Nes nusprendėm, kai tai neapsimoka ir nėra tam poreikio, toliau dabar galim diskutuoti apie tramvajų ir kitą VT.
Kam kažką kasti, jei galima padaryti ant viršaus?
Nes nusprendėm, kai tai neapsimoka ir nėra tam poreikio, toliau dabar galim diskutuoti apie tramvajų ir kitą VT.
Kam kažką kasti, jei galima padaryti ant viršaus?
Kam daryt ant viršaus, jei galima kasti?
O viena ar dvi tramvajaus linijos tikrai vertos troleibusų ir autobusų linijų sudarkymo (galutinė 2012 m. ataskaita) ?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
O viena ar dvi tramvajaus linijos tikrai vertos troleibusų ir autobusų linijų sudarkymo (galutinė 2012 m. ataskaita) ?
Todėl, kad po žeme 10 kartų brangiau, reikia kažkur laipioti, retesnės stotelės ir pan. Tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o kaip tik jas pakeistų ten, kur eina pagrindinės arterijos, pvz. dabar Kalvarijų g. važiuoja 13 VT maršrutų, argi tai racionalu? Geriau paleisti tramvajų nuo stoties iki santariškių, o kitą VT palikti tik gatvėmis rytų-vakarų kryptimis. Plius dar už tą kainą būtų galima atnaujinti visus troleibusus, kuriems dabar jau virš 30 metų.
Todėl, kad po žeme 10 kartų brangiau, reikia kažkur laipioti, retesnės stotelės ir pan. Tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o kaip tik jas pakeistų ten, kur eina pagrindinės arterijos, pvz. dabar Kalvarijų g. važiuoja 13 VT maršrutų, argi tai racionalu? Geriau paleisti tramvajų nuo stoties iki santariškių, o kitą VT palikti tik gatvėmis rytų-vakarų kryptimis. Plius dar už tą kainą būtų galima atnaujinti visus troleibusus, kuriems dabar jau virš 30 metų.
O viena ar dvi tramvajaus linijos tikrai vertos troleibusų ir autobusų linijų sudarkymo (galutinė 2012 m. ataskaita) ?
"Orientaciniai troleibusų eismas Vilniaus mieste, esant minėtoms privalomoms aplinkybėms Vilniaus mieste galėtų būti nutrauktas apie 2030-2035 metus". Mjooo... ten pagal ta dokumenta atsiranda viena tramvajaus linija, viskas uzkisama autobusais ir troleibusai tikrai visur panaikinami. Graudus dokumentas.. Cia tas atvejis, kai miestui pasisieke, kad jis tuomet neturejo pinigu.
Nes nusprendėm, kai tai neapsimoka ir nėra tam poreikio, toliau dabar galim diskutuoti apie tramvajų ir kitą VT.
Kam kažką kasti, jei galima padaryti ant viršaus?
Jeruzalės LR patogumas tas, kad centre linija eina pėsčiųjų gatvėmis. Įdomu, kaip atrodytų Pylimo gatvė atiduota tramvajui ir pėstiesiems.
Todėl, kad po žeme 10 kartų brangiau, reikia kažkur laipioti, retesnės stotelės ir pan. Tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o kaip tik jas pakeistų ten, kur eina pagrindinės arterijos, pvz. dabar Kalvarijų g. važiuoja 13 VT maršrutų, argi tai racionalu? Geriau paleisti tramvajų nuo stoties iki santariškių, o kitą VT palikti tik gatvėmis rytų-vakarų kryptimis. Plius dar už tą kainą būtų galima atnaujinti visus troleibusus, kuriems dabar jau virš 30 metų.
Jūs sakote, kad tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o jau kitoje eilutėje sakote, kad 13 maršrutų yra neracionalu ir juos reikėtų pakeisti tramvajumi. Logikos nerasta, na bet panagrinėkime detaliau tuos 13 maršrutų:
1G Stotis - Kalvarijų g. - Santariškės
Daug komentarų nereikia - stuburinis šios gatvės maršrutas, kuris teoriškai ir būtų pakeistas tramvajumi.
53 Stotis - Kalvarijų g. - Ozo g. - Fabijoniškės
Maršrutas galbūt ir ne stuburinis, tačiau vienas pagrindinių mieste ir jo niekuo nepakeisi. Sujungia Fabijoniškės su Kalvarijų gatve ir Stotimi, o nuo pastarosios atveža mases turistų iki Ozo ir Akropolio. Verta paminėti, kad dėka tų turistų, maršrute vairuotuojai parduoda daugiausia bilietėlių. Tikslinga būtų šio maršruto autobusuose įrengti bilietų automatus.
Irgi vienas pagrindinių maršrutų mieste. Nuveža visą šiaurės vakarinę miesto dalį tiesiogiai į miesto širdį.
