Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Jaučiuosi kaip temoje apie Pekiną. Gal koki maglevą reiktų kalt, nes neduokdie bus per pigu? A? Kaip gi mes atrodysim prieš japonus iš Skanseno su kažkokių sukabintu LAZ'u?
    Yra senas geras Vilniaus BRT, per 50 nedaug pasikeitė.

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Esmė tame, kad tik pabraižius juostas gatvėje realiai niekas nepasikeis. Autobusai stovės kamščiuose, nespės pagal grafiką ir važiuos lėtai. Reikia ne šisip vaidinimo kad kažką darom, o realaus kokybinio pokyčio.
      Tai ne autobusas. Tai ir papildytas KET'as, ir trikojai per visą trąsą, kuris tau siųs baudas automatiškai, ir special stotelės, ir netgi kaip rašiau naujos trasos, čia jau neišvengiamai ar bus kontaktiniu ir bėgiais, ar tik "dviračio takas" susitiprintas ir aptvertas. Tačiau tai padėtų išvengt kažko kapitalinio ir pritaikyto tik griežtai vienam daiktui. Jau 50 metai eina ir rezultatų nėra, nes norit kosmodromų. O jei nesugebat užtikrint A juostų pralaidumo, tai chebra sėkmingai su range Roveriais važinės ir per bėgius, nes gi kodėl ne. Ne visur bus aptverta ir atitverta. https://www.youtube.com/watch?v=_uLpgrcLOZM
      Paskutinis taisė VNS; 2020.11.27, 10:10.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą

        Tai ne autobusas. Tai ir papildytas KET'as, ir trikojai per visą trąsą, kuris tau siųs baudas automatiškai, ir special stotelės, ir netgi kaip rašiau naujos trasos, čia jau neišvengiamai ar bus kontaktiniu ir bėgiais, ar tik "dviračio takas" susitiprintas ir aptvertas. Tačiau tai padėtų išvengt kažko kapitalinio ir pritaikyto tik griežtai vienam daiktui. Jau 50 metai eina ir rezultatų nėra, nes norit kosmodromų.
        Bijau, kad viskas greitai grįžtų į senas vadžias "gal nebauskim, jam gal labai reikėjo apvažiuot kamštį su savo bmw", "na sustojo, bet juk su avariniu, juk galima ir apvažiuoti". Ar ratai ar bėgiai nėra didelio skirtumo. Esmė, kad būtų griežtai fiziškai atskirta juosta (t.y. bortelis, o ne padažyta) ir pirmumas prie šviesoforų.

        Gal vėliau, vystantis visuomenei, pradėtume daryti ir viadukus viešąjam transportui vuetoje viadukų automobiliams.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          index replayaus iliustracijai https://www.youtube.com/watch?v=APdMP3ceR2U
          Show must go von!

          Comment


            VNS Kodėl dabar visur kišat klasikinio, XIX a. tramvajaus vaizdus? Negi apie tokį kas Vilniuj galvoja?
            Geriau pateiktumėt video, kur šiuolaikiniai Light rail su žiguliai susiduria.

            Comment


              Čia dar vienas bėginio transporto privalumas, net turint klasikinį tramvajų. Dėl tokių įvykių tikimybės daug mažiau noro lįsti ant bėgių.

              O su autobusu juk "kas čia tokio, gi apvažiuos".
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Ar bus bėgiai, ar jų nebus, turi būti fiziškai atskirta juosta (bent jau maksimaliai didelėj maršruto dalyje), su atitvarais arba kitam lygyje. Blogiausiu atveju galėtų būti kažkas tokio:
                https://s2.15min.lt/images/photos/20...02dcb858c3.jpg

                Tik papildomai kameros su automatiniu numerių nuskaitymu ir solidžiom baudom.

                Comment


                  Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                  VNS Kodėl dabar visur kišat klasikinio, XIX a. tramvajaus vaizdus? Negi apie tokį kas Vilniuj galvoja?
                  Geriau pateiktumėt video, kur šiuolaikiniai Light rail su žiguliai susiduria.
                  Prašom https://www.youtube.com/watch?v=qHyE-FQQEjg
                  Show must go von!

                  Comment


                    Just to be clear, kai mes kalbam apie tramą tai kalba eina apie šitą. Plotis tarp pastatų panašus kaip Konstitucijos pr.

                    Click image for larger version

Name:	EkWqoy6XsAAjn-N.jpeg
Views:	510
Size:	1,09 MB
ID:	1842277

                    Comment


                      Su baudomis būna bėdų, nes pas mus labai dažnai net ir policininkai būna stebėtinai supratingi ir atlaidūs.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Dėkui, bet tai ne video koliažas, ištrauka iš žinių, kas sufleruoja, jog tokios avarijos pakankamai retos dėl atskirtų srautų.

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                          Just to be clear, kai mes kalbam apie tramą tai kalba eina apie šitą. Plotis tarp pastatų panašus kaip Konstitucijos pr.

                          Click image for larger version

Name:	EkWqoy6XsAAjn-N.jpeg
Views:	510
Size:	1,09 MB
ID:	1842277
                          Seniai Vilniuj buvau, daug išsigriovėt centre Realiai, nesvarbu koks tramvajus, daug kur jis turės dalyvaut kartu ir su kitu transportu, kaip tam Bukarešte . Jei čia vieną, dvi gatves, taip bus galima įgyvendint kaip iliustracijoj, tai bus pasiekimas, bet ne esmės sprendimas.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Būtų aršesnis tramvajaus vairuotojas, nuneštų mažoro BMW šoną su visom durim
                            Tai ir yra privalumas, nors ir seno tramvajaus.

