Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimątai...?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai tai, kad Klaipedai belieka atkurti. Ir tai labai realu. Ir netgi naudinga.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai Vilniuje nebegalima atkurti, tik elektrinio?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai tai, kad Klaipedai belieka atkurti. Ir tai labai realu. Ir netgi naudinga.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Atrodo kad greiciau Liepojos tramas bus pratestas iki Palangos... nei Klaipedos tramas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Štai taip atrodys Pylimo g. jei bus tramvajus (1-4 I varianto lapai).
http://old.vilnius.lt/newvilniusweb/...0/?itemID=1304
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠtai taip atrodys Pylimo g. jei bus tramvajus (1-4 I varianto lapai).
http://old.vilnius.lt/newvilniusweb/...0/?itemID=1304
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šitą informaciją jau visi matė seniai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠtai taip atrodys Pylimo g. jei bus tramvajus (1-4 I varianto lapai).
http://old.vilnius.lt/newvilniusweb/...0/?itemID=1304Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBaisu. Tikėkimės, Zuokas lėks iš mero posto greičiau, nei spės visa tai pridirbti.
Comment
-
Tramvajus tikrai geriau nei autobusai ar troleibusai. Tik kodėl negalvojama apie hibridinį metro variantą, kur tramvajus tik senamiestyje palystų po žeme? Ir net ne po žeme, o pvz. po Pylimo gatve.
Aišku nėra blogas variantas, nes čia panašu, kad nemažai sankryžų turėtų būt palindimas po žeme. Ar čia tik man taip optimistiškai pasirodė tos pažymėtos arkos ties sankryžomis?
Na ir dar vienas pastebėjimas. Ar daug razumo reikia tiems mūsų "projektuotojams" sugalvoti, jog tramvajaus linija gali eiti per miesto žaliąsias zonas, o ne per sausakimšą gatvę? Kodėl reikia lįsti su bėgiais į sankryžas, kai gali iš tolo per pievą apeiti netrukdydamas ir taip jau probleminiam mazgui?
Panašu, kad mūsiškiai vis bando daryti perversmą mūsų tarybinėje transporto sistemoje, tačiau iki šiol nesugebėjo atpalaiduoti savo smegeninių. Na gi atsipalaiduokit pagaliau, projektuokit liniją per Justiniškių šlaitą, tuomet iš NMC į miegamuosius rajonus pakliūsit per porą min. kamščių metu. Ir bus rezultatas akivaizdžiai atsiperkantis.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTramvajus tikrai geriau nei autobusai ar troleibusai. Tik kodėl negalvojama apie hibridinį metro variantą, kur tramvajus tik senamiestyje palystų po žeme? Ir net ne po žeme, o pvz. po Pylimo gatve.
Aišku nėra blogas variantas, nes čia panašu, kad nemažai sankryžų turėtų būt palindimas po žeme. Ar čia tik man taip optimistiškai pasirodė tos pažymėtos arkos ties sankryžomis?
Na ir dar vienas pastebėjimas. Ar daug razumo reikia tiems mūsų "projektuotojams" sugalvoti, jog tramvajaus linija gali eiti per miesto žaliąsias zonas, o ne per sausakimšą gatvę? Kodėl reikia lįsti su bėgiais į sankryžas, kai gali iš tolo per pievą apeiti netrukdydamas ir taip jau probleminiam mazgui?
Panašu, kad mūsiškiai vis bando daryti perversmą mūsų tarybinėje transporto sistemoje, tačiau iki šiol nesugebėjo atpalaiduoti savo smegeninių. Na gi atsipalaiduokit pagaliau, projektuokit liniją per Justiniškių šlaitą, tuomet iš NMC į miegamuosius rajonus pakliūsit per porą min. kamščių metu. Ir bus rezultatas akivaizdžiai atsiperkantis.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTikėkimės, kad žmonės Lietuvoje pagaliau baigs galvoti vien apie save, dejuoti ir bijoti naujovių. GRA maršrutais irgi pusė Vilniaus buvo nepatenkinti, dabar užtilo. Mikroautobusų panaikinimu irgi buvo nepatenkinti - užtilo. Tas pats bus ir su tramu. Pesimistų banda.Lietuva visiems.
