Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O kodėl jis turėtų važiuoti per tuos tyrus ? Kas ten į jį įliptų/išliptų ?
Comment
-
Ištrauka iš naujojo BP rengimo aiškinamojo rašto/koncepcijos:
Koncepcijoje siūloma atsisakyti eilės esamų ar numatytų rekonstruoti objektų, kurie buvo fiksuoti BP-2007 ir neatitinkantys darniosios plėtros reikalavimų, keičiant kelionių procentinę struktūrą, neturintys ekonominio pagrindimo arba kaip neturintys politinio ir bendruomenės pritarimo (Vingio parko viešojo transporto tiltas, modernusis tramvajus, (...)).
Comment
-
Tai Vilnių išskiria iš kitų Baltijos šalių sostinių – rodo, kad čia bloga gyvenimo kokybė
Vilnių galima mylėti už daug ką, bet tik ne už viešąjį transportą. Nauji autobusai, kuriuos miestas įsigis, jau morališkai pasenę – dyzeliniai. Tramvajaus entuziastai primena – yra ir kitokių transporto priemonių.
2013 metų pabaigoje tuometis meras Artūras Zuokas ėmėsi radikalių permainų viešojo transporto srityje. Iš miesto centro išguiti maršrutiniai taksi, pradėti pirkti nauji autobusai, bet pagrindinis transporto revoliucijos tikslas buvo greitasis tramvajus, kursuosiantis maršrutu Stotis–Santariškės.
Meru tapus Remigijui Šimašiui aistros dėl greitojo tramvajaus nurimo.
Tačiau pastaruoju metu diskusiją dėl viešojo transporto bėdų viešojoje erdvėje vėl judina aktyvus vilnietis, detaliųjų planų ir nekilnojamojo turto srityje besispecializuojantis 30 metų teisininkas Kasparas Blotnys...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTramvajaus nebuvimas Vilniuje pagal VT jį stato šalia Tiranos ir Kišiniovo. Kaip sakant orientuojamies į Albaniją ir Moldovą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Atrodo, pilnatis pasibaigė, o tokie vejai pasakojami.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSiūlau atmesti ir koreliacijas apie finansines būkles ir savivaldos rinkimus. Užtat astrologija čia labai prie ko, ypatingai kai imami iš žvaigždžių burti argumentai už tramvajų ir prieš griežtą euro 6 standartą atitinkančius autobusus.
- 1 patinka
Comment
-
Cia jums siek tiek literaturos prasiplest savo akirati ir zinias, kuom skiriasi autobusai nuo tramvaju (rusu kalba), kad rasinetumet maziau nesamoniu apie menulio fazes:
Как не дать мэрии повесить вам лапшу на уши в вопросах городского транспорта
https://varlamov.ru/1049094.html
Papunkciui surasyti visi pliusai ir minusai
- 6 patinka
Comment
-
Kalbėdami, kad Vilnius vienintelė ES sostinė neturinti tramvajaus, pamirštame, kad didžiojoje dalyje kitų sostinių tramvajus nėra pagrindinė transporto rūšis. Be to, Vilnius turi troleibusus, ir kiekvienas turistas kur nors iš Japonijos ar Vakarų Europos patvirtins, kad vilnietiškos Škodos turi vos ne Routemasterių statusą turistų akyse, tik aišku dabar daug kiečiau reklamuoti Vilnių kaip G tašką, o ne turintį ganėtinai unikalią transporto rūšį: https://www.facebook.com/pg/vietosdv...53581785013162
Ir išvis, kam Vilniui reikalingas tramvajus? Yra 24 metrų autobusų ir troleibusų, o ilgesnių transporto priemonių vargu ar reikia. Išskirk tokiam trigubui troleibusui A juostą per visą maršrutą ir bus tas pats efektas, tik keletą kartų pigiau. Na, nebent kažkam trūks geležinių ratų stuksėjimo, bet tokius galima ir prie traukinių linijos perkelti.
EDIT: tramvajaus neturi Kopenhaga. Let the Denmark say hello to Moldavia. Ir Londone tik pietuose trys linijos. Paryžiuje tikra miesto linija vos viena. Berlyne tik rytinėje pusėje. Madride tramvajui irgi tolokai iki turinčio stuburinį statusą. Atėnuose prieš olimpiadą irgi tramvajaus nebuvo, kita vertus palyginus su Atėnų troleibusų tinklų, tai tas tramvajus mažareikšmis. Taip kad nereikia la-la.Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.04.17, 00:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEDIT: tramvajaus neturi Kopenhaga. Let the Denmark say hello to Moldavia. Ir Londone tik pietuose trys linijos. Paryžiuje tikra miesto linija vos viena. Berlyne tik rytinėje pusėje. Madride tramvajui irgi tolokai iki turinčio stuburinį statusą. Atėnuose prieš olimpiadą irgi tramvajaus nebuvo, kita vertus palyginus su Atėnų troleibusų tinklų, tai tas tramvajus mažareikšmis. Taip kad nereikia la-la.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kazkokias erezeijas skleidziate. Prie ko cia Paryzius ir Londonas? Kam jiems tramvajus jei yra didziulis tinklas metro, kuris daug efektyvesnis?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąCia jums siek tiek literaturos prasiplest savo akirati ir zinias, kuom skiriasi autobusai nuo tramvaju (rusu kalba), kad rasinetumet maziau nesamoniu apie menulio fazes:
Как не дать мэрии повесить вам лапшу на уши в вопросах городского транспорта
https://varlamov.ru/1049094.html
Papunkciui surasyti visi pliusai ir minusai
Трамвай (300 человек, перевозит до 9000 человек в час):
Плюсы- Ещё более экономичен, экологичен и бесшумен, чем троллейбус
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kazkokias erezeijas skleidziate. Prie ko cia Paryzius ir Londonas? Kam jiems tramvajus jei yra didziulis tinklas metro, kuris daug efektyvesnis? Berlynas, Madridas - stuburini statusa ten irgi turi metro. Jei mieste yra metro - tramvajus tampa nereikalingas, last-mile funkcija (patekimas iki metro stoteles jei ji uz keliu km) puikiai atlieka autobusai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŽmogus pasakė, kad tik Vilnius kaip sostinė visoje ES neturi tramvajaus - tačiau daugelyje tų sostinių tramvajaus arba išvis nėra (Kopenhaga), arba jis nėra pagrindinis (jau minėti miestai). Taip, jie turi metro, kuris yra žymiai svarbesnis, ir aprepia didžiules miestų dalis, bet tada nereikia sakyti, kad tas tramvajus ten kažkokiu būdu pakelia gyvenimo kokybę, ar kad trijų tramvajaus linijų turėjimas miesto pakraštyje nestato Londono šalia Kišiniovo. Skamba gal kiek absurdiśkai, bet lygiai taip pat, kaip pasakymas "tik Vilnius neturi tramvajaus". Tik tiek norėjau pasakyti.
- 2 patinka
Comment
Comment