O jei rimtai tai tuose studijų konkurso reikalavimuose turėtų būti įrašyta, kad tie "ekspertai" turi būti sėkmingai įrengę ne vieną tokią sistemą nuo vizijos iki realizacijos prieš kažką konsultuojant.
Also prancūzų Systra 2002 jau darė Vilniaus tramvajaus studiją, išvados:
Systra has carried out this study over 12 months. The results highlight the city centripetal functioning and the impact of 1960s functionalist urbanisation on mobility. High density housing areas located in the suburbs generate massive traffic flows to the centre. Major traffic corridors fluctuate between 5,000 and 6,000 passengers in peak hours, which makes the modern tramway the most appropriate system to match the demand. Multicriteria analysis has resulted in the selection of a three-route network on the surface, with a main interchange point at the centre of the city (Municipality square on Gedimino Av). These routes will be all connected to the current trolleybus, bus and microbus networks and will be combined with park and ride facilities to attract cars. When completed, the whole network will serve 48% of population within the urban area, 59% of the work places and 67% of the educational and academic institutions.
O jei rimtai tai tuose studijų konkurso reikalavimuose turėtų būti įrašyta, kad tie "ekspertai" turi būti sėkmingai įrengę ne vieną tokią sistemą nuo vizijos iki realizacijos prieš kažką konsultuojant.
Also prancūzų Systra 2002 jau darė Vilniaus tramvajaus studiją, išvados:
O čia lyg vietiniai per 5 mėn padarė studiją. Kainos tik nerandu..
Tai Vilnius irgi jau ne vieną studiją darė, kurių paskutinė parodė, kad tramvajus Vilniuje yra neatsiperkanti investicija.
Kai studijos tikslas yra įrodyti kad nereikia, tai ir rezultatas kad nereikia. Argumentai tai superiniai. Nėra srautų, nes nesukurėme galimybės važiuoti (piko metu ne visada į troleibusą įlipsi, srautai didesni tiesiog fiziškai neįmanomi). Tada dar viešą paslaugą darom pelno siekiančią. Žinai labiausiai atsiperka tai išvis jokio VT, tada ir išlaidų nėra.
Kai studijos tikslas yra įrodyti kad nereikia, tai ir rezultatas kad nereikia. Argumentai tai superiniai. Nėra srautų, nes nesukurėme galimybės važiuoti (piko metu ne visada į troleibusą įlipsi, srautai didesni tiesiog fiziškai neįmanomi). Tada dar viešą paslaugą darom pelno siekiančią. Žinai labiausiai atsiperka tai išvis jokio VT, tada ir išlaidų nėra.
Nereikia šaudyt į messengerį. Komentaras buvo, kad reikia bent studiją padaryt - studijų buvo neseniai kelios, o ir anksčiau darytos kelios (čia jau minėtos). Jų turinys ir išvados - jau kita diskusija.
Nereikia šaudyt į messengerį. Komentaras buvo, kad reikia bent studiją padaryt - studijų buvo neseniai kelios, o ir anksčiau darytos kelios (čia jau minėtos). Jų turinys ir išvados - jau kita diskusija.
Tai kaltinu ne jus, o tuos kurie darė tą studiją ir jai tikslus kėlė.
Kažkaip neskaniai atrodo tas paslėptas priešiškumas tramvajui dangstantis neva tik messengerio role ir dedant čia kažkokius kliedesius, kurie turėtų passinti kaip studija. Gal dėl lauko tualetų irgi surenkim studiją? VGTU-educated specelystai iš savo Šeimyniškių g. kontoros manau, nesunkiai įrodytų, kad normaliems nuotekų tinklams Vilniuje nėra pakankamai poreikio.
Vienintelė Vilniaus VT studija, daryta kompanijos, kuri daro tokias studijas kietuose miestuose Europoje ir pasaulyje, buvo daryta kompanijos Systra. Ji rekomendavo akivaizdų sprendimą - tramvajų. Visos kitos ‘studijos’ buvo daromos vietinių ‘ekspertų’, kurie gyvena savo automobilizuotame pasaulėlyje ir nieko kito be autobusų nežino, tad tų ‘studijų’ vertė yra nulinė ar, greičiau, minusinė, nes jos tik drumsčia vandenį. Norim studijos? Reikia daryti tarptautinį konkursą, o ne samdyti vietinius nevykėlius. Apie tą neatsiprkimą tai iš viso tyliu. Kada atsipirks vakarinis aplinkkelis? Kokios Šiaurinės gatvės atsipirkimo perspektyvos? Kam kalbėti tokius vaflius iš viso.
Kažkaip neskaniai atrodo tas paslėptas priešiškumas tramvajui dangstantis neva tik messengerio role ir dedant čia kažkokius kliedesius, kurie turėtų passinti kaip studija. Gal dėl lauko tualetų irgi surenkim studiją? VGTU-educated specelystai iš savo Šeimyniškių g. kontoros manau, nesunkiai įrodytų, kad normaliems nuotekų tinklams Vilniuje nėra pakankamai poreikio.
