Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Ai tai taip, priemiesčio elito gyvenimo kokybė ir jų vaikų saugumas yra be abejonės svarbiau nei miesto daugiabučių lūzerių poreikiai. Kai kažką gyvenime pasieks, tada galės ir patys į ramesnę vietą persikelti, o dabar tegu netrukdo laimėtojams prasinešti per jų rajonus su savo itin svarbiais reikalais.
    Mano nuomone, reikia plėtoti normalų aplinkelių tinklą kuris tiek leistų saugų eismą priemiesčiuose, tiek nuimtų eismą nuo centro. Kaip priemiesčių gyventojui man nesuprantama kodėl norėdamas kažkur nuvažiuoti turiu efektyviausią maršrutą per patį centrą - GV. Bet su tamstos ekofašistiniu antiaplinkelizmu taip ir gaunasi.

    Čia jau tamstos ekofašistuojančios interpretacijos su turto vertinimu klasių kovomis Nors sakyčiau Riešė ne ką turtingesnis rajonas už Fabijoniškes ir t.t. Ne apie Valakampius kalba, kur liaudis senai susitvarkius, kad gyventų tyloje.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Taigi forume tiek kartų buvo įrodinėjama, kad jei konkrečioje gatvėje atsiranda tramvajus, tai kito VT ten jau nereikia (ypač kalbant apie Pylimo ar Kalvarijų gatves), tai kam tada tos A juostos?
      Na, pasaulyje yra daug pavyzdžių, kaip Light Rail sistema yra integruojama su likusiu transportu, tad jų galima prisirinkti visokių. Geriausius tokios integracijos variantus Vilniuje reikės rinktis su kietais ekspertais (t.y. ne Civitta) ir jų bus keli. Dėl to aš susilaikyčiau nuo bet kokių per daug kategoriškų vertinimų. Man, asmeniškai, svarbiausia tai, kad projektas pajudėtų iš mirties taško, o už jo vykdymą, konsultacijas ir priežiūrą būtų atsakingi protingi žmonės. Spektras sprendimų, kuriuos palaikyčiau, yra labai įvairus ir platus.

      Mano paties supratimu (kuris nėra vienas ir teisingas): dėl miesto traukinio stuburo nebuvimo Vilniuje, naujoji sistema bus naudojama ir itin ilgiems atstumams mieste keliauti. Būtent dėl to Vilniaus tramvajus turės būti daromas Light Rail standartu (bent jau už centro ribų) ir pasiūlyti kito lygio keliavimo greitį ir komfortą nei autobusai ar troleibusai. Kuo jis neturėtų būti, tai tuo tramvajumi, kokius turi miestai, turintys metro ar miesto geležinkelių sistemas, t.y. jis neturėtų būti tiesiog patogesnis troleibusas ant bėgių, kuris dalinasi A juostas su autobusais ir troleibusais ir yra skirtas išvežioti žmones nuo durų iki durų.

      Būtent dėl šio kokybinio infrastruktūros šuolio, atsiradus kamieninėms linijoms su Light Rail standartu pastatyta infrastruktūra, aš matau autobusus ir troleibusus kaip tramvajaus stuburą aptarnaujančias, o ne dubliuojančias transporto priemones. Mano supratimu, kaip taisyklė, autobusai važiuotu paraleliai, bet lįstų giliau į rajonus ir arčiau prie namų, o jų tikslas būtų maitinti tramvajaus stuburą mini hub'uose (t.y. vietose, kur kertasi autobusų maršrutai su tramvajaus maršrutais). Dėl to tos vietos, kur yra ir A juostos, ir tramvajaus bėgiai būtų reikalingos tik prie vietinių hub'ų, susikirtimo taškuose, kai kuriose centrinėse gatvėse (kaip Konstitucijos pr.) ir pan. Kaip jau sakiau - pradėjus vertinti kiekvieną sankryžą ir maršrutą studijos metu, atsiras įvairių variantų ir aš tikrai nesispardysiu, prie kiekvieno metro, kur palikta A juosta, einanti paraleliai bėgiams. Man tokie dalykai yra visiškos "first world problems" turint omeny dabartinį VT lygį.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Mano nuomone, reikia plėtoti normalų aplinkelių tinklą kuris tiek leistų saugų eismą priemiesčiuose, tiek nuimtų eismą nuo centro. Kaip priemiesčių gyventojui man nesuprantama kodėl norėdamas kažkur nuvažiuoti turiu efektyviausią maršrutą per patį centrą - GV. Bet su tamstos ekofašistiniu antiaplinkelizmu taip ir gaunasi.

