Gal to dar neskaitėt. Tuomet paskaitykit
Ištrauka iš UNESCO Pasaulio paveldo centro ekspertų misijos Vilniuje, kuri vyko gruodžio 6 d., ataskaitos (MS Word dokumentas, originalo kalba).
"Outline of the ‘Vilnius Tram Project’ – Wednesday 6 December 2006"
http://www.zuokas.lt/uploads/files/dir3/7_0.php
O čia šiek tiek paties Artūro Zuoko pasisakymo:
UNESCO ekspertų rekomendacija: rimtai svarstyti tramvajaus projektą
2006-12-15
http://www.zuokas.lt/index.php?day=1166174912
Ir "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaitoje vilniečiams, 2006 m."teigiama, kad važiuoti tramvajumi kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu.
Ištrauka iš UNESCO Pasaulio paveldo centro ekspertų misijos Vilniuje, kuri vyko gruodžio 6 d., ataskaitos (MS Word dokumentas, originalo kalba).
"Outline of the ‘Vilnius Tram Project’ – Wednesday 6 December 2006"
http://www.zuokas.lt/uploads/files/dir3/7_0.php
Line ‘A’ running from the airport in the south through the city to the suburbs in the north.
Line A will have a total length of 10 km with 18 stops and an estimated construction time of 4 years, costing a total of 150 million Euros.
O čia šiek tiek paties Artūro Zuoko pasisakymo:
UNESCO ekspertų rekomendacija: rimtai svarstyti tramvajaus projektą
2006-12-15
http://www.zuokas.lt/index.php?day=1166174912
Ekspertų skaičiavimu, pirmojo modernaus greitojo tramvajaus projekto etapo Vilniuje kaina būtų 420 mln. litų. Ši transporto priemonė atstumą tarp Santariškių ir Stoties, sustodama 18-oje stotelių, įveiktų per 25 minutes.
Ir "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaitoje vilniečiams, 2006 m."teigiama, kad važiuoti tramvajumi kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu.
Comment