Manau esi aukščiau nepagrįstų ir beprasmių kaltinimų svaidymosi lygio Neturiu aš absoliučiai jokio priešiškumo tramvajui Vilniuje. Norėčiau, kad jis būtų pastatytas, labai norėčiau.
Manau esi aukščiau nepagrįstų ir beprasmių kaltinimų svaidymosi lygio Neturiu aš absoliučiai jokio priešiškumo tramvajui Vilniuje. Norėčiau, kad jis būtų pastatytas, labai norėčiau.
Sorry, jei mano kaltinimai išties nepagrįsti. Tiesiog ne pirmą kartą tavo pateikti argumentai tramvajaus tema yra keisti. Iš tavęs tikiuosi solidžių ir rimtų argumentų, nes žinau, kad gali juos pateikti, skirtingai, nei kai kurie kiti, iš kurių nieko rimto nesitikiu. Tai, kad vietoj argumentų dedi kažkokių vaflių "studijas", kur kalbamos visiškos nesąmonės, yra tiesiog keista ir sudaro sąlygas visokioms prielaidoms.
Sorry, jei mano kaltinimai išties nepagrįsti. Tiesiog ne pirmą kartą tavo pateikti argumentai tramvajaus tema yra keisti. Iš tavęs tikiuosi solidžių ir rimtų argumentų, nes žinau, kad gali juos pateikti, skirtingai, nei kai kurie kiti, iš kurių nieko rimto nesitikiu. Tai, kad vietoj argumentų dedi kažkokių vaflių "studijas", kur kalbamos visiškos nesąmonės, yra tiesiog keista ir sudaro sąlygas visokioms prielaidoms.
Dar kartą. Komentaras buvo, kad reikia atlikti bent studijas. Aš pateikiau dvi studijas, kurios buvo atliktos. Aš neužimu jokios pozicijos jų atžvilgiu. Todėl ir sakau, kad nereikia šaudyt į messengerį.
Esminis pointas, kad vietinių nevykėlių "studijos" yra išvis nieko nevertos ir yra absurdiška tai naudoti kaip kažkokį argumentą. Tam turi būti samdomos normalios kompanijos.
Bet kuri kompanija (iš Lietuvos, iš Vokietijos, iš Olandijos, iš JAV) paskaičiuos taip, kaip užsakė užsakovas.
"Nepaisant visų kintamųjų, remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą. Vilniuje, piko metu, keleivių skaičius maršrutuose daugiausiai siekia 4 tūkst. per valandą."
Vidutinė linija ten perveža apie 30 tūkstančių žmonių į abi puses per dieną. Teigti, kad tramvajaus linijai pateisinti reikia 6-20 tūkst. į vieną pusę per valandą gali tik absoliutus lunatikas. Tas faktas, kad tokie kliedesiai 'sueina' šitame mieste tik parodo, koks suknistai gilus kaimas esame. Negana to, šita 'studija' siūlo tokius skaičius surinkti autobusais prieš statant tramvajų ir teigia, kad tai yra 'įprasta praktika'. Šita studija yra tokio lygio tragikomedija, kad aš (nuoširdžiai) neturiu žodžių. Man yra žiauriai, žiauriai liūdna, kad žmonės tokiame forume kaip šis, švaistosi šitos studijos išvadomis lyg jos būtų vertos dėmesio. Vienintelė vieta, kur jos (tikėkimės) bus vertos dėmesio, bus teismas, kuriame jos bus naudojamos kaip nenuginčijamas ir akivaizdus mokesčių mokėtojų pinigų iššvaistymo kažkokių imbecilų kliedesiams įrodymas. "Įprasta praktika?" Įprasta praktika yra nutiesti tramvajaus liniją dar prieš atsirandant srautams - ne per seniausiai buvau pasidalinęs Not Just Bikes video apie Amsterdamo naujus rajonus, į kuriuos tramvajus buvo pradėtas tiesti dar neprasidėjus jų statyboms.
Bet kuri kompanija (iš Lietuvos, iš Vokietijos, iš Olandijos, iš JAV) paskaičiuos taip, kaip užsakė užsakovas.
Taip, taip, visur korupcija ir konspiracijos - visi jie vienodi, bet Putinas nors saviems kažkiek palieka ir savo šalies interesus gina. Visos Systros ir Cowi tik nori apiplėšti paprastą kaimo žmogų kai va vietiniai tai bent jau sutaupys visiems visko ir pensijoms daugiau liks.
Beje, jei kas nors norit sužinoti, kaip buvo padaryta šita Vilniaus 'studija', už kurią, spėju, buvo nemažai sumokėta?