        Čia jau tamstos ekofašistuojančios interpretacijos su turto vertinimu klasių kovomis Nors sakyčiau Riešė ne ką turtingesnis rajonas už Fabijoniškes ir t.t. Ne apie Valakampius kalba, kur liaudis senai susitvarkius, kad gyventų tyloje.
        Aplinkelistai gavo didžiausią Vilniaus nepriklausomybės laikų infrastruktūros projektą - VA, kuris turėjo 'nuimti srautus' nuo Laisvės prospekto ir padaryti jį miesto gatve. Jie taip pat gavo Žirnių gatvę, naują dviejų lygių sankryžą prie Liepkalnio vos pernai, tą 'pietinio aplinkkelio' gabalą link Vaidotų ir krūvą kitų dalykų. Kiek kainavo šitas malonumas šios dienos eurais? Pusę milijardo? Gal laikas užleisti kelią VT naudojantiems 'liūzeriams', kuriems prie širdies veikianti (vakarų europietiška) miestų planavimo filosofija, o ne neveikianti (amerikietiškoji)? Gausit savo P+R stoteles prie Light Rail linijos ir tai bus geriausias dalykas, įvykęs jūsų gyvenime.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Ai tai taip, priemiesčio elito gyvenimo kokybė ir jų vaikų saugumas yra be abejonės svarbiau nei miesto daugiabučių lūzerių poreikiai. Kai kažką gyvenime pasieks, tada galės ir patys į ramesnę vietą persikelti, o dabar tegu netrukdo laimėtojams prasinešti per jų rajonus su savo itin svarbiais reikalais.
          Pirmyn, vergai nužemintieji,Išalkusi minia, pirmyn!
          Sukilkit, žmonės pavergtieji,Visi kovon išvien smarkyn!
          Pasaulį seną išardysim,Iš pamatų pačių ir tuo
          Naujai pasaulį atstatysim–Kas buvo nieks, tas bus viskuo.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Aplinkelistai gavo didžiausią Vilniaus nepriklausomybės laikų infrastruktūros projektą - VA, kuris turėjo 'nuimti srautus' nuo Laisvės prospekto ir padaryti jį miesto gatve. Jie taip pat gavo Žirnių gatvę, naują dviejų lygių sankryžą prie Liepkalnio vos pernai, tą 'pietinio aplinkkelio' gabalą link Vaidotų ir krūvą kitų dalykų. Kiek kainavo šitas malonumas šios dienos eurais? Pusę milijardo? Gal laikas užleisti kelią VT naudojantiems 'liūzeriams', kuriems prie širdies veikianti (vakarų europietiška) miestų planavimo filosofija, o ne neveikianti (amerikietiškoji)? Gausit savo P+R stoteles prie Light Rail linijos ir tai bus geriausias dalykas, įvykęs jūsų gyvenime.
            Jei VA nutiesus būtu prasidėjusi Laisvės pr. rekonstukcija, kurios metu būtu siaurinta gatvė, užpiltos požeminės perėjos, pravestas tramvajus (ar bent jau BRT), dabar būtu visai kitokia situacija.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Aplinkelistai gavo didžiausią Vilniaus nepriklausomybės laikų infrastruktūros projektą - VA, kuris turėjo 'nuimti srautus' nuo Laisvės prospekto ir padaryti jį miesto gatve. Jie taip pat gavo Žirnių gatvę, naują dviejų lygių sankryžą prie Liepkalnio vos pernai, tą 'pietinio aplinkkelio' gabalą link Vaidotų ir krūvą kitų dalykų. Kiek kainavo šitas malonumas šios dienos eurais? Pusę milijardo? Gal laikas užleisti kelią VT naudojantiems 'liūzeriams', kuriems prie širdies veikianti (vakarų europietiška) miestų planavimo filosofija, o ne neveikianti (amerikietiškoji)? Gausit savo P+R stoteles prie Light Rail linijos ir tai bus geriausias dalykas, įvykęs jūsų gyvenime.
              Apie ką ir sakau, kad tranzito nukreipimas turi būti derinamas su normaliu VT. Kas ir yra normali vakarų europos planavimo filosofija.

