Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Ar ne per daug vingiavimų gaunasi darant greitaeigį transportą Kernavės gatve/per NMC ? .
    O jeigu taip?:

    Click image for larger version

Name:	Tram kalvarija.JPG
Views:	132
Size:	134,6 kB
ID:	1635399

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      O jeigu taip?:
      Pagrindiniai žmonių srautai ir daugiabučiai šalia Kalvarijų g., šnipiškių viduryje tik trobos, kam tokius nereikalingus lankus daryti? Tramvajus turėtų pakeisti keliolika VT maršrutų Kalvarijų gatvės, o ne kažkur lankus daryti ne į temą.
      Flickr

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        4. Problema yra "musyse". Vilnius nesugeba nutiesti net dviraciu taku normaliai, nesugeba priziureti troleibusu kontaktinio tinklo, nesugeba tureti lygiu gatviu ir man labai abejotina ar nesufeilins tiesiant tramvaju. Manau kad 90% sufeilins - pvz bus nesureguliuoti sviesoforai, nesaugios perejos nuo stoteliu, duobes ant sankryzu prie begiu, ir t.t.). Ko pasekoje bus daug nepatenkintu ir iseis kaip visada.
        Dviračių takus mokosi tiesti jau nuo dabartinės kadencijos pradžios, ir lyg jau dabar visai neblogai gaunasi. Analogiškai ir su tramvajum - jei nedarysi, tai nieko ir nebus, bet iš anksto sakyti, kad bus šūdas, negalima.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Pagrindiniai žmonių srautai ir daugiabučiai šalia Kalvarijų g., šnipiškių viduryje tik trobos, kam tokius nereikalingus lankus daryti? Tramvajus turėtų pakeisti keliolika VT maršrutų Kalvarijų gatvės, o ne kažkur lankus daryti ne į temą.
          Tos trobos ateityje bus NNMC - Naujasis Naujas Miesto Centras.
          Bet, kadangi Vilniuje vos ne kiekvienoje plytoj ištisas Babilonas intersesų, tai dar stebiuosi , kad iš viso kažkas po truputi vystosi.

          Comment


            Suprantant, tas užstatymas nieko neduoda, nes gatvių juk nesiaurins. Esant geram viešajam transportui, paprasčiausiai nebus prasmės važiuoti nuosavu automobiliu mieste. Gatvių, juostų atidavimas viešajam transportui ir dviračiams yra tobulas variantas. Nebus prasmės visą dieną sėdėt kamštyje, juk tiesa?
            Niekaip kitaip nepriversi žmonių persėsti į VT, apart labai sunkinamų sąlygų automobiliams.

            Comment


              Del keleiviu srauto tai pvz nebutu lektuvu reisu is Lietuvos ir skaiciuotume keleiviu srauta koks jis vaziuojant tarptautiniais autobusais. Tai mes niekada nepriskaiciuotume pakankamo kiekio keleiviu, kad isteigti oro uosta. Tramvajus yra is tos pacios operos - pats egzistavimas patogios VT rusies paskatins zmones ja naudotis tuo tarpu ir vietoj nuosavu automobiliu tuos zmones kurie apskritai dabar nesinaudoja VT.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tos trobos ateityje bus NNMC - Naujasis Naujas Miesto Centras.
                Bet, kadangi Vilniuje vos ne kiekvienoje plytoj ištisas Babilonas intersesų, tai dar stebiuosi , kad iš viso kažkas po truputi vystosi.
                O kas dabar yra Kalvarijų g., šalia kurios 1 km spinduliu šnipiškėse/žirmūnuose gyvena koks 50 tūkst. gyventojų? Manau tramvajus turėtų eiti Kalvarijų g. tiesiai, kur ir dabar visas VT juda, o Ozo, Žalgirio, Konstitucijos, Šeimyniškių g. VT liktų tik privežti iki tramvajaus maršruto ir vežti keleivių rytų-vakarų kryptimis.
                Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.17, 15:15.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                  (...)
                  Turint visą tai omenyje, mano pasiūlymas būtų toks:

