Aaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąO tai Vilniuje važinės po visą urban zoną?
Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.02, 09:41.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTai dar Ženevos nepamiršk. Du miestus sumavai. O kitas klausimas. Ar tramvajumi naudojasi tik ten ir gyvenantys? Ar plačiau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet čia kabliukas su troleibusais. Manau, pirmiausia reikėtų tiesti tokias tramvajaus linijas, kurios turėtų didžiausią poveikį pagal keleivių sutaupytą laiką ir mažinamus automobilių srautus bei tuo pat metu kurios nesidubliuoja su troleibusais.
Parašė John Rodyti pranešimą
Techniškai tvarkingi šiuolaikiniai autobusai neturi jokios dyzelio "smarvės". Visokie šiaip niuansai ir smulkmenos, taip, skiriasi, bet troleibusas visvien yra, viso labo, elektrinis autobusas, o ne kažkokia atskira VT rūšis. Ir tikrai ne kažkas, ką galėtume tapatinti su tramvajumi pagal bet kokius kriterijus, išskyrus variklio/kuro tipą.
Parašė John Rodyti pranešimąAutobusai yra pigu ir blogai. Troleibusai yra brangu ir blogai, o tramvajus yra brangu ir gerai. Vietos lieka tik autobusams (jei esame amžini postsovietiniai ubagai) arba tramvajui + autobusams (jei esame normalus ES miestas). Troleibusams vietos nelabai lieka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ženevoje tramvajai irgi ten nevažiuoja į urban zoną Prancūzijoje.
Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Pagal tave tramvajumi naudosis irgi tik Šeškinės bei centro gyventojai. Ukmergiškių neįleis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visus įleis, pastatys auto parkinge Perkūnkiemyje ir toliau važiuos tramvajumi.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
O Ženevoje visus įleidžia, ar tik gyvenačius griežtai miesto ribose?
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kaip visada lygindami gyventojų skaičių pamirštate kaip tankiai apgyvendintos valstybės Vakaruose ir kad miestai susidaro ne tik iš pagrindinės savivaldybės, bet yra ir dideli priemiesčiai. Berno metropolitan teritorijoje gyvena 600 tūkstančių, Ženevos - 900 tūkstančių, jeigu skaičiuojant ir Prancūziją kur aktyviai vyksta commutinimas į darbą per sieną - Ženevoj ir 1.2 mln priskaičiuojami. Jau nekalbant apie tai kad pačioj Šveicarijoj tarpmiestinio judėjimo daug dėl mažų atstumų ir gerai išvystyto geležinkelio, kas dar labiau prisideda prie žmonių kiekio miestuose.
Visi miestai yra tarybinio planavimo - dauguma zmoniu gyvena labai panasiose daugiabuciuose kaip ir vinieciai. Is pavyzdziu tik ceku ekonomine padetis stipriau geresne nei Lietuvoje, kitur - panasiai arba dar blogesne. Tai jei taip neapsimoka beginis transportas ir trulike/aute gali pasigrust taip pat smagiai ir taip brangiai kainuoja/neiperkamai sita "prabangos preke", tai kodel tie miestai toliau investuoja i begini VT?
Cia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"
- 3 patinka
Comment
-
Kalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.Show must go von!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
BRT su autobusais ir troleibusais (įprastais) yra oksimoronas. T.y. su G autobusais mes ją jau "turime".
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Trūksta tik tokių "smulkmenų": A juostų kuriomis važiuotų visą maršrutą ar bent jau 99% jo, plius A juostos turėtų būti kiek įmanoma fiziškai atskirtos ar bent jau mažų mažiausiai pažeidėjai automatiškai gautų baudas (visur kamerų nepastatysi, bet kameros autobusuose su automatiniu numerių nuskaitymu ir mygtuku vairuotojui?), na praktiškai žinai kad jei įvažiavai į A juostą - bauda beveik garantuota, talpesnių transporto priemonių (čia jau būtų natūrali evoliucija).
Norint turėti bet kokią A juostos kontrolę pirmiausia reikia atšaukti 4+ važiavimą A juosta, nes jokia kamera neužfiksuos yra ten keleiviai ar nėra. Tada reikėtu dar padaryti kad pavėžėjai galėtu A juosta naudotis tik jeigu turi taksi numerius (nes dabar gali su bet kokiais). Va tada jau galima statyti kameras ir fiksuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąCia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
ta bet ir paliktu kas prie ruso buvo arba net uzdaytu jei visiska "nesamone atgyvenus" kaip nuostabusis musu meras sake. O pastatyt nauja stoti, nauja linija ir pan, tai tas pats kas nuo nulio statyt - tiek pat kainuoja, kad ir kitam miesto gale jau yra tarybine linija. Tiesiog, kai zmones ipranta naudotis patogiu VT, jie nori daugiau ir daugiau, diskusijos, kad "neapsimoka" buna tik pries atidaryma pirmos linijosShow must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Čia pats sugalvojai, kad tiek pat kainuotų? Ar kažkokie skaičiavimai pagrįsti?
- 1 patinka
Comment
Comment