              Įdomu analizuot ekofašistėlių filosofiją kur viskas vertinama per savo siaurą gyvenimo supratimą. Dėl manęs galit uždraust priemiesčių gyventojams įvažiuot į centrą Paštomatas netoli yra, stiklainyje nedirbu. Pasikultūrint retkarčiais galiu ir atmint dviračiu slaptais takais apvažiuojant blokpostus.
              Paskutinis taisė mantasm; 2022.06.28, 13:23.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Turbūt paprasčiausias variantas, norint įsirengti miesto bėginį transportą, būtų linija (Naujoji Vilnia) - Geležinkelio stotis - Savanorių pr., išnaudojant jau esamus Savanorių pr. geležinkelio privažiuojamuosius kelius.
                Savanorių pr. yra daug gamybinių įmonių, į kurias kasdien dirbti atvyksta daug žmonių iš kitų miestų geležinkeliu, taip pat ir iš Naujosios Vilnios. Ryte galima matyti, kaip masė žmonių, atvažiavusių traukiniu nuo Turmanto pusės, eina į stotelę laukti 15 troleibuso (kuris jų pervežimui pagrinde ir skirtas) ir keliauja į darbus. Įrengus kelias stoteles esamuose geležinkelio keliuose ir paleidus kad ir vieno vagono turimą traukinuką, jungtis būtu tikrai funkcionali. Toje vietoje bėgiai kaip tik labai patogiai praeina pro patį Savanorių pr. kraštą.
                Suderinus persėdimus su traukiniais iš Varėnos, Ignalinos, bei kitais, taip pat paderinus prie tų įmonių darbo laiko (didelė dalis jų dirba 8-17), būtų tikrai sėkmingas maršrutas ir puiki pradžia miesto bėginiam transportui, kurį vėliau būtų galima plėtoti.

                Taip pat, mano supratimu, labai nesunkiai būtų galima sukurti bėginio transporto galimybę Salininkų rajonui Vilniuje. Palei šį rajoną eina geležinkelio linija, kuria JAU VAŽIUOJA keleiviniai traukiniai Vilnius - Oro uostas - Jašiūnai 4 ar 5 kartus per dieną. Tačiau traukiniai nestoja Salininkuose, artimiausios stotelės yra Juodšiliuose arba Kirtimuose. Stotelė tikrai nebūtų per arti jau esančių stotelių, nes iki Juodšilių st. būtų 3.3 km, iki Kirtimų st. 2.7 km. Palyginimui, atstumas Kirtimai - Oro uostas: 1 km, Juodšiliai - Valčiūnai: 1.8 km., o ir 1-2 km spinduliu nuo šios stotelės gyvena daugiau žmonių nei bet kurioje kitoje stotelėje.

