Nuostabusis "stalčiaus projektas".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.
Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTramvajus Vilniui yra per daug drąsu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąPamiršo vizoalijoje nupiešti laidus virš gatvių , be jų tramvajus nevažiuos.
https://www.youtube.com/watch?v=wpeB_Qo4WQk (1:00).
Comment
-
Tai jau praeities technologija. Jei atkarpa neilga, tai šiais laikais pilnai galima daryti su akumuliatoriais. Kontaktas ant žemės neaišku kaip eksploatuotųsi pas mus, kur žiemą ir sninga, ir lyja, ir šąla. Kol kas visi tie kontaktai ant žemės naudojami tik ten, kur praktiškai nebūna sniego ir šalčiai žiemą būna tik kelias diena po minus 2-3...
- 2 patinka
Comment
-
Blogai ir tai, kad galimos tramvajaus ar kito rapid transport tipo trasos neplanuojamos, nerezervuojamos, užstatomos, Jau nekalbu apie kažkokius drąsesnius sprendimus, kaip pvz. teritorijų konvertavimas su nauju susisiekimo tinklu. Kai kur dar turime kone idealių vietų, kaip Laisvės, Pilaitės pr. - Narbuto g. ateityje gal ir Šiaurinė g.Paskutinis taisė Sula; 2020.11.24, 11:24.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNaujajame BP NVTR trasos yra planuojamos, todėl nusišnekėti nereikėtų. O teritorijų kažkaip rezervuoti prasmės nelabai yra, kol neaišku, kokia ta rūšis galėtų būti - juk akivaizdu, kad koks nors metro užims daug daugiau vietos negu BRT.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
Nes, kaip reisingai sakot, metro (ar kažkas kombinuoto kaip metrotramvajus) į tai nelabai įsipaišytų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNaujajame BP NVTR trasos yra planuojamos, todėl nusišnekėti nereikėtų. O teritorijų kažkaip rezervuoti prasmės nelabai yra, kol neaišku, kokia ta rūšis galėtų būti - juk akivaizdu, kad koks nors metro užims daug daugiau vietos negu BRT.Paskutinis taisė Al1; 2020.11.24, 12:48.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBlogai ir tai, kad galimos tramvajaus ar kito rapid transport tipo trasos neplanuojamos, nerezervuojamos, užstatomos, Jau nekalbu apie kažkokius drąsesnius sprendimus, kaip pvz. teritorijų konvertavimas su nauju susisiekimo tinklu. Kai kur dar turime kone idealių vietų, kaip Laisvės, Pilaitės pr. - Narbuto g. ateityje gal ir Šiaurinė g.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šiaurinė g. ne, nes jos PP gyvam susitikime, Pakalnis minėjo, jog BRT vietos šioje gatvėje nėra. Mašinų juostų skaičius svarbiau.
Kita vertus, jo dar ir nėra, bet gerai būtų numatyti ir rezervuoti ateičiai. Kad ir į N.Vilnią, pvz.
Comment
-
Na aš irgi nebūčiau ypatingai prieš naują transporto rūšį (idealiausiai - tramvajus, centre važiuojantis po žeme), bet turint omeny, kad padarius A juostas didesnėje gatvių dalyje, nemažai problemų išsispręstų, nemanau, kad tramvajus ar dar kažkas yra reikalingi - tai ypač turėtų išryškėti rekonstravus T. Narbuto, Kalvarijų gatves padarant jose A juostas.
Be to, bent jau mane kiek trikdo tas terminas BRT - neaišku, ką Vilniaus kontekste tai reiškia. Nenustebčiau, jeigu atskirta A juosta Ukmergės gatvėje būtų maksimumas, na gal dar VT šviesoforų įteisinimas, kita vertus, bent tiek jau būtų gerai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSvarbu yra G maršrutai ir ateityje bus galima kažką bandyti iš jų lipdyti link bėginio transporto.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Bet ta ir esmė, kad sutvarkius G maršrutus iki pilnaverčio BRT, kam ratus keisti į bėgius, kurie brangesni? Tik kad tramvajus gali daugiau vagonų tempti, bet nepanašu, kad Vilniui to reiktų. Dabar važinėja 18 m autobusai ir viskas ok, net neišnaudota 25 m autobusų galimybė. Žodžiu, esant pilnaverčiams greitiesiems autobusams su savo juostom, kam tramvajus?
Galų gale, reikėtų šiek tiek pergalvoti ir G maršrutų sistemą - galbūt labiau apsimokėtų juos pervardinti stuburiniais/magistraliniais maršrutais (pvz., Berlyno sistema Metronetz, Maskvos Magistral' ir kiti), nes dabar kai kurie praleidžia ganėtinai populiarias stoteles; kita vertus, yra pora stotelių, kur stoti nebūtina.Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.11.24, 18:48.
- 2 patinka
Comment
-
Esmė yra ne viešojo transporto ilgume, o atskirtume nuo automobilių eismo. Viešasis transportas turi turėti galimybę ne stovėti, bet važiuoti net jei gatves ir yra užkimšę automobiliai. Ir A juostos nėra tai, nes: jos nėra atskirtos ir gudručiai vis tiek sugeba jomis važiuoti; jomis daromi posūkiai į dešinę dėl ko susidaro eilės net ir jose ir viešasis transportas nepravažiuoja; šviesoforai neteikia prioriteto viešajam transportui.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
Comment