Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
    Show must go von!

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Aaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
      Berne ir Ženevoje tramvajus nevažinėja po visą urban zoną, o tik tarp pagrindinių miesto rajonų.
      Flickr

      Comment


        O tai Vilniuje važinės po visą urban zoną?
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          O tai Vilniuje važinės po visą urban zoną?
          Ne, kaip ir Berne tie 5 maršrutai tėra miesto ribose, kurio dydis tik 100 tūkst. gyventojų.

          Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.02, 09:41.
          Flickr

          Comment


            Tai dar Ženevos nepamiršk. Du miestus sumavai. O kitas klausimas. Ar tramvajumi naudojasi tik ten ir gyvenantys? Ar plačiau?
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Tai dar Ženevos nepamiršk. Du miestus sumavai. O kitas klausimas. Ar tramvajumi naudojasi tik ten ir gyvenantys? Ar plačiau?
              Ženevoje tramvajai irgi ten nevažiuoja į urban zoną Prancūzijoje.

              Flickr

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Bet čia kabliukas su troleibusais. Manau, pirmiausia reikėtų tiesti tokias tramvajaus linijas, kurios turėtų didžiausią poveikį pagal keleivių sutaupytą laiką ir mažinamus automobilių srautus bei tuo pat metu kurios nesidubliuoja su troleibusais.
                Dažniausiai siūloma linija pilaitė-narbutas-konstitucijos nesidubliuotu su troleibusu, tai čia nebūtų probolemos net jeigu troleibusai ir būtų toks pat transportas, nors nėra kaip jums vėliau paaiškino.

                Parašė John Rodyti pranešimą

                Techniškai tvarkingi šiuolaikiniai autobusai neturi jokios dyzelio "smarvės". Visokie šiaip niuansai ir smulkmenos, taip, skiriasi, bet troleibusas visvien yra, viso labo, elektrinis autobusas, o ne kažkokia atskira VT rūšis. Ir tikrai ne kažkas, ką galėtume tapatinti su tramvajumi pagal bet kokius kriterijus, išskyrus variklio/kuro tipą.
                Tarša kurios neužuodi vis tiek yra tarša, o ir mūsų autobusai taip išeina tikrai nėra techniškai tvarkingi, nes vis dar vos ne kas savaite matau dūmų uždangą važiuojant.


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Autobusai yra pigu ir blogai. Troleibusai yra brangu ir blogai, o tramvajus yra brangu ir gerai. Vietos lieka tik autobusams (jei esame amžini postsovietiniai ubagai) arba tramvajui + autobusams (jei esame normalus ES miestas). Troleibusams vietos nelabai lieka.
                Troleibusai pigiau nei elektriniai autobusai. Dyzelinių autobusų vis tiek bus atsisakyta. Taigi realybėje vietos yra tik tramvajui + troleibusam.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Ženevoje tramvajai irgi ten nevažiuoja į urban zoną Prancūzijoje.

                  Pagal tave tramvajumi naudosis irgi tik Šeškinės bei centro gyventojai. Ukmergiškių neįleis?
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą

                    Pagal tave tramvajumi naudosis irgi tik Šeškinės bei centro gyventojai. Ukmergiškių neįleis?
                    Visus įleis, pastatys auto parkinge Perkūnkiemyje ir toliau važiuos tramvajumi.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Visus įleis, pastatys auto parkinge Perkūnkiemyje ir toliau važiuos tramvajumi.
                      O Ženevoje visus įleidžia, ar tik gyvenačius griežtai miesto ribose?
                      Show must go von!

                      Comment


                        Manau jei ir daryt tramvajus Vilniuje , tai jie turetų pakeisti Greituosius autobusų maršrutus , Dar papildomai nuimti keletą nuo autobusų maršrutų stotelių , nes dabartiniai G maršrutai kaip parodija, visame maršrute nestoja vos 3-6 stotelėse.

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                          O Ženevoje visus įleidžia, ar tik gyvenačius griežtai miesto ribose?
                          Manau visus, kaip ir Berne.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Kaip visada lygindami gyventojų skaičių pamirštate kaip tankiai apgyvendintos valstybės Vakaruose ir kad miestai susidaro ne tik iš pagrindinės savivaldybės, bet yra ir dideli priemiesčiai. Berno metropolitan teritorijoje gyvena 600 tūkstančių, Ženevos - 900 tūkstančių, jeigu skaičiuojant ir Prancūziją kur aktyviai vyksta commutinimas į darbą per sieną - Ženevoj ir 1.2 mln priskaičiuojami. Jau nekalbant apie tai kad pačioj Šveicarijoj tarpmiestinio judėjimo daug dėl mažų atstumų ir gerai išvystyto geležinkelio, kas dar labiau prisideda prie žmonių kiekio miestuose.
                            na, bet Vilniuje tas mazas tankumas del to, kad visi miskai ir kaimo trobu tipo priemiesciai itraukti i mieisto ribas, niekas ten ir nesiulo tramvajaus (nors elektrycka is kokiu pagiriu, vileikos ar traku vokes butu labai geras sprendimas - jau yra infrastruktura, padesianti siems rajonams kur sunku surasti darba uz normalesne alga, padesianti tu rajonu gyventojams islipti is skurdo). Bet, teisybes yra jusu pasakyme - kai lygini su Zeneva ar Liuksemburgu, toks paprastas dalykas kaip beginis transportas gali atrodyt kaip "verslo klase" kaip kazkas cia rase. Tad, geriau lyginti su kitais postkomunistiniais miestais, kurie gerokai panasesni i Vilniu - pvz. Tbilisyje, nepaisant visu ekonominiu problemu jau moderniais laikais toliau yra pleciamas metro tinklas. Jei tai butu tieisog tokia nesamone ir kazkoks sovietu ismislas, tai siais laikais tikrai neplestu - gi gali ir autobusai ar trulai ta atstuma nuvezt, uztenka A liniju nubrezt Metro linijos taip pat buvo pleciamos ir Taskente, Almatoje, Sofijoje, Kharkove Bukareste, Kijeve ir kitur. Tramvajaus linijos -Gdanske, Ostravoje, Poznaneje ir kitur.