                Naujos traukinio stotelės įrengimui vieta labai dėkinga: šalia eina geležinkelio pervaža, prie pat stoja 19 ir 82 autobusai (3-5 kartus/h), o taip pat yra numatomas naujas autobuso maršrutas (nuo 2023 (?)) per Sakalaičių gatvę su stotelėmis prie geležinkelio. Šių autobusų tvarkaraštį būtų galima priderinti prie tų keleto pravažiuojančių traukinių išvykimo laiko. Nuo st. Pervaža iki Stoties autobusu, priklausomai nuo paros laiko, gaunasi 19-25 min. Tai yra pagal tvarkraštį, reliai kartais autobusai itin vėluoja dėl kamščių, pvz. išvykstant 7:30 automobiliu Google Maps galimą kelionės trukmę rodo 15-35 min. Traukinys dabar atkarpą Juodšiliai - Vilnius įveikia per 17-18 min, Kirtimai - Vilnius per 10-11 min, nauja stotelė būtų maždaug per vidurį, kiek arčiau Kirtimų, tarkime Salininkai - Kirtimai nuvažiuotų per 4 min, o važiuojantiems nuo tolimesnių stotelių į Vilnių, visa kelionė pailgėtų apie 2 min (papildomas sustojimas bei stabdymas ir greitėjimas). Taigi kelionė traukiniu iš Salininkų į Stotį truktų 14-15 min.

                Privalumai, kuriuos įžvelgiu:
                • Garantija, kad neužstrigsi kur nors kamštyje, dėl ko kelionės laikas gali tapti nenuspėjamas ir taps lengviau planuoti tolesnę kelionę tarpmiestiniais traukiniais/autobusais.
                • Greitesnė kelionė nei autobusu, greitesnė ar konkurencinga trukmė kelionei automobiliu į centrą (priklausomai nuo to, kur tiksliai keliaujama).
                • Galimybė patogiai pasiimti su savimi dviratį ir juo tęsti kelionę mieste arba vežtis tarpmiestiniais autobusais/traukiniais. Tai spręstų ir problemą, kad kol kas nėra jokio dviračių ar net pėsčiujų tako nuo Salininkų iki centro, tad norint keliauti dviračiu reikia minti judrių gatvių kelkraščiu ar juostomis. Taip pat, galbūt paskatintų minti tuos, kuriuos atbaido atstumas: nuo Salininkų iki centro dviračiu apie 11 km.
                • Dėl jau esančios infrastruktūros bei situacijos labai dėkinga vieta stotelei: prie pat reguliariai važiuojantis ir stojantis VT, vakarinėje pusėje iškart esantys gyvenamieji namai, rytinėje pusėje prie pat esančios ir besikuriančios (https://citify.eu/lt/specialist-salininku-g-90/) gamybos įmonės, jau egzistuojantis traukinys, kuris tiesiog nestoja apgvendintoje teritorijoje. Tad iš esmės reiktų įrengti laukimo platformą ir takus iki gatvių/stotelių. Net keista, kodėl iki šiol stotelė čia nebuvo įrengta, gal tam yra kažkokia priežastis.
                • Visi forume jau plačiai aptarti keliavimo bėginiu transportu privalumai.
                • Atsirastų patogi ir labai greita jungtis su Kirtimų pramominiu rajonu, ypač rytine dalimi, nes 3 autobusas važiuoja vakarine Salininkų bei centrine/vakarine dalimi Kirtimų.
                • Aktualu rečiau, tačiau galimybė Salininkų gyventojams tiesiogiai pasiekti Oro uostą.
                Šiuo metu JUDU kaip tik vykdo apklausą, dėl galimų dviračių saugyklų vietų ir saugykla kaip tik galėtų atsirasti šalia tokios stotelės. Tai leistų iki naujos traukinio stotelės atminti dviračiu, jį čia palikti ir toliau judėti traukiniu.

                Žinoma, būtų idealu, jei taip pat būtų integruota bilietų sistema ir traukiniu iš čia būtų galima važiuoti su miesto VT bilietu.

                Egzistuoja tokios stotelės kaip Elektrodepas ar Vokė, nematau, kuo ši vieta būtų mažiau palanki ar tinkama keleivių susisiekimo traukiniais vystymui.

                Šalia to, manau būtų logiška svarstyti apie traukinio stotelės įrengimą prie PC Nordika / IKEA / Decathlon.