6 Žemieji Paneriai - J. Basanavičiaus g. - Kalvarijų g. - Žirmūnai
Taipogi niekaip nesutrumpinsi šio maršruto, nes nuveža Kalvarijų gatvę į Naujamiestį, Vilkpedę ir Žemųjų Panerių gamyklas.
10 Saulėtekis - Kareivių g. - Kalvarijų g. - Švitrigailos g. - Naujininkai
Sujungia Kalvarijų gatvę su Saulėtekiu, Naujamiesčiu ir Naujininkais. Galbūt šis kiek mažiau reikalingas, mat iš dalies pakeičiamas 1G+3G, kita vertus, tuščias niekada nevažinėja.
30 Pilaitė - T. Narbuto g. - Kalvarijų g. - Šiaurės miestelis
Suveža žmonės iš Pilaitės, T. Narbuto gatvės ir Šiaurės miestelio į Kalvarijų turgų. Galima jį perkelti į Rinktinės gatvę, tačiau kam tai daryti jeigu Kalvarijų g. jis kur kas reikalingesnis?
49/69 Bukčiai/Šiltnamių g. - Lazdynai - T. Narbuto g. - Kalvarijų g. - Baltupiai (Ateities g.)
Priveža žmones iš Baltupių iki 1G, iš Lazdynų ir apylinkių iki Laisvės arba Konstitucijos pr., bei šiaip papildo VT maršrutų tinklą. Naikinti negalima, nes Kalvarijų gatvė nėra šio maršruto centralė (važiavimo tikslas). Galima nukreipti Ulonų gatve, tačiau vėlgi, ar tam yra tikslo?
37/27 Kalvarijų turgus - Olandų g. - Rokantiškės/Naujoji Vilnia
Kalvarijų turgus - šio maršruto galinė stotelė ir centralė. Nukreipti kitur nėra tikslo, jų važiavimo Kalvarijų gatvėje dubliavimu nepavadinsi.
34 Stotis - Olandų g. - Kalvarijų g. - Baltupiai - Visoriai
Sujungia Olandų gatvę su miestu, Baltupius su Santariškėmis ir Visoriais. Taipogi nepanaikinsi, nebent nukreipsi kitomis gatvėmis. Yra tam tikslo? Ne, nėra.
35/36/66 Žalgirio g. - Kalvarijų g. - Žalieji ežerai (įvairios jų dalys)
Žalgirio g. tai jų galinė stotelė. Galima šiuos maršrutus sutrumpinti iki Santariškių, kita vertus, Kalvarijų g. daugiau persėdimo galimybių. Būtų galima juos sutumpinti iki Pramogų arenos, kita vertus, nėra žiedo jiems apsisukti.
50 Bajorai - Baltupiai - Kalvarijų g. - Antakalnis
Sujungia Bajorų kalvas su miestu, papildo maršrutus Baltupiuose bei sujungia juos su Antakalniu. Nei panaikinamas, nei iškeliamas, nes kitaip dings šio maršruto esmė.
Vis dar yra noras panaikinti šitiek maršrutų ir palikti nemažą miesto dalį be tiesioginio susisiekimo? Vien 53 naikinimas arba sutrumpinimas paliktų visus turistus be Akropolio
Jūs sakote, kad tramvajus jokių linijų nesudarkytų, o jau kitoje eilutėje sakote, kad 13 maršrutų yra neracionalu ir juos reikėtų pakeisti tramvajumi. Logikos nerasta, na bet panagrinėkime detaliau tuos 13 maršrutų:..
1G ir būtų pakeistas tramvajumi, taip kad stuburas liktų.
53 Veža mases turistų iki Akropolio? Čia apie Vilnių ar Atėnus? Įsivaizduoju, kaip azijiečiai turistai mėnesius prieš planuoja tolimas atostogas Europoje, Vilniaus Akropolyje.
Visi kiti gali būti pakeičiami arba trumpinami. Tačiau vienos tramvajaus linijos įvedimas tikrai padarytų daugiau žalos nei naudos su daugybę persėdimų. Metro tuo tarpu galėtų įtakoti nebent maršrutų dažnumus.
Nes nusprendėm, kai tai neapsimoka ir nėra tam poreikio, toliau dabar galim diskutuoti apie tramvajų ir kitą VT. Kam kažką kasti, jei galima padaryti ant viršaus?
Kai pagalvoji, jog tokie traukiniai jau prieš 117 m. buvo, o mes vis dar apie autobusus ir talonėlių pirkimų problemas kalbam...
1G ir būtų pakeistas tramvajumi, taip kad stuburas liktų.
53 Veža mases turistų iki Akropolio? Čia apie Vilnių ar Atėnus? Įsivaizduoju, kaip azijiečiai turistai mėnesius prieš planuoja tolimas atostogas Europoje, Vilniaus Akropolyje.
