Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nieko tas Zuokas nesugadino. Bus poreikis tramvajui - atsiras.
    O dabar nėra?
    Flickr

    Comment


      Kaip suprantu, Vilnius yra vienintelė ES sostinė, kur nėra tramvajaus...

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        O dabar nėra?
        Kol kas nelabai.

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Kaip suprantu, Vilnius yra vienintelė ES sostinė, kur nėra tramvajaus...
          Taip, net mažas Liuksemburgo miestas jau turi tramvajų.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            O dabar nėra?
            Davai gal normaliai atstatom esamą VT, o tai palyginus kad ir su 2020 rudeniu - tragedija. Iki šiol kai kurie maršrutai nėra galutinai atstatyti.

            Apie tokius dalykus kaip nauji troleibusai arba bilietų automatai transporto priemonėse (arba stotelėse), taktiniai tvarkaraščiai arba A juostų plėtra, o ne pažadai - net nedrįstu svajoti.

            Comment


              Čia naujausia tramvajų infrastruktūra, Švedijos Lunde.
              Nuo pat video pradžios taip ir prašosi analogija su Vilniaus Pilaite.

              Comment


                Tik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Tik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
                  Kaip galima naudotis kažkuo, kas yra siaubingai nepatogu, lėta ir neefektyvu?
                  ​​​​

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Kaip galima naudotis kažkuo, kas yra siaubingai nepatogu, lėta ir neefektyvu?
                    ​​​​
                    Taip tikrai nera

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                      Taip tikrai nera
                      Kiek bandau, yra. Neskaitant keleto maršrutų ne piko metu, kuriais kartais naudojuosi.

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Kaip suprantu, Vilnius yra vienintelė ES sostinė, kur nėra tramvajaus...
                        Liublianoje taip pat nėra tramo.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Tik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
                          Tai vat tame ir klausimas, kad esamos sistemos kažkokio tolesnio tobulinimo nesimato. Jau porą metų trypčiojama ten pat ar net vėl degraduojama?

                          Comment


                            Gal ir trypčiojama, bet sakyt, kad niekas nėra daroma- taip tikrai nėra. Gairės patvirtintos ir šiaip po 2018 vidurio pasiektas didelis kokybinis šuolis. Norėt čia ir dabar aišku faina, bet ar realu?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Liublianoje taip pat nėra tramo.
                              Norėjau tą patį parašyti, tik Liublianoje yra santykinai nemažai geležinkelio stočių ir krypčių, bet nesu tikras kaip tai integruota kai kalba eina apie susisiekimą metropolijoje.

                              Bet tai nekeičia esmės ir kompleksuoti nebėra kada, nes dėka miesto augimo priėjom prie situacijos kuomet vėl reikia staigaus kokybinio VT šuolio, o su tramvajaus statybomis nieko staigaus nebus. Prieš dešimt metų buvo galima pradėti statyti tramvajų ir kol vyksta statybos toliau bandyti verstis su turimais troleibusais.

                              Dabar jau nėra kur dėtis, tramvajaus realūs darbai turės laukti kol bus iš pagrindų sutvarkytas esamas VT. Visokias studijas ir projektus galima daryti, bet reik suprast kad tai būtų tik pasiruošimas kol kas dar neapibrėžtai ateičiai.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Gal ir trypčiojama, bet sakyt, kad niekas nėra daroma- taip tikrai nėra. Gairės patvirtintos ir šiaip po 2018 vidurio pasiektas didelis kokybinis šuolis. Norėt čia ir dabar aišku faina, bet ar realu?
                                Manau, kad tam niekas neprieštarauja. VT, bent jau Vilniuje, tapo žymiai patogesnis nei prieš 10-20 m. Jau nekalbu apie dar senesnius laikus.
                                Kodėl tik nuo 2018 m. vidurio? Jau greitai 2022 m. Su 2019 m. nejaučiu didelio skirtumo, išskyrus kai kur praretintus grafikus.

                                Nebūtinai gi tramvajus. Svarstyta apie "kažkokį" MRT. Tai gal yra poslinkių ta kryptim?