                Click image for larger version  Name:	Jašiūnai Vilnius Traukinys-1.jpg Views:	0 Size:	591,1 kB ID:	1976906

                Comment


                  Salininkų aplinkiniai gyventojai jau buvo rašę peticiją dėl gelžkelio stotelės įrengimo. Nežinau, kuo tai pasibaigė.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Pirmyn, vergai nužemintieji,Išalkusi minia, pirmyn!
                    Sukilkit, žmonės pavergtieji,Visi kovon išvien smarkyn!
                    Pasaulį seną išardysim,Iš pamatų pačių ir tuo
                    Naujai pasaulį atstatysim–Kas buvo nieks, tas bus viskuo.
                    Kuo ilgiau tęsis toks požiūris į socialinę politiką, tuo labiau ateityje galima bus laukti ne normalios, saikingos kairios politikos (koordinuoto kapitalizmo), bet visokių populistinių ir radikalių kairiųjų ar išvis antivalstybinių judėjimų išbujojimo. Kam iš tos istorijos mokytis, reikia tiesiog leisti socialinei atskirčiai toliau didėti ir viskas bus ok. Kas nors sakys, kad nukreipinėju diskusiją, bet iš esmės be gero viešojo transporto valstybė negali būti socialiai harmoninga.
                    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.28, 15:33.

                    Comment


                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                      Kuo ilgiau tęsis toks požiūris į socialinę politiką, tuo labiau ateityje galima bus laukti ne normalios, saikingos kairios politikos (koordinuoto kapitalizmo), bet visokių populistinių ir radikalių kairiųjų judėjimų išbujojimo. Kam iš tos istorijos mokytis, reikia tiesiog leisti socialinei atskirčiai toliau didėti ir viskas bus ok.
                      Mokantis iš istorijos reiktų kelti klausimus apie Gulbinėlių pionierių stovyklą, o ne bandyt išbuožint riešes ir t.t.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Mokantis iš istorijos reiktų kelti klausimus apie Gulbinėlių pionierių stovyklą, o ne bandyt išbuožint riešes ir t.t.
                        Turbūt neverta atsakinėti... Bet panašu, kad kažkokia diskusija verda tavo galvoje, kuri tik pačiam yra suprantama.

                        Comment


                          APKLAUSA: Ar Vilniuje reikia tramvajaus?
                          https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...5sr6_b9X-LJSqU

                          Galima balsuot. Kadangi light rail nėra, tai balsavau už metro.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                            Turbūt neverta atsakinėti... Bet panašu, kad kažkokia diskusija verda tavo galvoje, kuri tik pačiam yra suprantama.
                            Ne aš pradėjau diskusiją apie lūzerius ir riešes

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              APKLAUSA: Ar Vilniuje reikia tramvajaus?
                              https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...5sr6_b9X-LJSqU

                              Galima balsuot. Kadangi light rail nėra, tai balsavau už metro.
                              Balsavau kad nieko nereikia.

                              Comment


                                Šaunuolis.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  O jeigu be sarkazmo, tai pastačius tramvajų pvz vietoj 4G ir tinkamai planuojant maršrutus, Narbuto gatvėje turėtų likti tik T3, T7 ir A49. Jeigu įkalnėje A juostos būtų reikalingos 7 troleibusui, tai likusioje dalyje vietoj jų būtų galima drąsiai daryti tramvajaus bėgius, galų gale, tinkamai padaryta tramvajaus sistema turėtų šiek tiek nuimti ir automobilių srautą ir gal net (praėjus laikui po tramvajaus įdiegimo) sugrąžinti A juostą, ją atimant iš automobilių.

                                  Ko aš labai pasigendu diskusijose apie tramvajų - tai konkrečių pasiūlymų dėl tramvajaus ir likusio VT maršrutų organizavimo. Pvz., kažkas lepteli "GV yra žalioji skiriamoji juosta, tai reikėtų ten tramvajaus". Nuo kur? Iki kur? Kokie traukos taškai yra tokioje miesto autostradoje kaip GV, kad ten reikia tramvajaus? Jeigu dėl greičio, tai kodėl negalime padaryti atskirto tramvajaus Kalvarijų gatvėje, kur ir gyvena žmonės?

