Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kodėl lietuvis sėdi kabriolete, o švelnesnių klimato atstovų auto su stogais?
    Ne tik, Slovėnijoj dar pasirodo ir vairas dešinėje pusėje

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Kodėl lietuvis sėdi kabriolete, o švelnesnių klimato atstovų auto su stogais?
      Todėl kad varganiau gyvena - valgo supelyjusį sūrį, geria seną vyną na ir mašina be stogo: mažesnis svoris - mažiau CO2, taipogi durelių vyriai ilgiau tveria

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        G maršrutai niekada nebus BRT, nes jie visi praeina pro centrinę miesto dalį, kur jokiam BRT nėra vietos. BRT nereikalingas iš esmės. Galima ir reikia kai kur padaryti pilnai atskirtą nuo kito eismo VT gatvės dalį à la BRT, kuria važiuotų visas VT, kuris važiuoja ta gatvės dalimi.
        Stambulo BRT
        https://youtu.be/jmu6ZIv08kA

        Comment


          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
          Nerodykit tokių vaizdų. Mūsų judriuosius trenks aparpuolis - autobusas 8 juostų autostrados vidury.
          Priedo, toks brangus sprendimas ne mums.

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            Bene vienintelis atvejis Europoje, nors labiau jau Azijoje. Europoje nėra nei vieno tikro BRT. Yra tik daliniai variantai - atskiros atkarpos maršrutuose, o kitos maršrutų dalys eina įprastomis gatvėmis su ar be A juostų.

            Comment


              Čia tik Europai ir reikia būti prisikalūs prie bėgių. Pfff https://www.youtube.com/watch?v=KgYwB9rsEDk
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Čia tik Europai ir reikia būti prisikalūs prie bėgių. Pfff https://www.youtube.com/watch?v=KgYwB9rsEDk
                O taip, kaip netikėtai kinai išrado autobusą Po kelių metų dar ir kokį traukinį išras

                Comment


                  Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                  O taip, kaip netikėtai kinai išrado autobusą Po kelių metų dar ir kokį traukinį išras
                  O tau būtinai reikia bėgių, because .....?
                  Show must go von!

                  Comment


                    Todėl, kad... Toks aparatas gerai gali dirti tik visiškai atskirtame ruože. Virtualūs bėgiai - fufelis, jei trasa eina įprasta gatve su A juosta. A juostoje visada maišysis automobiliai. Bėgiai kur kas labiau sudrausmina viso kito transporto vairuotojus. O be to jau tie elektrobusai... Jei jau tiesiamas pilnavertis BRT, tai geria įrengti normalų troleibusinį KT.

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                      O tau būtinai reikia bėgių, because .....?
                      Lyg ir neteigiau niekur, kad man reikia bėgių, tiesiog "išmanus elektrinis traukinys ant virtualių bėgių" nedaug kuo skiriasi nuo autobuso.

                      Jei jau Vilnius užsimanys normalaus Europinės sostinės VT, tai bėginė tr. priemonė garantuotų grafikų laikymąsi ir pakankamai didelius greičius, atskyrus VT ir kitus srautus aišku.

                      Comment


                        Tai be abejonės bus vietų kur reikės spręst kaip Poznanėj kokioj nors. Ir, kad po žeme kišt reikės centre kažkur, čia irgi neišvengiama. Bet čia tam būtinas kontaktinis ar bėgiai? Pažiūrėkit geriau kaip manevruoja kinietis Vo čia tai galimybės
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                          O tau būtinai reikia bėgių, because .....?
                          O kam iš vis bėgiai, kad ir virtualūs?

                          P,S. reklamose visada viskas gražu.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            O kam iš vis bėgiai, kad ir virtualūs?
                            Tai visų trasų neišeis padaryt ant esamo gatvių tinklo. Nebent nusprendėt, kad išeis. Abejoju. Todėl kažkokios trasos bus naujos, Ar asfaltuotas keliukas, ar bėgiai, ar dar kas
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              [...]Pažiūrėkit geriau kaip manevruoja kinietis Vo čia tai galimybės
                              Toks manevravimas puikiai tiktų kokiam Vakariniam aplinkely su bemvais kartu panardyt.

                              Comment


                                Bėgiai turi geresnį energetinį efektyvumą nei asfaltas, tarnauja ilgiau, jiems nereikia padangų, kurios tiek kainuoja brangiai tiek sukelia daug PM taršos jas dėvint. Taigi overall bėgiai yra ekologiškesnis sprendimas miestuose.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Bėgiai turi geresnį energetinį efektyvumą nei asfaltas, tarnauja ilgiau, jiems nereikia padangų, kurios tiek kainuoja brangiai tiek sukelia daug PM taršos jas dėvint. Taigi overall bėgiai yra ekologiškesnis sprendimas miestuose.
                                  Bėgiai pririša kapitaliai, nekalbu net apie kontaktinį
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                    Bėgiai pririša kapitaliai, nekalbu net apie kontaktinį
                                    Kad mes nemokam planuotis savo miestų tai jau kita problema. Durnas moka du kartus.

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                      Tai visų trasų neišeis padaryt ant esamo gatvių tinklo. Nebent nusprendėt, kad išeis. Abejoju. Todėl kažkokios trasos bus naujos, Ar asfaltuotas keliukas, ar bėgiai, ar dar kas
                                      Tai tik duok dieve, kad trasos būtų atskiros.
                                      Bet pas mus gi viskas link to kad kuo pigiau, kaip Kabule ar Ibadane, BRT planuojame išskirtinai ant esamo asfalto, nes tai pigiau, virtualius bėgius nubraižo pora ukrainiečiai su dažų kibiru, nes tai pigiau, paleidžiam porą paturbintų Ikarusų, nes tai pigiau, nestatom jokių stotelių, turniketų, aparatų, atomatinių šviesoforų - ekonomija....
                                      Paskutinis taisė Sula; 2020.11.27, 09:48.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tai duok dieve, kad trasos būtų atskiros.
                                        Bet pas mus gi viskas link to kad kuo pigiau, kaip Kabule ar Ibadane, BRT planuojame išskirtinai ant esamo asfalto, nes tai pigiau, virtualius bėgius nubraižo pora ukrainiečiai su dažų kibiru, nes tai pigiau, paleidžiam porą paturbintų Ikarusų, nes tai pigiau, nestatom jokių stotelių, turniketų, aparatų, atomatinių šviesoforų - ekonomija....
                                        Jaučiuosi kaip temoje apie Pekiną. Gal koki maglevą reiktų kalt, nes neduokdie bus per pigu? A? Kaip gi mes atrodysim prieš japonus iš Skanseno su kažkokių sukabintu LAZ'u?
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Esmė tame, kad tik pabraižius juostas gatvėje realiai niekas nepasikeis. Autobusai stovės kamščiuose, nespės pagal grafiką ir važiuos lėtai. Reikia ne šisip vaidinimo kad kažką darom, o realaus kokybinio pokyčio.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X