1. Tramvajaus/LRT sistemos yra žinomos kaip 'medium capacity rail systems' angliškai. Tai buvo įrašyta į Google.
2. Pirmas rezultatas tokiai užklausai yra šis Wikipedia puslapis - https://en.wikipedia.org/wiki/Medium...ty_rail_system
3. Šio puslapio pirmoje pastraipoje antrame sakinyje Taivano light rail sistemos yra pasirenkamos kaip pavyzdys, o ten rašoma, kad tokiose sistemose skaičiai per piko valandą į vieną pusę yra (guess what) 6-20 tūkstančių žmonių
4. Maksimalūs Taivano light rail linijų skaičiai yra bukai paimami ir nubrėžiamas principas, kad egzistuoja 'įprasta praktika' tokius skaičius surinkti autobusais prieš tiesiant tramvajų/LRT
Bingo. Na bet svarbu ne užsienio kompanija darė, kur vieni vagei.
Kaip suprantu toj studijoj buvo nagrinejama sistema is keliu liniju kurios keicia dabartinius autobusu marsrutus. O kodel Vilniuj neimt pavyzdzio is kitu miestu kurie isirenge modernu tramvaju paskutiniu metu: Liuksemburga, Edinburga, Lunda ir neplanuot vienos linijos sujungiancios svarbiausius miesto taskus Oro uosta, Stoti, Senamiesti NMC, Stadiona ir toliau jau issisakojima po tankiai apgyvendintus rajonus.
PVZ Liuksemburgo tramvajus 35,000 - 37500 keleiviu per diena
https://today.rtl.lu/news/luxembourg/a/1953251.html
For the one line currently in service, Luxtram is using 17 trainsets of the 33 it has. To date, the tram carries between 70,000 and 75,000 passengers each day. With the two new stations to be inaugurated on September 11, the figure should rise to 80,000. And when the line is complete, from the airport to the main stadium, Luxtram hopes to reach 100,000 daily passengers.
Pvz. Edinburgo tramvajus su 7.5mln. keleiviu per metus, Dienos maksimumas 28,000 (14,000 i viena puse per diena) sugebejo jau 2017 metais uzdirbti pelna.
Tram's Busiest Day On Record
Wed, 29/03/2017 - 08:00 Edinburgh Trams has recorded its busiest day helped by the RBS Six Nations Rugby series.
Scotland’s match against Wales at BT Murrayfield Stadium in late February clocked up the system’s highest patronage level for a single day with just over 28,000 passenger journeys being made.
Tram Profits Arrive Ahead Of Schedule
Thu, 29/06/2017 - 07:00 Additional services and rising passenger numbers have helped Edinburgh Trams return an operating profit well ahead of schedule.
Results published today (Thursday, 29 June) reveal the company’s financial performance is not just on track, but is exceeding targets with the latest accounts recording a pre-tax profit of £252,000.
The City of Edinburgh Council’s original business model for the tram network predicted the first positive returns would arrive in 2018 and forecasted a pre-tax loss of £170,000 for the year ending December 2016.
Nera jokio pasiteisinimo kodel viena tramvajaus linija nera bent jau realiuose planuose. Viena linija tikrai gali surinkti pakankamus srautus ir nebuti kazkokia nepakeliama finansine nasta. Cia tik valios neturejimas, provincialumas, nekompetencija ar viskas kartu.
Rysium su Vilnius Connect projektu, prancuzu urbanistai konsultantai rekomendavo Vilniui isidiekti tramvaju arba kitokio pobudzio begini VT, studija siu metu pirmoje puseje pristatyta
Dar kartą. Komentaras buvo, kad reikia atlikti bent studijas. Aš pateikiau dvi studijas, kurios buvo atliktos. Aš neužimu jokios pozicijos jų atžvilgiu. Todėl ir sakau, kad nereikia šaudyt į messengerį.
Mano pastebėjimas būtų, kad gal visgi reiktų kažkaip vertinti tai, ką talpinam. Jeigu pradėsim čia talpinti Šustausko ar Puidoko straipsnius, tai kažin, kas liks iš diskusijos. Viešojo transporto "studijos", kurios atliekamos išskirtinai iš Šeimyniškių g. pigaus ofiso ir kur rašoma, kad VT rūšis "neatsipirks" bet kam, kas nors truputį domisi VT ir urbanistika turėtų iškart pakelti ne vieną red flagą.
Rysium su Vilnius Connect projemtu, prancuzu urbanistai konsultantai rekomendavo Vilniui isidiekti tramvaju arba kitokio pobudzio begini VT, studija siu metu pirmoje puseje pristatyta
galima nuoroda gal, butu idomu paskaityti detaliau
Rysium su Vilnius Connect projemtu, prancuzu urbanistai konsultantai rekomendavo Vilniui isidiekti tramvaju arba kitokio pobudzio begini VT, studija siu metu pirmoje puseje pristatyta
O dabar prisimenam elektros kainas š.m. pradžioje ir užsakom dyzelinius autobusus - kuro kaina pasikeitė ne taip smarkiai.
Comment