                  -Padarom rimtą BRT sistemą visomis dabartinių G autobusų trasomis su Park and ride aikštelėmis, sutvarkytais persėdimo taškais (taip, kad patogu būtų persėsti iš pvz 4G į 1G) ir t.t
                  -Jeigu konkrečioje trasoje keleivių skaičius pradeda augti ir paskaičiuojame, jog srauto užtenka išlaikyti tramvajų, tai paklojame bėgius ir paleidžiame tramvajų.
                  Tada taip, gera strategija. Bet tada atsiranda keletas problemų. Pvz. prie Zuoko planuota visiškai panaikinti VT tramvajaus trasoje, įskaitant tokius maršrutus kaip T2 ir T7 (populiariausi troleibusų maršrutai Vilniuje). Ką darom su jais? Naikinam, nukreipiam kitomis gatvėmis, sutrumpinam iki tramvajaus trasos ar paleidžiam kartu su tramvajumi? Kas būtų pvz. su tokiais maršrutais kaip A11, T3, T20, T10, A10? Pastarieji nuo pat Žaliojo Tilto iki Pramogų arenos važiuoja Kalvarijų gatve. Kaip su jais? Papraščiau tariant, koks bus viešojo transporto organizavimas pastačius tramvajaus liniją?

                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Del keleiviu srauto tai pvz nebutu lektuvu reisu is Lietuvos ir skaiciuotume keleiviu srauta koks jis vaziuojant tarptautiniais autobusais. Tai mes niekada nepriskaiciuotume pakankamo kiekio keleiviu, kad isteigti oro uosta. Tramvajus yra is tos pacios operos - pats egzistavimas patogios VT rusies paskatins zmones ja naudotis tuo tarpu ir vietoj nuosavu automobiliu tuos zmones kurie apskritai dabar nesinaudoja VT.
                  [IRONIJA] Tada galime statyti iš karto metro, nematyti traukiniai tuneliuose paskatins automobilistus persėsti į VT. [/IRONIJA]
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.04.17, 15:24.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O kas dabar yra Kalvarijų g., šalia kurios 1 km spinduliu šnipiškėse/žirmūnuose gyvena koks 50 tūkst. gyventojų? Manau tramvajus turėtų eiti Kalvarijų g. tiesiai, kur ir dabar visas VT juda, o Ozo, Žalgirio, Konstitucijos, Šeimyniškių g. VT liktų tik privežti iki tramvajaus maršruto ir vežti keleivių rytų-vakarų kryptimis.
                    Turėtų būti dar ir skersinės linijos. Pvz. iš Pilaitės. Gali būti tuose pačiuose Žirmūnuose (iki Saulėtekio nes Antakalnyje ankšta), kol dar yra vietos.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Visuose miestuose tramvajai vingiuoja, tame ir esmė, kad jie eina pagrindinėmis gtavėmis, kur didžiausi žmonių srautai, o ne kažkur užkampiais, kad "netrukdytų automobiliams". Kišti trumpą atkarpą po žeme nėra tikslo, kainuotų kosmininius pinigus, o nauda minimali, sutrumpėtų kelionė keliomis minutėmis, bet tiek pat ilgiau reiktų sugaišti laipiojant į požeminę stotį. Svarbiausia tik tai, jog tramvajus turėtų savo atskirą trasą.
                      Tai čia reikia suprasti, kad Kalvarijų g. yra užkampis ??? Lygiai taip pat nesuprantu, kaip galima cituoti frazę “kad netrukdytų automobiliams”, jeigu aš kaip tik siūliau priešingai - Kalvarijų g. palikti tik viešajam transportui, automobilių eismą naikinti išvis

                      Comment


                        Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                        Tai apie ką ir kalbam. Vilniaus centre (ir Kalvarijų g,) nebeturi likti jokio kito transporto, išskyrus VT. Tada liks vietos ir tramvajams ir autobusams.
                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        aš kaip tik siūliau priešingai - Kalvarijų g. palikti tik viešajam transportui, automobilių eismą naikinti išvis
                        Gal sukvieskite Kalvarijų gatvės gyventojus ir pasidalinkite su jais savo radikaliomis vizijomis.
                        Padarykite du susirinkimus - Baltupiuose/ Jeruzalėje ir Šnipiškėse.
                        Eiliškumas nesvarbus, bet antro susirinkimo dėl įvairių priežasčių nebus.

                        Comment


                          Rašydamas Kalvarijų g., turėjau omeny pietinę jos dalį tarp Ozo g. ir Žaliojo Tilto. Kadangi Baltupiuose/Jeruzalėje dubliuojančios Kernavės g. nebus, automobilių eismą ten reikėtų palikti

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Rašydamas Kalvarijų g., turėjau omeny pietinę jos dalį tarp Ozo g. ir Žaliojo Tilto. Kadangi Baltupiuose/Jeruzalėje dubliuojančios Kernavės g. nebus, automobilių eismą ten reikėtų palikti
                            Man atrodo pilnai užtektų uždaryti eismą tarp Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvės. Nuo Žalgirio gatvės į šiaurę pilnai užtenka vietos papildomoms juostoms (persodinus medelius ir sumažinus žaliuosius plotus). Bet tada reikėtų užtikrinti kažkokią alternatyvą kaip apvažiuoti tą dalį su automobiliu (Rinktinės gatvė kaip ir tiktų, bet tada kamščiai Šeimyniškių gatvėje taptų dar labiau grandioziški).

