Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    S-Bahnas tai ne metro, nors kai kuriuose miestuose jis praktiškai metro, ypač kokiame Berlyne... Visgi tai miesto geležinkelis su retu grafiku, retai siekiančiu 10 min. intervalu, dažnai 15-20 min. Ar net 30-40 min. intervalai. Kai kurie maršrutai ir kas valandą...
    Pervadinkime Vilniuje esančią električką į "METRO". Galėsime paleisti netgi 2 linijas:

    1 linija: Naujoji Vilnia - Stotis - Paneriai
    2 linija: Stotis - Oro Uostas - Salininkai

    Problem solved! Vilnius įrašytas į solidžių miestų, turinčių metro, sąrašą.

    Comment


      Vilniaus električka ne tik kad iki metro, iki S-Bahno netempia.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Vilniaus električka ne tik kad iki metro, iki S-Bahno netempia.
        Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.

        Comment


          Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
          Metro laikykime tą tradicinį variantą, kur didžioji dalis po žeme, nebent retkarčiais išlenda laukan,
          O kodėl būtent toks variantas yra "tradicinis"? Pvz Tokyo metro yra vienas iš labiausiai klasikinių. Bet jo rodos visos linijos turi antžeminius pratęsimus, neretai į abi puses. Ir net stotelių kiekiu antžeminė dalis panašaus ilgio kaip požeminė, ką jau kalbėti apie kilometražą. Tiesa, žymėjimas atskirtas. Bet važiuoja tie patys traukiniai, t.y. galinė stotelė yra virš žemės, linijos tęsinyje.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            O kodėl būtent toks variantas yra "tradicinis"? Pvz Tokyo metro yra vienas iš labiausiai klasikinių. Bet jo rodos visos linijos turi antžeminius pratęsimus, neretai į abi puses. Ir net stotelių kiekiu antžeminė dalis panašaus ilgio kaip požeminė, ką jau kalbėti apie kilometražą. Tiesa, žymėjimas atskirtas. Bet važiuoja tie patys traukiniai, t.y. galinė stotelė yra virš žemės, linijos tęsinyje.
            Na mes diskutavome ką galima vadinti metro, esmė ta, kad metro daugumai žmonių pirmiausia yra suprantamas kaip požeminiai traukiniai, o paskui jau būna detalės (išlenda į paviršių, važiuoja per tiltą ir pan.). Tada tikrai pats pavadinimas metro yra bereikšmis, jei ir Dubajaus metro, kur po žeme nevažiuoja, skaitosi kaip metro.

            Comment


              Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą

              Na mes diskutavome ką galima vadinti metro, esmė ta, kad metro daugumai žmonių pirmiausia yra suprantamas kaip požeminiai traukiniai, o paskui jau būna detalės (išlenda į paviršių, važiuoja per tiltą ir pan.). Tada tikrai pats pavadinimas metro yra bereikšmis, jei ir Dubajaus metro, kur po žeme nevažiuoja, skaitosi kaip metro.
              Daugeliui žmonių toks supratimas(metro-požeminiai traukiniai) atėjo iš sovietinių laikų ir tas supratimas toks greičiausia ir liks. Žodžiu čia turbūt neverta gaišt laiko.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.
                Elektrifikuota ar ne, įtakos neturi. Gali būti ir dyzelinė. Tai, kas pas mus yra, yra priemiestinis geležinkelis. Tokie patys yra ir toje pačioje Vokietijoje, ir betgi Berlyne be S-Bahno yra DB Regio. Tai jau į tolimesnį priemiestį važiuojantys traukiniai, naudojasi įprasto geležinkelio infrastruktūra, ne S-Bahno.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                  Daugeliui žmonių toks supratimas(metro-požeminiai traukiniai) atėjo iš sovietinių laikų ir tas supratimas toks greičiausia ir liks. Žodžiu čia turbūt neverta gaišt laiko.
                  Metro ir yra požeminis geležinkelis daugeliu atvejų. Bent jau centrinėje miesto dalyje. Į pakraščius išlenda į žemės paviršių. Nors viskas priklauso nuo miesto reljefo ir geologinių sąlygų. Kai kuriuose miestuose metro prasidėjo kaip antželimis estakadomis einantis geležinkelis. Pavyzdžiui, Berlyne. M1 linija ir ne tik ji, kai kurios kitų dalys, buvo nutiestos ant estakadų. Ir iki dabar tokios yra.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Elektrifikuota ar ne, įtakos neturi. Gali būti ir dyzelinė. ...
                    sutinku

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.
                      Kodėl nepadarytas susisiekimas bent iki Salininkų man iki šiol neaišku. Šiaip jau 19 autobusas dažniausiai prikimštas važiuoja. Tiesiog visiems dzin šioje valstybėje?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kodėl nepadarytas susisiekimas bent iki Salininkų man iki šiol neaišku. Šiaip jau 19 autobusas dažniausiai prikimštas važiuoja. Tiesiog visiems dzin šioje valstybėje?
                        Ir Iki oro uosto "traukinūko" maršrutą darė nuo pat pradžių viską atbulomis galvomis.

                        Comment


                          Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė

                          Comment


                            Galima ir troleibusų žemėlapį pateikti. Visa Europa atrodys kaip juoda skylė.

                            Comment


                              Maršrutkiù irgi

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
                                Slovėnijojje taip pat bėginio miesto transporto nėra.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
                                  Gera mintis, reikia paimti šalių, turinčių problemų su imigrantais žemėlapį. Galima bus agituoti už imigrantų įsivežimą. Netgi jei jie patys čia nenori - įsivešim prievarta. Nes nu nelygis atsilikti nuo civilizuotų vakarų.
                                  Kai matysiu, kad sugebama bent jau išlaikyti padorų troleibusų parką su avarinės eigos akumuliatoriais ir A juostomis be duobių ir įdubusių šulinių, tuomet gal ir įtikėsiu, kad miestas pajėgus išlaikyti tramvajų.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 07:35.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
                                    Turim naują reklaminį šūkį - Lietuva, šalis neišdarkyta bėgiais.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Turim naują reklaminį šūkį - Lietuva, šalis neišdarkyta bėgiais.
                                      Gera mintis vienok. Pats laikas imtis Lietuvos geležinkelių.Jūs tik pagalvokit kiek iš to metalo(bėgiai, riedmenys ir tt) nukaldintų naujų troleibusų!

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
                                        Puikus zemelapis. Visi durniai, tik musu specelistai patys protingiausi.

                                        Comment


                                          Tiems, kam šis žemėlapis sukelia orgazmą. Atmeskime visokias vienos linijos ar vos kvėpuojančias tramvajų sistemas Rytų Europoje. Atmeskime visus miestus su vienu ar dviem naujais tramvajų maršrutais, nutiestais po maždaug 2000-ųjų metų, kurie jokios VT revoliucijos tuose miestuose nepadarė, tik šiaip, gražus žaisliukais tie tramvajai yra. Su tais srautais, kuriuos jie veža, pilnai susitvarkytų ir autobusai ar troleibusai (pastarieji, jei reikia ekologijos). Taip pat visokius metro miestuose su 100 ar 200 tūkst. gyventojų... Ir pamatysime, kad ne kažin kas. Didžioji dalis Prancūzijos liks tuščia, D. Britanijos taip pat, Airija bus tuščia, kažkiek patuštės Italija. Praktiškai nepasikeis tik Vokietija, dar Olandija ir Belgija, Austrija. Čekija, Slovakija...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X