Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, bet dabar daug kas tokiu pat maršrutu kaip VT važiuoja automobiliu, o atsiradus naujai komfortiškai, greitai ir patogiai VT rūšiai, dalis automobilių vairuotojų persėstų į VT. Ar daug pažįstat žmonių, kuriuos tenkina dabartinis VT ir kurie ne dėl pinigų trūkumo važinėtų dabartiniais supuvusiais ir lėtais troleibusais?
Žinau keleta tokių žmonių - mano vaikai
Iš Santariškių iki Ševčenkos autobusu beveik visada greičiau
Nuo Šilo g. iki Piliakalnio st. - tiesoginis G4
O jau štai man iš miesto pakraščio autobusu gaunasi apie 4 kartus ilgiau nei automobiliu.
Pats VT pakenčiamas, nors trūkumų yra. Kažkada buvo blogiau.
Grįžtant prie tramvajaus. Matau, kad sūnus jau dabar galėtų važiuoti tiesiogiai, jei trasa eitų Švitrigailos g. Dukra gal galėtų naudotis, jei būtų trasa tarp Antakalnio ir Pilaitės. O man tramvajus niekaip kol kas nepagelbėtų. Čia kalbant apie darbo dienas.
- 1 patinka
Comment
-
Na tai ką, tiesiam tramvajų prie jūsų durų?
--------
Iš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.
Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.
Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.
Taip pat reiktų maršrutų reformos 2.0, tik drastiškesnės, nes per daugelį metų prikurta begalės besidubliuojančių maršrutų, kurie dažniausiai kursuoja retai. Gaunasi, kad turim daug, bet neturim nieko.
Taip pat reiktų spartesnio A juostų tiesimo, geresnės TP priežiūros (kai kurie Solariai jau daug baisesni už Škodas). Taip kokį dešimtmetį apsieitumėme be naujos rūšies.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaip jau troleibusai buvo stekenami dar iki oficialios pertvarkos. Kas ir matosi iš grafiko. Juos tiesiog amžiaus pradžioje uždubliavo autobusais.
Bet šiaip tema apie tramvajaus projektą.
Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomi diskusija apie šių dienų VT.
Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
Comment
-
Iš atnaujinto BP:
(...) iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra nepalankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui.
Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).
NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.
Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
Santariškių gatvėmis);
2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);
3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);
4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).
Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...Paskutinis taisė lukass; 2018.07.04, 11:43.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVa, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
Kol čia susiruoš su tuo NVTR užsiimti, jau kokie 2022-ieji bus, "Investuok Lietuvoje" 2015 metais daryta studija jau bus pasenusi, reikės daryti naują, o nauja studija gali pasiūlyti tramvajų .
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVa, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Tai bene visu ilgiu Pylimo g. yra 3 juostų, kurių viena juosta yra vienpusio eismo tik VT. Manau įmanoma sutalpinti. BRT važiuotų arčiau šaligatvių, o vienintelė siaura juosta būtų viduryje ir skirta kitam transportui.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąBet aš niekaip neįsivaizduoju BRT Pylimo g. kartu su kitu transportu, kadangi tikras BRT turi savo juostas, kuriose joks kitas transportas negalimas.
Vienintelė visiškai beviltiška vieta yra Pylimo gatvės atkarpa tarp Raugyklos g. ir Vingrių stotelės. Ten galima nebent apriboti automobilių eismą.Paskutinis taisė Robertas; 2018.07.04, 15:00.
Comment
Comment