Parašė k0fis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąIdomiai čia ponas A1 koreguoja postus praėjus keliom valandom po orginalaus pasisakymo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu tokia racionalizacija keleivių nepritrauksi. O išgrūdus automobilius ir iš viso nieko galima nedaryti - tegul važinėja su tokiu VT, koks yra. Visi ant dviračių irgi nepersės. Mažuma tik. Taigi, pasiūlymas netinkamas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia jau ne kartą buvo diskutuota, kodėl greitieji pilni. Pilni ne dėl to, kad daliai keleivių iš tiesų greičiau, bet dėl to, kad keleiviai mano, jog greičiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičiau jei ilgesnę atkarpą. O jei 2-3 stoteles - skirtumas keliasdešimt sekundžių. Bet dauguma vis tiek grūdasi į perpildytus autobusus, nors iš paskos pustuštis paprastas autobusas ar troleibusas ir tas kelias stoteles galima būtų pavažiuoti juo nesigrūdant ir netgi sėdinti.
Sėdėjimas VT nėra svarbiausias dalykas, žmonės dėl greičio, dėl kelių minučių linkę aukoti tai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDvi, trys, keturios, penkios stotelės. Tokių keleivių pakankamai, bet užuot laukę paprasto autobuso ar troleibuso jie grūdasi į greitąjį, nors išlošia kokią minutę.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąLondono metro stočių atstumai siekia iki 6km, kodėl greitieji negali taip judėti?
Comment
-
Kaip tai neaplenktų? Turėtų savo kelią ir vieninteliai sustojimai būtų stotelėse ir prie šviesoforo. Kamščiai lauktų tik mašinose sėdinčių.
Tiesa, turiu omeny, kad ne automobilių keliuose vėžių reikia, o aplamai per vidury specialiai tramvajaus kelius, atitvertus nuo mašinų, tiesti. Beabejo, galimai tektų ir gatves kažkiek platinti, bet ateity bet kuriuo atveju reikės.Paskutinis taisė Zygis; 2016.05.13, 13:09.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą<...> Turėtų savo kelią <...>
Comment
Comment