                            Visi miestai yra tarybinio planavimo - dauguma zmoniu gyvena labai panasiose daugiabuciuose kaip ir vinieciai. Is pavyzdziu tik ceku ekonomine padetis stipriau geresne nei Lietuvoje, kitur - panasiai arba dar blogesne. Tai jei taip neapsimoka beginis transportas ir trulike/aute gali pasigrust taip pat smagiai ir taip brangiai kainuoja/neiperkamai sita "prabangos preke", tai kodel tie miestai toliau investuoja i begini VT?

                            Cia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"

                            Comment


                              Kalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                BRT su autobusais ir troleibusais (įprastais) yra oksimoronas. T.y. su G autobusais mes ją jau "turime".
                                Trūksta tik tokių "smulkmenų": A juostų kuriomis važiuotų visą maršrutą ar bent jau 99% jo, plius A juostos turėtų būti kiek įmanoma fiziškai atskirtos ar bent jau mažų mažiausiai pažeidėjai automatiškai gautų baudas (visur kamerų nepastatysi, bet kameros autobusuose su automatiniu numerių nuskaitymu ir mygtuku vairuotojui?), na praktiškai žinai kad jei įvažiavai į A juostą - bauda beveik garantuota, talpesnių transporto priemonių (čia jau būtų natūrali evoliucija).

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Trūksta tik tokių "smulkmenų": A juostų kuriomis važiuotų visą maršrutą ar bent jau 99% jo, plius A juostos turėtų būti kiek įmanoma fiziškai atskirtos ar bent jau mažų mažiausiai pažeidėjai automatiškai gautų baudas (visur kamerų nepastatysi, bet kameros autobusuose su automatiniu numerių nuskaitymu ir mygtuku vairuotojui?), na praktiškai žinai kad jei įvažiavai į A juostą - bauda beveik garantuota, talpesnių transporto priemonių (čia jau būtų natūrali evoliucija).
                                  Vakar mačiau labai keistą atvejį Ukmergės gatvėje. A juosta važiuojančių pažeidėjų buvo tiek, kad prie šviesoforo jų eilė buvo ilgesnė nei paprastomis juostomis važiuojančių. Paprastai tas pažeidimas apvažiuojant kamštį iš tikro apvažiuoja kamštį, bet panašu kad tokių gudruolių atsirado tiek kad patys tarp savęs irgi kamštį sudarė.

                                  Norint turėti bet kokią A juostos kontrolę pirmiausia reikia atšaukti 4+ važiavimą A juosta, nes jokia kamera neužfiksuos yra ten keleiviai ar nėra. Tada reikėtu dar padaryti kad pavėžėjai galėtu A juosta naudotis tik jeigu turi taksi numerius (nes dabar gali su bet kokiais). Va tada jau galima statyti kameras ir fiksuoti.

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    Cia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"
                                    Simasius tiesiog nera pajegus tokiu projektu igyvendinti. Todel puse lupu kazka sneka apie BRT tinkla, nelisdamas i gilesnes diskusijas, matomai palikdamas si klausima sekanciom kadencijom - nebe tai jo jegom. Jo tikslas buvo truks plys pramusti stadiono projekta, kitaip butu visiskas fiasko jo kadencijos metu - nepajudetu nei vienas didelis projektas. Ir viskas, jo sokis baigtas.

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Kalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.
                                      ta bet ir paliktu kas prie ruso buvo arba net uzdaytu jei visiska "nesamone atgyvenus" kaip nuostabusis musu meras sake. O pastatyt nauja stoti, nauja linija ir pan, tai tas pats kas nuo nulio statyt - tiek pat kainuoja, kad ir kitam miesto gale jau yra tarybine linija. Tiesiog, kai zmones ipranta naudotis patogiu VT, jie nori daugiau ir daugiau, diskusijos, kad "neapsimoka" buna tik pries atidaryma pirmos linijos

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                        ta bet ir paliktu kas prie ruso buvo arba net uzdaytu jei visiska "nesamone atgyvenus" kaip nuostabusis musu meras sake. O pastatyt nauja stoti, nauja linija ir pan, tai tas pats kas nuo nulio statyt - tiek pat kainuoja, kad ir kitam miesto gale jau yra tarybine linija. Tiesiog, kai zmones ipranta naudotis patogiu VT, jie nori daugiau ir daugiau, diskusijos, kad "neapsimoka" buna tik pries atidaryma pirmos linijos
                                        Čia pats sugalvojai, kad tiek pat kainuotų? Ar kažkokie skaičiavimai pagrįsti?
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                          Čia pats sugalvojai, kad tiek pat kainuotų? Ar kažkokie skaičiavimai pagrįsti?
                                          pats sugalvojau. nebent galite pagristi kuo egzistuojanti linija Krasnuchoje kokioj atpigintu linijos tiesima Zirmunuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X