Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Gal paleido "kokius nors opozicijos veikėjus iš kalėjimo", tai ES leido "užsidirbti" Latvijoje. Aišku garsiai to nesakys nei viena pusė.
    Baltarusijos rublis pigus, tai spėju tiesiog laimėjo konkursą pasiūlę mažiausią kainą.
    Flickr

    Comment


      Tai kad, Daugpilyje rusiški tramvajai.

      Paskutiniai pirkti 2019 metais.

      https://gorod.lv/novosti/301360-novy...avyatsya-v-mae
      Трамваи приобретены по цене 511 тысяч евро за единицу, общая сумма сделки составит 4 093 600 евро

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Tai kad, Daugpilyje rusiški tramvajai.

        Paskutiniai pirkti 2019 metais.

        https://gorod.lv/novosti/301360-novy...avyatsya-v-mae
        Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
        esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
          esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
          Ar tarptautiniai konkursai perkant tokius dalykus kaip tramvajai, traukiniai įprastai yra apriboti ES? Pvz. koks nors UK gamintojas negalėtų dalyvauti?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ar tarptautiniai konkursai perkant tokius dalykus kaip tramvajai, traukiniai įprastai yra apriboti ES? Pvz. koks nors UK gamintojas negalėtų dalyvauti?
            Jei ES parama duodama, manau labai sunkiai galėtų "už ES sienų pirkti". O be paramos, patys matom, kiek miestai iš savęs "pajėgūs". Kai viskas yra, visi bėgiai, ladai, vagoną dar nusiperka. Bet šiaip nelabai įgalūs.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Jei ES parama duodama, manau labai sunkiai galėtų "už ES sienų pirkti". O be paramos, patys matom, kiek miestai iš savęs "pajėgūs". Kai viskas yra, visi bėgiai, ladai, vagoną dar nusiperka. Bet šiaip nelabai įgalūs.
              Parama niekaip nekeičia galimybių dalyvauti konkurse visiems norintiems. Kas kita yra perkamo objekto techninės specifikacijos, kur bus parašyta, kad pirkiniai turi atitikti europinius darniuosius standartus.

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                Kelionė tramvajumi neabejotinai būtų komfortiškesnė ir talpos/keleivių srautų atžvilgiu efektyvesnė, bet manęs neramina, KAIP kartais ĮRENGIAMOS tos tramvajaus linijos ir koks būna eksploatacinis greitis. Pvz., teko kadaise ir Paryžiuje, ir Bordo važiuoti "naujomis" linijomis, tai stotelių prismaigstyta ant kiekvieno kampo, ir begalės šviesoforų su šalutinėmis gatvėmis, taigi greičio lieka mažai. Tai greitis gaunasi toks, kaip Kijeve ar Lvove sudrožtais bėgiais ir dar labiau sudrožtais tramvajais kreivuliuotum. O jei norėsime, kad tramvajus "netrukdytų eismui" (t.y. dalinai po žeme arba ant estakados), tai nusimato daug daug papildomų sąnaudų. Tai klausimas paprastas, iš kur bus pritraukta daug eurų infrastruktūrai įrengti, jei jau dabar vos krapšto pinigus A juostų įrengimo projektams?
                Ir apskritai kiek galės savivaldybė naujame ES finansavimo laikotarpyje pinigų gauti investiciniams projektams, nesgi Vilnius jau "pasiekė ES vidurkį" ir gaus mažesnį paramos intensyvumą arba kai kurioms sritims gal ir jokio. Taip pat GPM perskirstymo tarp savivaldybių metodika nepanašu kad keisis, tai savivaldybės pajamos vargu ar padidės. Žodžiu, galime rašinėti, ko norime ir kas būtų gražu ar negražu, bet finansinė perspektyva nekokia...
                Reiktu prioritetus keisti. Mažiau pinigų privačių autobusu parkų išlaikymui ir gatvių platinimui ir daugiau VT. Juk 2020 metias buvo surinktas rekordinis mokesčių skaičius viršijęs planus. Kiek ši to perviršio atiteko viešajam transportui? Nulis.

                Dabartinis ES finansavimo planas ateis pagal COVIDo rodiklius tai Vilnius neturėtu gauti mažiau.


                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Reiktu prioritetus keisti. Mažiau pinigų privačių autobusu parkų išlaikymui ir gatvių platinimui ir daugiau VT. Juk 2020 metias buvo surinktas rekordinis mokesčių skaičius viršijęs planus. Kiek ši to perviršio atiteko viešajam transportui? Nulis.
                  Dabartinė valdžia visus maršrutus mielai parduotų. Tik nesugeba. Žolyno parke - kotedžai arba devynaukščiai, Viršuliškių - biurai.
                  Tiek būtų laimės atsikračius VVT.

                  Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.

                  Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Dabartinė valdžia visus maršrutus mielai parduotų. Tik nesugeba. Žolyno parke - kotedžai arba devynaukščiai, Viršuliškių - biurai.
                    Tiek būtų laimės atsikračius VVT.

