Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai jau tikrai, kad visas Co2 nuo autobusų
    na taip, dar ir miestiečiai prikvėpuoja
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Idomiai čia ponas A1 koreguoja postus praėjus keliom valandom po orginalaus pasisakymo
      Pats irgi tą patį padarei. Todėl ir teko atsakyti į likusią pranešimo dalį.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Su tokia racionalizacija keleivių nepritrauksi. O išgrūdus automobilius ir iš viso nieko galima nedaryti - tegul važinėja su tokiu VT, koks yra. Visi ant dviračių irgi nepersės. Mažuma tik. Taigi, pasiūlymas netinkamas.
        VT ir taip nepriveža prie kiekvieno namų. Pagrinde visi nepatenkinti dėl jo lėtumo. Greitieji visada pilni, žmonėms to reikėjo seniausiai. Visi taip turėtų važiuoti.

        Comment


          Čia jau ne kartą buvo diskutuota, kodėl greitieji pilni. Pilni ne dėl to, kad daliai keleivių iš tiesų greičiau, bet dėl to, kad keleiviai mano, jog greičiau.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Čia jau ne kartą buvo diskutuota, kodėl greitieji pilni. Pilni ne dėl to, kad daliai keleivių iš tiesų greičiau, bet dėl to, kad keleiviai mano, jog greičiau.
            O tai ne greičiau? Aš važiavau, akivaizdu.

            Comment


              Greičiau jei ilgesnę atkarpą. O jei 2-3 stoteles - skirtumas keliasdešimt sekundžių. Bet dauguma vis tiek grūdasi į perpildytus autobusus, nors iš paskos pustuštis paprastas autobusas ar troleibusas ir tas kelias stoteles galima būtų pavažiuoti juo nesigrūdant ir netgi sėdinti.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Greičiau jei ilgesnę atkarpą. O jei 2-3 stoteles - skirtumas keliasdešimt sekundžių. Bet dauguma vis tiek grūdasi į perpildytus autobusus, nors iš paskos pustuštis paprastas autobusas ar troleibusas ir tas kelias stoteles galima būtų pavažiuoti juo nesigrūdant ir netgi sėdinti.
                Miegamieji rajonai nėra už dviejų stotelių ir VT prastovi stotelėje tikrai ne keliasdešimt sekundžių, o kur dar stabdymas ir pajudėjimas iš vietos. Kažin kiek žmonių važiuoja dvi stoteles? Metro stotys kokiu atstumu?
                Sėdėjimas VT nėra svarbiausias dalykas, žmonės dėl greičio, dėl kelių minučių linkę aukoti tai.

                Comment


                  Dvi, trys, keturios, penkios stotelės. Tokių keleivių pakankamai, bet užuot laukę paprasto autobuso ar troleibuso jie grūdasi į greitąjį, nors išlošia kokią minutę.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Dvi, trys, keturios, penkios stotelės. Tokių keleivių pakankamai, bet užuot laukę paprasto autobuso ar troleibuso jie grūdasi į greitąjį, nors išlošia kokią minutę.
                    Londono metro stočių atstumai siekia iki 6km, kodėl greitieji negali taip judėti?

                    Comment


                      Greitieji neturėtų vežti keleivių trumpais atstumais. Kažkaip tą klausimą reikia spręsti.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Londono metro stočių atstumai siekia iki 6km, kodėl greitieji negali taip judėti?
                        Taip yra nes tose atkarpose kerta kitos linijos.

                        Comment


                          Jau reikia apie tramvajų rimtai galvoti. Metro niekam nereikalingas Vilniuje, o su tramvajum gali labai patogiai, aiškiai (tas svarbu turistams, žmonėms iš kitų miestų) ir be jokių kamščių bet kada susisiekti. Praktiškai jį išvysčius, mašina nebelabai reikalinga taptų.

                          Comment


                            Na, tramvajus kamščių neaplenktų, net tam pačiam Konstitucijos pr. yra keletas gatvių kertančių ir tektų laukt su visom kartu

                            Comment


                              Kaip tai neaplenktų? Turėtų savo kelią ir vieninteliai sustojimai būtų stotelėse ir prie šviesoforo. Kamščiai lauktų tik mašinose sėdinčių.
                              Tiesa, turiu omeny, kad ne automobilių keliuose vėžių reikia, o aplamai per vidury specialiai tramvajaus kelius, atitvertus nuo mašinų, tiesti. Beabejo, galimai tektų ir gatves kažkiek platinti, bet ateity bet kuriuo atveju reikės.
                              Paskutinis taisė Zygis; 2016.05.13, 13:09.

                              Comment


                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                <...> Turėtų savo kelią <...>
                                kuris kertasi su automobilių keliais.

                                Comment


                                  Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                                  kuris kertasi su automobilių keliais.
                                  Nebūtinai.

                                  Comment


                                    Eilinis off topic.....

                                    Comment


                                      Vilniuj ir oro gondolų užteks
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Tramvajus – smulkmė, kosmodromą reikia statyti
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Kosmodromo neužteks, reik dar hyperloop'o.
                                          Arba ir rikšų pakaks.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X