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Tik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
                                  Todėl ir nesinaudoja, nes jis atgyvenęs, lėtas ir nepatogus. Jei reikia max pora stotelių pavažiuoti dar galima kentėti, bet važinėti didelius atstumus su 40 metų senumo škodom tikrai ne pats didžiausias malonumas. Beto, jei jau norim mažinti automobilizaciją tai tramvajus vienintelis tam kelias.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Šiaip argumentas, kad vis dar važinėja Škodos aišku stiprus, bet turbūt aišku, kad jos amžinai nevažinės.. Keist aišku kuo greičiau į dvigubus ar net trigubus troleibusus, šiuolaikiniai nėra lėti, atgyvenę ir nepatogūs.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Šiaip argumentas, kad vis dar važinėja Škodos aišku stiprus, bet turbūt aišku, kad jos amžinai nevažinės.. Keist aišku kuo greičiau į dvigubus ar net trigubus troleibusus, šiuolaikiniai nėra lėti, atgyvenę ir nepatogūs.
                                      Kad troleibusų net neplanuojama pirkti dvigubų ar tuo labiau trigubų, dabar nauji perkami yra net mažesni už prieš 15-17 metų pirktus Solaris, tai to patogumo netgi mažėja. Žmonės nebevažinėja su 40 metų senumo automobiliais, perka vidutinės šeimos naujus, kurie darosi vis patogesni ir išmanesni, o VT merdi. Suprasčiau, jei meras būtų koks Imprasas, bet dabar labai keista, kai jaunas liberalas meras nesupranta, kad VT turi būti konkurencingas ir patogus, jei norim persodinti "normalius" žmones iš automobilių.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Dar reiktų atsiminti, kad tramvajus keistų greituosius autobusus, o ne troleibusų maršrutus. Bet čia viskas labai paprastą, net šiandien nusprendus statyti tramvajų, iki jo atsiradimo praeis kokie 4 metai (o žinant mūsų tempus gali būti ir daugiau). Pirmieji iš tų metų nereikalaus didelių investicijų, nes bus atliekamos studijos ir projektavimas. Tai per tuos kelis pirmus metus ir reikia atsinaujinti troleibusų parką iš esmės. Kad paskui neliktumėm su viena gera tramvajaus linija iš kurios reikės persėdinėti į jau 45 metų Škodą.

                                        Mano išvada yra, kad sprendimas dėl tramvajaus ir dėl troleibusų atnaujinimo neprieštarauja vienas kitam. Ir reikia nesiginčyti kurį iš jų priimti anksčiau, nes šiaip jau turint ambicijų - kaip jau paminėjau - galima daryti abu vienu metu.

                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Čia naujausia tramvajų infrastruktūra, Švedijos Lunde.
                                        Nuo pat video pradžios taip ir prašosi analogija su Vilniaus Pilaite.

                                        Čia būtent ta linija kurią aptariau praeitame puslapyje. Jos KAINA: 148 mln. eurų. Ar turėtumėm tiek pinigų? Vienai 5.5 km linijai.
                                        Paskutinis taisė rPn; 2021.10.21, 11:24.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kad troleibusų net neplanuojama pirkti dvigubų ar tuo labiau trigubų, dabar nauji perkami yra net mažesni už prieš 15-17 metų pirktus Solaris, tai to patogumo netgi mažėja. Žmonės nebevažinėja su 40 metų senumo automobiliais, perka vidutinės šeimos naujus, kurie darosi vis patogesni ir išmanesni, o VT merdi. Suprasčiau, jei meras būtų koks Imprasas, bet dabar labai keista, kai jaunas liberalas meras nesupranta, kad VT turi būti konkurencingas ir patogus, jei norim persodinti "normalius" žmones iš automobilių.
                                          Nežinau kaip dėl trigubų, planuojama didelės talpos ir dar su autonomine eiga. Sutinku,kad laikas eina ir visdar trypčiojama, bet aš tikuosi, kad atsakingi žmonės nesirinks pigiausių sprendimų ir pakeis Škodas dvigubi ir trigubi troleibusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X