO.

                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Liubliana (500+k gyv. metro area), Slovėnijoje neturi tramavajų sistemos. Vis planuojama grąžinti (XX. a. buvo tramvajų linijos).
                          Nėra ten jokio pusės milijono, nereikia SVAIGT. Liublianos gyventojų skaičius, be SKIEDIMO – 290 tūkst. arba mažiau nei Kaune.

                          Vilniuje pačiame mieste gyvena 630k, dar studentai apie 50k, Vilniaus rajone 115k, Trakų rajone 40k. (kur į visokius Avižienius, Nemėžius, Lentvarius, Skaidiškes, Pagirius ir kt. važinėja miesto autobusai, faktiškai miestas, galima būtų pajungt).

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
                            Gomelis NĖRA miestas, į kokius turėtume orientuotis, būdami Europos sąjungos miestas, valstybės sostinė.

                            Gal dar tuoj džiaugsimes, kad Kal-inin-gradas (oficialiai 480k) tuoj neturės tramvajų ir kad galėsime į jį lygiuotis? Apgailėtina...

                            Comment


                              Radau šiuos Europos Sąjungos miestus ir miestines teritorijas su 500000+ populiacija (https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...European_Union), neturinčius bėginio transporto sistemų susisiekimui mieste:
                              • Bergamas, Verona, Baris Italijoje;
                              • Nansi (turi padanginį „tramvajų“), Tulonas, Duė-Lansas Prancūzijoje;
                              • Las Palmasas, Vigas, Ovjedas-Chichonas-Avilesas Ispanijoje;
                              • Groningenas, Eindhovenas Nyderlanduose;
                              • Achenas, Munsteris, Kylis (planuojamas Stadbahn'as) Vokietijoje;
                              • Plovdivas Bulgarijoje;
                              • Vilnius Lietuvoje.

                              Comment


                                Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
                                Radau šiuos Europos Sąjungos miestus ir miestines teritorijas su 500000+ populiacija (https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...European_Union), neturinčius bėginio transporto sistemų susisiekimui mieste:
                                • Bergamas, Verona, Baris Italijoje;
                                • Nansi (turi padanginį „tramvajų“), Tulonas, Duė-Lansas Prancūzijoje;
                                • Las Palmasas, Vigas, Ovjedas-Chichonas-Avilesas Ispanijoje;
                                • Groningenas, Eindhovenas Nyderlanduose;
                                • Achenas, Munsteris, Kylis (planuojamas Stadbahn'as) Vokietijoje;
                                • Plovdivas Bulgarijoje;
                                • Vilnius Lietuvoje.
                                Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.

                                Bergamas: 121K
                                Nancy 105K
                                Las Palmos: 378K
                                Groningen: 233K
                                Achen: 249K
                                Plovdiv: 346K

                                Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus

                                Comment


                                  Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                  Gomelis NĖRA miestas, į kokius turėtume orientuotis, būdami Europos sąjungos miestas, valstybės sostinė.

                                  Gal dar tuoj džiaugsimes, kad Kal-inin-gradas (oficialiai 480k) tuoj neturės tramvajų ir kad galėsime į jį lygiuotis? Apgailėtina...
                                  Niekas ir nesako, kad į juos reikia lygiuotis. Tiesiog Gomelis tvirtina taisyklę, kad vieninteliai miestai Europoje (ES pamirškim), kurie būdami ~500K neturi tramvajaus, yra klaikios šiknaskylės.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Ir Zaragoza? Tikrai?
                                    Mano klaida, nes panašu tram'ui ir autikams bilietų sistema visiškai atskira.

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Koks tai miestas?
                                    Ai neberašysiu koks, nes irgi pražiopsojau tram'ą, nors mieste tik 311k gyventojų
                                    Paskutinis taisė Horn; 2023.01.06, 15:43.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.

                                      Bergamas: 121K
                                      Nancy 105K
                                      Las Palmos: 378K
                                      Groningen: 233K
                                      Achen: 249K
                                      Plovdiv: 346K

                                      Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus
                                      Tuomet pamėginsiu remtis Eurostat funkcinių miestų teritorijų (functional urban area, FUA) populiacijų 2020 metų duomenimis (https://ec.europa.eu/eurostat/databr.../table?lang=en).

                                      Taigi, 500k ir daugiau gyventojų turinčios Europos Sąjungos FUA, kuriose galimai nėra bėginio transporto susisiekimui mieste:
                                      • Eindhovenas (770k) Nyderlanduose;
                                      • Baris (730k) Italijoje;
                                      • Vilnius (720k) Lietuvoje;
                                      • Kylis (650k) Vokietijoje (planuojamas Stadtbahn);
                                      • Las Palmasas (640k) Ispanijoje;
                                      • Achenas (560k) Vokietijoje;
                                      • Centrinės Slovėnijos regionas (560k) Slovėnijoje;
                                      • Vigas (550k) Ispanijoje;
                                      • Groningenas (540k) Nyderlanduose;
                                      • Plovdivas (540k) Bulgarijoje;
                                      • Munsteris (540k) Vokietijoje;
                                      • Osnabriukas (540k) Vokietijoje;
                                      • Verona (520k) Italijoje;
                                      • Ingolštatas (500k) Vokietijoje.
                                      Paskutinis taisė Komunistas; 2023.01.06, 19:38. Priežastis: Baris yra Italijoje, o ne Prancūzijoje

                                      Comment


                                        Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

                                        Tuomet pamėginsiu remtis Eurostat funkcinių miestų teritorijų (functional urban area, FUA) populiacijų 2020 metų duomenimis (https://ec.europa.eu/eurostat/databr.../table?lang=en).

                                        Taigi, 500k ir daugiau gyventojų turinčios Europos Sąjungos FUA, kuriose galimai nėra bėginio transporto susisiekimui mieste:
                                        • Eindhovenas (770k) Nyderlanduose
                                        • Baris (730k) Prancūzijoje;
                                        • Vilnius (720k) Lietuvoje
                                        • Kylis (650k) Vokietijoje (planuojamas Stadtbahn);
                                        • Las Palmasas (640k) Ispanijoje;
                                        • Achenas (560k) Vokietijoje;
                                        • Centrinės Slovėnijos regionas (560k) Slovėnijoje;
                                        • Vigas (550k) Ispanijoje;
                                        • Groningenas (540k) Nyderlanduose;
                                        • Plovdivas (540k) Bulgarijoje;
                                        • Munsteris (540k) Vokietijoje;
                                        • Osnabriukas (540k) Vokietijoje;
                                        • Verona (520k) Italijoje;
                                        • Ingolštatas (500k) Vokietijoje.
                                        Galima remtis, bet čia jau pritempinėjimai ir interpretacijos. Siūlau apsistoti ties normaliomis miestų definicijomis.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.

                                          Bergamas: 121K
                                          Nancy 105K
                                          Las Palmos: 378K
                                          Groningen: 233K
                                          Achen: 249K
                                          Plovdiv: 346K

                                          Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus
                                          Taigi jis ten ima "metropolitan areas".
                                          Talinas ten 609K
                                          Bratislava 670K
                                          Venecija 552K
                                          Aarhus 846K

                                          Vilniaus nėra apskritai, matyt iki 500K "netraukia"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X