                                  Arba "tiesiame tramvajų Pylimo gatvėje". Ok, padarėm tramvajų vietoj 1G, o kas toliau? Kur dėsis T2, T7, 53? Pvz. Zuoko laikais siūlyta troleibusus iš Žvėryno nukreipti per Švitrigailos gatvę. Daleiskim, o kaip tada iš Pašilaičių/Žvėryno nuvažiuoti iki Islandijos gatvės arba MO muziejaus? Arba kodėl prioritetizuojamos Santariškės, bet tarkim studentams iš Saulėtekio siūlome daryti persėdimą prie Operos teatro, jeigu jie norėtų važiuoti iki Stoties?

                                  Čia kažkam gali atrodyti labai smulkmeniška, bet žinant VMS pofigizmą, duodu galvą nukirsti, kad būtų padaryta tep lep ir gyvenantiems ne prie tramvajaus linijų susisiekimas VT pramuštų net ir dabartinį dugną. Vilniaus dydžio mieste daugiau negu vienas persėdimas jau yra daugoka.
                                  Šiaip tai A juostos VISOJE atkarpoje kur važiuoja T7 būtų planas minimum ir jokio mažesnio net svarstyti neverta. Ir taip, dabar daromas išsigimimas kai A juosta padaroma tik daliai gatvės ir poto tai turbūt bus dar naudojama kaip priežastis kad A juostų neriekia daryti "nes neveikia". Beje šiandien A juostoje buvo didesnis lengvųjų automobilių kamštis nei automobilių juostoje nes visi A juostą naudoja apvažiavimui tiek įpratę.

                                  Kad tramvajaus potencialūs maršrutai jau suplanuoti dar soveitmečiu ir dar kartą patvirtinti G autobusų populiarumu. Nelabai ten yra ką diskutuoti nebent kurią atkarpą statom pirma. Mano nuomone naudingiausia būtų atkarpa iš Pilaitės nes ten yra labai daug VT keliaujančių gynvetojų kurie dabar stovi kamštyje autobuse.

                                  O troleibusai ir autobusai idealiu atveju tai būtų privežami maršrutai tramvajui, o ne važiuoti per visą miestą skirti. Taip, trasos keistųsi, bet tą realiai svarstyti reikia kai nuspręsim kurią tramvajaus liniją statysim pirmą.

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Planuota gi ir linija į Saulėtekį (kas visai logiška). Jei persėdimo stotis būtų patogi ir šiuolaikiška, tai nematyčiau problemų, dėl to dažniausiai nekelia rimtesnių problemų persėdimai metro.
                                  Bet nuo praėjusių planų jau praėjo keliolika metų, ir kažkas, spėju, pasikeitė. Pats ateities planas turi būti kompleksinis, žiūrint į ateitį, t.t. ir įvertinant technologinius pokyčius.
                                  Pvz.: naujame BP planuojamas "grandiozinis" gyvenamasis komercinis rajonas Žemuosiuose Paneriuose. Tokiu atveju linija iki ten būtų kone idealus sprendimas.
                                  Kitas įdomus aspaktas. Ar atsiradus tramvajui, nepaaiškėtų, kad troleibusai nelabai reikalingi?

                                  Kaip kur, banadėte Paryžiuje persėsti metro. Pvz notre damo aikštelėje reikia 300 metrų eiti požeminiu labirintu, čia tuo atveju jeigu iš karto žinai kur eiti. Ant sienų esantys ženklai rodo į neteisingą pusę (bent jau 2018 metais).

                                  Troleibusai vistiek bus reikalingi privežamiesiems maršrutams tramvajui.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Kaip kur, banadėte Paryžiuje persėsti metro. Pvz notre damo aikštelėje reikia 300 metrų eiti požeminiu labirintu, čia tuo atveju jeigu iš karto žinai kur eiti. Ant sienų esantys ženklai rodo į neteisingą pusę (bent jau 2018 metais).