                    Bėda, kad verslas nenori pirkti ilgųjų autobusų, nes jei po eilinių rinkimų pasikeis kažkas, kur juos padėti.

                    Manau artėjant 2023 savivaldos rinkimams apie Tramvajų išgirsime. Bet ne iš dabartinės VMSA "agonijos komandos".
                    Pritariu. Sektų Verkių parko likimas - stambiems NT vystytojams. Viską kol kas slopina gyventojų pasipriešinimas. Jei ne jis, seniai važinėtume vien tik trumpais kokio nors privatininko dyzeliukais, (na, gal G maršrutai liktų savivaldybei), o PR skirti elektrobusai tuo metu krautųsi arba būtų remontuojami.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Reiškia Rusijoje ką nors iš kalėjimo paleido
                      esmės nekeičia. Buvo leista nusipirkti iš III-iųjų šalių nepaisant, kad ES turi įdirbį bėginiame transporte.
                      Tramvajai pirkti per Lietuvą, matyt apeitos taisyklės taip.
                      https://www.intellinews.com/latvia-t...ailvec-140071/

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Tramvajai pirkti per Lietuvą, matyt apeitos taisyklės taip.
                        https://www.intellinews.com/latvia-t...ailvec-140071/
                        Geeeras. Ačiū, Pasirodo ir mes uždirbome

                        https://rekvizitai.vz.lt/en/company/uab_tmhb/

                        The trams are to be purchased as part of a larger investment into Daugavpils public transportation infrastructure. EU funding of €13mn has been earmarked for the project due to be completed by August 1, 2023.
                        O Daugpilis apsitvarko su mūsų pagalba.

                        Comment


                          Pokyčiai sostinės Konstitucijos prospekte: už 230 tūkst. eurų bus pasodinta medžių, susiaurintos eismo juostos
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-eismo-juostos
                          Nuo spalio 13 d. 9 val. Konstitucijos pr. bus laikinai pakeistas eismo organizavimas. <...> Dabar 3,7 m siekiantis vienos eismo juostos plotis bus siaurinamas iki 3 m, taip pat keisis automobilių eismo organizavimo sprendimai. <...> Asfalto nuėmimo, pasiruošimo sudinimui ir sodinimo darbams vien tik Konstitucijos prospekte, bus skirta apie 230 tūkst. eurų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Nu laukiam etatinių #nebebusįmanomapravažoci nusiskundimų
                            Tramvajui tai tikrai

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą

                              Tramvajui tai tikrai
                              Tarp tramvajaus skirtingų krypčių bėgių gali būti skiriamoji juosta su medžiais be problemų Vot čia tai būtų jeigu Konstitucijos pr būtų ir A juostos ir dar tramvajus važiuotų, o automobiliams liktų tik po juostą. Nors C kategorijos gatvėje ir neturėtų būti daugiau nei po juostą automobiliams, tai būtų kaip ir priklauso

                              Comment


                                Savo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Savo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.
                                  Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.

                                  Comment


                                    Parašė rPn Rodyti pranešimą

                                    Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
                                    Turėtume, 2060 metais. Abejoju ar ankščiau pavyktų įgyvendinti tokias utopines idėjas.

                                    Comment


                                      Parašė rPn Rodyti pranešimą

                                      Tramvajui medžiai netrukdo. Bėgius galima statyti vietoj 3-ios eismo juostos (antros automobilių). Nes norėtųsi turėti patekimą į tramvajaus stotelę per paprastą nereguliuojamą perėją. Tai gatvės profilis pasidarytų A+1+T--Medžiai+įterpta tramvajaus stotelė tarp medžių--T+1+A. Žmoniem reiktų kirsti tik 1 automobilių juostą, kuria eismas turbūt jau vyktų sumažintu 30km/h greičiu. Tada tikrai turėtumėm humanizuotą gatvę.
                                      Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
                                        Tai kirs visas tris per perėją. Bet kuriuo atveju toks kirtimas saugesnis nei per tris automobilių juostas. Nes perėja būtų šalia stotelės. Tramvajus tokiosie vietose arba būna beveik sustojes arba tik pajuda iš vietos. Tai greičio kaip ir nėra. Lieka kirst dvi juostas, viena iš kurių A, kuria VT ne kiekvieną minutę net važiuoja.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Tai ir bus A juostos, dviračių ir automobilių eismas? Ar čia sakote kad Tramvajaus idėja reikia užmiršti?
                                          Idėjos gal ir nereikia užmiršti, bet tramvajų - taip, keliems dešimtmečiams.

                                          Šimašius gi pasakė kad jis nenori matyti miesto kuriame pats nevažinėja.
                                          Dabar neberandu posto, bet buvo čia idėta kaip šimašius aiškina kad jam neįdomus priemiesčiai nes jis renkasi gyventi mieste.
                                          Tai Vilniaus miestas praktiškai yra priemiesčių miestas savo viduje (N.Vilnia, Pavilnys, Grigiškės, Salininkai ir t.t.)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X