Kaip supratau, Pilaičio varianto tramvajus beveik visą trasą eitų po žeme (ten, kur stotelės po žeme?). Tokiu atveju kyla klausimas dėl statybos kainos ir galimybių. Pavyzdžiui kaip statyti požeminį tramvajų Narbuto kalne, prie Pedagoginio žiedo, po Nerimi ir po Senamiesčiu? Uždaro kasimo metodu, bet jis lyg ir labai brangus yra, ar ne?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip supratau, Pilaičio varianto tramvajus beveik visą trasą eitų po žeme (ten, kur stotelės po žeme?). Tokiu atveju kyla klausimas dėl statybos kainos ir galimybių. Pavyzdžiui kaip statyti požeminį tramvajų Narbuto kalne, prie Pedagoginio žiedo, po Nerimi ir po Senamiesčiu? Uždaro kasimo metodu, bet jis lyg ir labai brangus yra, ar ne?
Senamiestyje uždaru būdu - po visais kultūriniais ir vibraciniais sluoksniais - gal nelabai brangiau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, mane tas stočių gylis ir suglumino. Kodėl yra -7 po žeme stotis, jeigu tramvajus antžeminis?
Arba reljefą komepnsuojančioje iškasoje/viaduke:
Juolab neaišku, koks lygis skaičiuojamas nuliniu. Pvz.: Lazdynuose stotis projektuota virš trasos ant šlaitų.Paskutinis taisė Sula; 2014.04.12, 10:22.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPaskutinės nuotraukos nerodo.
Beje, Sula, gal turi šaltinį apie Lazdynų stotį? Gal ten yra ir apie kitas stotis?
Tik maketuose ir brėžiniuose:
http://www.archfondas.lt/leidiniu/si...remaite_21.jpg
Dar tik tiek žinau, kad po Geležinkelio stoties aikštėje turėjo būti išplėtotas požemis po visa aikšte ir jungtys su pačia geležinkelio ir tarpmiestinių autobusų stotimi.Paskutinis taisė Sula; 2014.04.12, 10:24.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeista, man rodo. Papildžiau kita, kitu rakursu.
Tik maketuose ir brėžiniuose:
http://www.archfondas.lt/leidiniu/si...remaite_21.jpg
Dar tik tiek žinau, kad po Geležinkelio stoties aikštėje turėjo būti išplėtotas požemis po visa aikšte ir jungtys su pačia geležinkelio ir tarpmiestinių autobusų stotimi.
---
Beje, Vilniaus metrotrame turėjo važinėti dvikabinis KT-8.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąSutinku, kad dažnai naujovėms priešinamasi be jokio pagrindo. Tačiau aš esu prieš tramvajų tokį, koks jis suplanuotas tuose brėžiniuose, t.y. griežtai antžeminį, kertantį sankryžas ir einantį judriomis gatvėmis. Toks tramvajus yra žingsnis atgal. Miestas turi tapti patogesnis, o ne atvirkščiai. Todėl ir sakau, kad tikiuosi, jog šitoks projektas nebus įgyvendintas. Metro, hibridinis metrotramvajus – mielai. Šitoks – ne.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąSutinku, kad dažnai naujovėms priešinamasi be jokio pagrindo. Tačiau aš esu prieš tramvajų tokį, koks jis suplanuotas tuose brėžiniuose, t.y. griežtai antžeminį, kertantį sankryžas ir einantį judriomis gatvėmis. Toks tramvajus yra žingsnis atgal. Miestas turi tapti patogesnis, o ne atvirkščiai. Todėl ir sakau, kad tikiuosi, jog šitoks projektas nebus įgyvendintas. Metro, hibridinis metrotramvajus – mielai. Šitoks – ne.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, mane tas stočių gylis ir suglumino. Kodėl yra -7 po žeme stotis, jeigu tramvajus antžeminis?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą-7 reiškia ne po žeme, o 7 metrai ant estakados, kitaip sakant 7 metrai virš žemės paviršiaus. Ten gi aiškiai matosi, kad požeminės stotys pažymėtos raudonai. O Virš g.vilko ir dabartinio laisvės pr. eitų estakados ant kurių tos stotys ir turėjo būti įrengtos, tas pats ir Smalinės stotelė.
Aš sunkiai įsivaizduoju kaip Laisvės pr./Narbuto g. ten tilptų dar viena estakada. O prie pedagoginio žiedo viduryje esatakados daryti sustojimą irgi keista būtų. O estakadą daryti dar pačioje Narbuto g. tai nėra tikslo. Tada jau tikrai ko gero geriau būtų kišti po žeme kažkokiu tai principu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai tada kažkas kažką ne taip paaiškino.
Aš sunkiai įsivaizduoju kaip Laisvės pr./Narbuto g. ten tilptų dar viena estakada. O prie pedagoginio žiedo viduryje esatakados daryti sustojimą irgi keista būtų. O estakadą daryti dar pačioje Narbuto g. tai nėra tikslo. Tada jau tikrai ko gero geriau būtų kišti po žeme kažkokiu tai principu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl apie tą patį. Kažkokios klišės apie naujovių baimę... O apie pinigus kas ar galvoja? Iš kokių lėšų? Jei dabar po pernykštės VT reformos autobusų trūkumas ir nėra galimybės jų įsigyti, o naujai gaunami (beje, nupirkti ne už miesto lėšas) tik pakeičia labiausiai supuvusius.
Comment
-
Net Zuokas ieško, ieško ir neranda. O fantazavimui apie tramvajų yra kita tema apie hobį. Ši gi apie tai, kas realiai daroma tramvajaus realizacijai. Kol kas be kelių galimybių studijų ir Zuoko bei kai kurių kitų valdžios žmonių pareiškimų nieko nėra. Dar buvo vagono kopijos demonstavimas prie savivaldybės.Paskutinis taisė Al1; 2014.04.16, 21:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl apie tą patį. Kažkokios klišės apie naujovių baimę... O apie pinigus kas ar galvoja? Iš kokių lėšų? Jei dabar po pernykštės VT reformos autobusų trūkumas ir nėra galimybės jų įsigyti, o naujai gaunami (beje, nupirkti ne už miesto lėšas) tik pakeičia labiausiai supuvusius.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTramvajus pakeis dalį senų autobusų, manau. Iki statybų pradžios užsipirks naujų autobusų.
Comment
Comment