                            Bet kuriuo atveju, svajoti galime kiek norime, bet aš smarkiai abejoju ar valdžia leisis tokiam nepopuliariam žingsniui.
                            Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.17, 17:17.

                            Comment


                              Parašė Sula

                              Na čia realūs skaičiai ir reiktų vertinti, bet nereikia iš karto išsigąsti "miljonų".
                              Galima būti pasiremti sėkmingu Olštyno tramvajaus įgyvendinimo pavyzdžiu.
                              Olštyne jau yra tramvajus ? Jiems pasisekė su miesto valdžia.

                              Comment


                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

                                Olštyne jau yra tramvajus ? Jiems pasisekė su miesto valdžia.
                                Tramvajai Olštyne nuo 2015 metų rieda.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Tramvajai Olštyne nuo 2015 metų rieda.
                                  Bravo lenkams. 170k gyventoju ir sugebejo net kelias linijas padaryt

                                  Comment


                                    Aš tik norėčiau paklausti tramvajaus šalininkų: kokį tramvajaus tipą Vilniui siūlytumėte? Paprastą gatvinį (Edinburgas), pusiau atskirtą su pėsčiųjų zonomis centre (Olštynas) ar metrotramvajų (pvz. Rouen)?

                                    Comment


                                      Aš tai gal labiau siūlyčiau traukinį, kurio paskirtis ne trintis po centrą, bet iš tolimų taškų pasiekti centrą per kelias min. Tada gal pradėtų funkcionuoti ir tos automobilių aikštelės aplink miestą, kai traukiniu centrą pasiektum per 5 min., vietoj to, kad 30 min. trintis gatvėmis. Pvz.:
                                      NMC-Spaudos rūmai-Pilaitė–(Kaunas I var.)
                                      NMC-Akropolis-Fabijoniškės
                                      NMC-tarkim Verslo trikampis-Lazdynai–(Kaunas II var.)
                                      NMC-Šilo stotelė-Antakalnio galas. (Upės pakrante palendant po tiltais)
                                      Tikriausiai užtektų vienos bėgių linijos su prasilenkimo vietomis.
                                      Aišku čia reiktų srautų tyrimus atlikti
                                      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2018.04.17, 23:06.

                                      Comment


                                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                        Man atrodo pilnai užtektų uždaryti eismą tarp Konstitucijos prospekto ir Žalgirio gatvės.
                                        Ir iš tas pas jus komjaunuoliškai chunveibiniškas entuziazmas taip stengtis, kad kažkam būtų kuo blogiau?
                                        Net prie ruso tokių idėjinių talibanų Lietuvoje neteko matyti, nebent kokiame Astraviece ar Rostove.
                                        Ši Kalvarijų gatvės atkarpa yra mažiausiai probleminė - tai kažkam kyla absurdiškų minčių ir ją sugadinti su tramvajiniais marazmais.
                                        Neaišku, ar išvis bus tas tramvajus, bet svarbiausia drausti, riboti ir griauti.
                                        Gal pabandykit pradžiai użdaryti pusdieniui dvi Žaliojo tilto juostas. Tik neužmirškit nurodyti savo koordinačių, kad dėkingi miesto gyventojai turėtų kur siųsti padėkas.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Bravo lenkams. 170k gyventoju ir sugebejo net kelias linijas padaryt
                                          Netgi tris lijas ... Įdomu iš kur pinigai ...

                                          Na jei teisingai perskaičiau:
                                          11 km bėgių ( viena linija su 2 atšakom )
                                          249 781 708,72 zł ( ~ 60M EUR)
                                          https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie

                                          15 tramų Solaris_Tramino S111o Ilgis ( 3 sekcijos) 29,3 m plotis 2,5 m , 43 sėdimos vietos
                                          113 652 000 zł ( ~ 27M EUR)

                                          https://pl.wikipedia.org/wiki/Solaris_Tramino

                                          keisti vieną kontaktinio tinklo laidą į 2 surūdijusius bėgius ...

                                          https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwa...mways_(18).JPG Click image for larger version

Name:	Olsztyn_new_tramways_(18).JPG
Views:	190
Size:	422,5 kB
ID:	1635627

                                          Comment

                                          Working...
                                          X