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą

                              Seniai Vilniuj buvau, daug išsigriovėt centre Realiai, nesvarbu koks tramvajus, daug kur jis turės dalyvaut kartu ir su kitu transportu, kaip tam Bukarešte . Jei čia vieną, dvi gatves, taip bus galima įgyvendint kaip iliustracijoj, tai bus pasiekimas, bet ne esmės sprendimas.
                              Kad Vilniuj nuo Zuoko laikų visa tramvajų trasa turėjo būt visiškai atskirta nuo automobilių, kas net ir dabar būtų pakankamai lengvai įgyvendinama, kad ir Stotis-Santarškės linijoj: Pylimo g.-tik VT, Kalvarijų g. jau ir dabar atims po vieną juostą ir padarys A, nuo Pramogų arenos pilna vietos vidury/šone gatvės. Taip pat ir kitur centre pilna 4 juostų gatvių, kur galima nuties tramvajų ir palikt auto po vieną juostą.

                              Comment


                                Čia daug metų kažką buria buria dėl to viešojo transporto, bet kodėl nepadarius pradžiai tokio nerealaus dalyko kaip:

                                1. Paimam liniją Pilaitė-NMC.
                                2. Fiziškai atskiriam juostas viešąjam transportui (pilna vietos praktiškai beveik visam maršrute gali būti atskirta).
                                3. Paleidžaim jomis padidintos talpos autobusus ar troleibusus.
                                4. Great success.

                                Primityvu, paprasta, nereikia didelių investicijų. Nuo šio taško galima judėti toliau, atidarinėti kitas linijas, keisti kitom transporto priemonėm. Juostų plotį ar apsisukimo spindulį iš anksto galima numatyti tokį kad esant poreikiui tiktų daugeliui transporto priemonių (kokiems pailgintiems autobusams/troleibusams-tramvajams ant ratų pvz.).

                                Bet aišku galima ir toliau dar n metų užsakinėti studijas, pastoviai prieš rinkimus kalbėti apie metro/tramvajus/gondolas, troleibusus keisti autobusais ir t.t.

                                Comment


                                  Tobula, ypač ties 3:35 https://www.youtube.com/watch?v=RnGyaPgrGKQ . Šmaukšt pro kiemus
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Esmė tame, kad tik pabraižius juostas gatvėje realiai niekas nepasikeis. Autobusai stovės kamščiuose, nespės pagal grafiką ir važiuos lėtai. Reikia ne šisip vaidinimo kad kažką darom, o realaus kokybinio pokyčio.
                                    O gal viso gyvenimo būdo pertvarkymo? Va, dabar karantinas. VT pustuštis. Kamščių irgi praktiškai nėra. Kam reikia į darbą, tas važiuoja į darbą. Net jei visi važiuotų į darbą, kamščių per daug nebūtų. Gatves užkemša visokie smaukaliai, kurie važinėja be reikalo, galėtų ir be to apsieiti.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      O gal viso gyvenimo būdo pertvarkymo? Va, dabar karantinas. VT pustuštis. Kamščių irgi praktiškai nėra. Kam reikia į darbą, tas važiuoja į darbą. Net jei visi važiuotų į darbą, kamščių per daug nebūtų. Gatves užkemša visokie smaukaliai, kurie važinėja be reikalo, galėtų ir be to apsieiti.
                                      Tai kad VT tas pats, nors gal dabar geriau. Dešimtmetį su babcėmis (į turgų) ir mužikais (į sodą) pravažinėjau. Ypač 90-aisias tokie užimdavo kone pusę talpos. Ir tokie ypatingai skuba (panašiai - poliklinikose).

                                      Comment


                                        Aš apie tuos, kurie važinėja automobiliais. VT kontingentas - pensininkai, invalidai, studentai, moksleiviai ir mažas pajamas gaunantys. Beveik visi kiti važinėja automobiliais, kas yra blogai ir į ką turėtų būti orientuojamasi, siekiant persodinti juos į VT. Ofiso planktonas, kuris ryte važiuoja į ofisą, o vakare į namus su automobiliu, pilnai galėtų ir turėtų važinėti VT. Šveicarijoje tokie kostiumuoti pižonai su portfeliais važinėja VT.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Aš apie tuos, kurie važinėja automobiliais. VT kontingentas - pensininkai, invalidai, studentai, moksleiviai ir mažas pajamas gaunantys. Beveik visi kiti važinėja automobiliais, kas yra blogai ir į ką turėtų būti orientuojamasi, siekiant persodinti juos į VT. Ofiso planktonas, kuris ryte važiuoja į ofisą, o vakare į namus su automobiliu, pilnai galėtų ir turėtų važinėti VT. Šveicarijoje tokie kostiumuoti pižonai su portfeliais važinėja VT.
                                          Sutinku, jog lygintis su Šveicarija negalime, bet tikrai ne tik šios grupės Vilniuje yra viešajame transporte. Dirbama, jog kaip galima daugiau pritraukti vilniečių kasdieninėms kelionėms į darbą. Ir dabar nusimato renginys įmonėms - www.verslasjuda.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X