                                    Troleibusai vistiek bus reikalingi privežamiesiems maršrutams tramvajui.
                                    Paryžiaus metro prastokas tuo požiūriu.
                                    Šiaip jau persėdimo stočių tokiame mieste kaip Vilnius daug nebus - galima padaryti gerai.
                                    Kitas dalykas geras tramvajaus atveju - galima padaryti patogų (nes vienas lygis) persėdimą ir iš autobusų/troleibusų bent jau pagrindiniuose mazguose, pradedant geležinkelio stotimi.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Ko aš labai pasigendu diskusijose apie tramvajų - tai konkrečių pasiūlymų dėl tramvajaus ir likusio VT maršrutų organizavimo. Pvz., kažkas lepteli "GV yra žalioji skiriamoji juosta, tai reikėtų ten tramvajaus". Nuo kur? Iki kur? Kokie traukos taškai yra tokioje miesto autostradoje kaip GV, kad ten reikia tramvajaus? Jeigu dėl greičio, tai kodėl negalime padaryti atskirto tramvajaus Kalvarijų gatvėje, kur ir gyvena žmonės?

                                      Arba "tiesiame tramvajų Pylimo gatvėje". Ok, padarėm tramvajų vietoj 1G, o kas toliau? Kur dėsis T2, T7, 53? Pvz. Zuoko laikais siūlyta troleibusus iš Žvėryno nukreipti per Švitrigailos gatvę. Daleiskim, o kaip tada iš Pašilaičių/Žvėryno nuvažiuoti iki Islandijos gatvės arba MO muziejaus? Arba kodėl prioritetizuojamos Santariškės, bet tarkim studentams iš Saulėtekio siūlome daryti persėdimą prie Operos teatro, jeigu jie norėtų važiuoti iki Stoties?
                                      Manau kad nutiesus pirmąją tramvajaus liniją Santariškės-Kalvarijų g.-Stotis, tiek T2 tiek ir T7 turėtų likti savo vietose, kadangi pirmoji linija būtų skirta Kalvarijų-Jeruzalės-Santariškių gatvės ašiai, o Saulėtekio ir Pašilaičių maršutai su ja nesidubliuotų. Manau, vieninteliai naikintini troleibusų maršrutai būtų T6 ir T10, o T12 turėtų važiuoti V.Kudirkos, Goštauto gatvėmis, persėdimui į tramvajų būtų st. Žaliasis Tiltas. Vėlgi, tuomet kyla klausimas ką daryti su troleibusų kontaktiniu tinklu Kareivių gatvėje. Nusipirkti autonominių dvigubų troleibusų ir paleisti 5G ?

                                      Kas dėl autobusų, tai manau 53 galėtų privežti keleivius iš Fabijoniškių ir Ozo gatvės prie tramvajaus st. Pramogų Arena, o tuomet, pvz.: Lukšio, Apkasų, Minties gatvėmis į Antakalnį (gautųsi toks apjungtas 53 ir 50 maršrutas). 10 galėtų važiuoti Rinktinės, Ulonų, Verkių, Šiaurine/Žvalgų gatvėmis, tuomet persėdimui į tramvajų naudoti Jono Kazlausko st., ir tuomet galėtų Didlaukio, Baltupio gatvėmis į Bajorus (vietoj panaikinto 50). Su kitais maršrutais didelių problemų nekyla: 34, 49 ir 69 trumpinami iki Žalgirio st., tuo tarpu 35, 36, 66 ir 76 nukreipiami Baublio gatve į Santariškes.
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2022.06.29, 15:22.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Manau kad nutiesus pirmąją tramvajaus liniją Santariškės-Kalvarijų g.-Stotis, tiek T2 tiek ir T7 turėtų likti savo vietose, kadangi pirmoji linija būtų skirta Kalvarijų-Jeruzalės-Santariškių gatvės ašiai, o Saulėtekio ir Pašilaičių maršutai su ja nesidubliuotų. Manau, vieninteliai naikintini troleibusų maršrutai būtų T6 ir T10, o T12 turėtų važiuoti V.Kudirkos, Goštauto gatvėmis, persėdimui į tramvajų būtų st. Žaliasis Tiltas. Vėlgi, tuomet kyla klausimas ką daryti su troleibusų kontaktiniu tinklu Kareivių gatvėje. Nusipirkti autonominių dvigubų troleibusų ir paleisti 5G ?