Visi kiti gali būti pakeičiami arba trumpinami. Tačiau vienos tramvajaus linijos įvedimas tikrai padarytų daugiau žalos nei naudos su daugybę persėdimų. Metro tuo tarpu galėtų įtakoti nebent maršrutų dažnumus.
Na dėl 1G viskas kaip ir aišku turėtų būti. O 53 kaip žinia, labai pritraukia visus baltarusių turistus - manau, tai buvo suprantama. O ir ne tik baltarusių, regionų gyventojus irgi. Pačiam stotyje teko ne kartą rusiškai arba ''tuteišiškai'' kalbantiems žmonėms paaiškinti, kaip ir už kokią kainą jiems nuvažiuoti iki Akropolio.
Na tai žinoma kad jie gali būti panaikinti bet tam prieštarautų paprasčiausias sveikasis protas.
Jeigu ir statant metro būtų vadovaujamasi logika, kad niekas neturi absoliučiai jokios teisės dubliuoti tramvajaus (pagal tokią logiką buvo vadovaujamasi darant Burinskienės studiją, pagal tokią logiką ir jūs kažkodėl vadovaujatės), tai ir palei metro trasas niekas nevažiuotų.
Na dėl 1G viskas kaip ir aišku turėtų būti. O 53 kaip žinia, labai pritraukia visus baltarusių turistus - manau, tai buvo suprantama. O ir ne tik baltarusių, regionų gyventojus irgi. Pačiam stotyje teko ne kartą rusiškai arba ''tuteišiškai'' kalbantiems žmonėms paaiškinti, kaip ir už kokią kainą jiems nuvažiuoti iki Akropolio.
Na tai žinoma kad jie gali būti panaikinti bet tam prieštarautų paprasčiausias sveikasis protas.
Jeigu ir statant metro būtų vadovaujamasi logika, kad niekas neturi absoliučiai jokios teisės dubliuoti tramvajaus (pagal tokią logiką buvo vadovaujamasi darant Burinskienės studiją, pagal tokią logiką ir jūs kažkodėl vadovaujatės), tai ir palei metro trasas niekas nevažiuotų.
O sveikas protas neprieštarautų įvedinės naują VT rūšį ir nekeisti esamų maršrutų? Taip, Burinskienės studija labai kategoriška, tačiau ar ja būtų 100% vadovaujamasi? Mano nuomone, kelių stotelių dubliavimasis, iš naujos VT rūšies liūto dalies neatimtų (A27, A37), tačiau jei dubliuojamasi didžiojoje dalyje trasos (A53, A10), tai jau nelabai...
Be to, studijomis labai griežtai ir nesivadovaujama: pirma studija iškėlė tikrą BRT, antra tramvajų, o gavome BRT su Karosomis, kurios važiuoja bendrame sraute ir nestoja vos keliose ir taip nepopuliariose stotelėse.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Pats pigiausias bei manau racionaliausias būdas greitinti transporto maršrutinį greitį yra teisiog šviesoforų pritakymas prie VT. G autobusuose teisiog turi būti sumontuoti specialūs davikliai kurie duoda signalą šviesoforui (aišku su tam tikru algoritmu ir ne visiems šviesoforams). Toliau jau reikia po truputį įvedinėti STOP mygtukų sistemą.
O dėl naujos VT rūšies tai perduočiau visus greitosius maršrutus troleibusams aptarnauti (sutvarkant, modernizuojant ir pritaikant KT greitam eismui, perkant triašius troleibusus su autonomine eiga). Tas pats tramvajus, tik be bėgių.
(...)
O dėl naujos VT rūšies tai perduočiau visus greitosius maršrutus troleibusams aptarnauti (sutvarkant, modernizuojant ir pritaikant KT greitam eismui, perkant triašius troleibusus su autonomine eiga). Tas pats tramvajus, tik be bėgių.
O kaip greitieji troleibusai pralėktų stoteles, kuriose nestoja su lėtuoju troleibusu? Tuomet visi troleibusai turi būt greitieji.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Bet reikėtų daug iešmų, o norint nestoviniuoti prie jų, reiktų automatinių, o tai išaugintų kainą.
Paprasčiau būtų STOP sistema arba troleibusų nestojimas nepopuliariose stotelėse.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Automatiniai jau seniai turi būti visur, juos taip ar taip reikia visus keisti. Tie seni yra teisiog katastrofa, nes stabdomas visas eismas gatvėse. Taip, iešmų reikėtų nemažai, bet nutesiant KT greitųjų maršrutų trasomis galima būtų paversti daug dabartinių autobusų maršrutų į troleibusų. Troleibusų nestojimas nepopuliariose stotelėse inicijuotų autobusų maršrutų įvedimą, kurie stotų visuose, taigi iš to nėra jokios prasmės. Be to ekspluatuoti greituosius troleibusus būtų pigiau nei autobusus.
Comment