Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Metro vagonas beveik visada yra talpesnis nei tramvajaus. Pvz.: Maskvos 86 serijos vagonas talpina virš 300 žm., o visas tramvajus Vitjaz iš 3-jų dalių - apie 250 keleivių.Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 12:53.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
o mažesnių metro vagonų nebūna? būtinai tik maskvos gamybos? ar tie rusiški po pigiaj?
Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 17:16.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.10, 20:49.
Comment
-
Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui
https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/
Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąŠimašiaus 12 ambicijų Vilniui
https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/
Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
Realiausiai vertinama sistema dabar yra BRT.Paskutinis taisė Creatium; 2018.10.15, 13:05.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąŠimašiaus 12 ambicijų Vilniui
https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/
Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
Comment
-
Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įtariu, kad bus kalba apie elektro-BRT, tramvajaus, metro hibridą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.
Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.
Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
Comment
-
Interviu 15min.lt: https://www.youtube.com/watch?v=x2F_bFgqW8Y
Nei apie tramvajų nei apie metro artimiausiu metu neina kalba. A juostų plėtra, atskyrimas kur reikia, esamos sistemos stiprinimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
BRT nereikia, reikia fizinio A juostų atskyrimo
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai būtų žvėris kurio gal dar nėra.
Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.
Štai prancūzai padarė vienbėgį tramvajų su guminiais ratais (troleibuso ir tramvajaus hibridas) Nansi ir Kane ir kas išėjo? Nieko gero. Pasibaigus jo eksploatacijai, bus keičiamas įprastu tramvajumi. Kane jau uždarė, Nansi ruošiasi uždaryti kitais metais.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.15, 14:30.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBRT jau principe būtų tarkim dvigubas arba trigubas autobusas ar troleibusas? Jei tokie važinėtų T2 ir T7, bei 53 ir 1G , jau būtų labai neblogai
Comment
-
Paklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPaklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...
Comment
-
VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Teritorijų planavimo instituto direktorė prof. dr. M.Burinskienė buvo viena iš studijos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniuje specialusis planas“ autorių. Ši studija pristatyta 2012 metais ir joje specialistai skaičiavo, modeliavo, kaip Vilniuje atrodytų įvairios transporto priemonių sistemos, pradedant metro ir baigiant paprastais autobusais.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1038664?copied
Comment
Comment