                                        Kas dėl autobusų, tai manau 53 galėtų privežti keleivius iš Fabijoniškių ir Ozo gatvės prie tramvajaus st. Pramogų Arena, o tuomet, pvz.: Lukšio, Apkasų, Minties gatvėmis į Antakalnį (gautųsi toks apjungtas 53 ir 50 maršrutas). 10 galėtų važiuoti Rinktinės, Ulonų, Verkių, Šiaurine/Žvalgų gatvėmis, tuomet persėdimui į tramvajų naudoti Jono Kazlausko st., ir tuomet galėtų Didlaukio, Baltupio gatvėmis į Bajorus (vietoj panaikinto 50). Su kitais maršrutais didelių problemų nekyla: 34, 49 ir 69 trumpinami iki Žalgirio st., tuo tarpu 35, 36, 66 ir 76 nukreipiami Baublio gatve į Santariškes.
                                        O kas dubliuos tramvajų ir stos visose stotelėse? Ar pagal jus bus lėtasis tramvajus stojantis kiekvienoje stotelėje? Juk tramvajus dėl savo didelės talpos gali (nesakau, kad taip turėtų būti) kursuoti dar rečiau nei 1G. Taip dalis maršrutų galėtų keistis (man irgi atskirai žiūrint patinka, kad 53 taptų dažnai kursuojančiu privežamuoju, o 10 važiuotų per Rinktinės g.), bet tikrai nereikia taip drastiškai visko išardyti (bent jau ne nuo pirmos dienos). Paleidi tramvajų vietoj 1G ir viskas. Žiūri ar dėl didelio kokybinio šuolio suvalgo visus kitų maršrutų keleivius ar ne. Tada koreguoji.

                                        Kaip minėjo Pilaitis didžiausia problema būtų siauroje Pylimo g., nes Kalvarijų g. pločio užtenka tramvajaus green trackui ir juostom automobiliams šalia, kuriomis gali toliau kursuoti dubliuojantys autobusai/troleibusai. Tuo tarpu Pylimo g. šalia modernaus light rail tipo tramvajaus tilptų nebent dviračių takai (gal vietomis dviračių gatvė privažiavimui iki pastatų). Tad pasirinkimai lieka tokie:
                                        a) Pylimo g. naikinami T2/T7/53 ir visi kiti maršrutai (norintiems į stotį daromas priverstinis persėdimas į tramvajų arba troleibusai važiuoja ratu pro Švitrigailos/Kauno g.) [Turbūt rinkčiausi šitą]
                                        b) Tramvajus kišamas po žeme visoje Pylimo g. [VLR mėgstamiausias]
                                        c) Tramvajus važiuoja lėtai bendrame sraute už autobusų/troleibusų

                                        Comment


                                          Kol tema karšta, į vagoną šoku ir aš. Jau kurį laiką ruošiau šį mini puslapį, tai manau atėjo laikas pasidalinti savo vizija tramvajui, kokios linijos man atrodo optimaliausios:

                                          Svetainė, skirta papromote'int idėją ir apskritai, išjudinti diskusiją dėl Vilniaus VT apskritai (tramvajaus ar ne jo naudai)

                                          Click image for larger version

Name:	Zemelapis-grafik3.png
Views:	1028
Size:	273,4 kB
ID:	1977220

                                          Comment

                                          Working...
                                          X