Comment
-
Galima būtų paskaičiuoti kiek kainavo požeminė aikštelė po Gedimino prospektu. O tokia tik kiek gilesne "aikštele" juk galėtų važiuoti tramvajus. Ir ne po Jogailos g., su idiotiškais vingiu ties Gedimino pr., bet tiesiai - po visa Vilniaus g. ir pan.
O kol dabar vyksta biurokratiniai galimybių "analizai", galėtų pradėt archeologinius tyrimus, kuriems turbūt reikia ne kiek pinigų, kiek laiko.
Comment
-
Tunelį turės tik 3 ir 4 linija po GV g.
P.S. Atsiprašau už ištrynimą. Norėjau pataisyti, bet kompas pakibo...
-----
O dabar, ponios ir ponai, sugrįžtame į 1985! Štai ką man pavyko atkapstyti vilniausmetro.lt!
Čia - pirmosios Vilniaus metrotrotramvajaus linijos trasa, o gal netgi sakyčiau brėžynis. Nurodyta, kur bus stotelės, kur tunelis, netgi koks stočių gylis. Gal geriau viską po trupučiuką dabar praeisiu. Pradėsiu nuo Sudervės stoties.
Iš tiesų tai būtų ne Sudervė o Pilaitė, tik sovietmečiu ji buvo vadinta Sudervėle, Suderve. Stotis būtų galinė, žemes paviršiuje. Vieta - kažkur šalia dab. Pajautos stotelės.
Toliau eina Smalinės stotis. Čia jau 7 metrai gylio, būtų požeminė perėja.
Vieta - šalia dab. Pupos. Ten dar išliko požeminė perėja. Gaila, jog ji buvo užkonservuota, o virš jos pastatytas aukų laukiantys šviesoforai.
Toliau - Pilaitės stotis. Vieta - šalia VSD. Kam stotelė tokioje dykinėje nesuprantu, nes pigiau būtų paleisti autobusą nuo Senosios Pilaitės iki pvz. Smalinės stoties.
Kita stotis - Kosmonautų. Čia gylis - 8 metrai. Čia galima būtų persėsti į trečiają liniją. Vieta - dab. Sietyno stotelė.
Po dvejų kilometrų būtų Kęstučio stotis. Jei gerai matau, ji būtų žemės paviršiuje. Vietą sunku pasakyti, gal maždaug dabartinis T. Narbuto/Stumbrų g. susikirtimas.
Po Kęstučio stoties išlipti galėtume Pedagoginio instituto stotyje. Vieta - šalia žiedo. Gylis - 7 metrai.
Na ir nertume po žeme.
Dabar - Prekybos centro stotis. Vieta - dab. Europos aikštė. Gylis - net 25 metrai.Čia galima būtų persėsti į antrają liniją.
Pravažiavę Nerį 20 metrų gilyje, atsidurtume Operos stotyje. Jos gylis - net 30 metrų, vieta - Vinco Kudirkos aikštė.
Čia kelias šakojasi į du variantus. Pirmas variantas tiesti tunelį pro Rotušę, ten statyti 26 metrų gylio stotį, arba antras variantas - tiestį tunelį po Pylimo g., ties Basanavičiaus sankryža statyti 15 metrų gylio stotį.
Po stočių du variantai įsilieja į vieną ir patenka į gyliausią stotį Vilniaus metrotramvajuje - Stotį. Čia galimą būtų persėsti į miesto, priemieščių, tarpmieščių geležinkelį. Vieta - aiški
Priešpaskutinė linijos stotis - Kapsų - būtų 11 metrų gylio, prie taksoparko.
Na ir dabar atvira linija iki Oro uosto. Pusiaukely būtų linijos depas.
Oro uosto stotis būtų dabartinės Oro uostos GS vietoje. Manau, dabar aišku, kodėl F. Vaitkaus viadukas yra pritaikytas dvikeliui.
Darbai turėjo prasidėtis 1989, pirmoji linija turėjo būti pabaigta 1999. Antroji linija statyti turėjo būti pradėta statyti 1995, pabaigta 2006, trečioji linija turėjo būti pabaigta 2002.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš tiesų tai būtų ne Sudervė o Pilaitė, tik sovietmečiu ji buvo vadinta Sudervėle, Suderve.
Toliau - Pilaitės stotis. Vieta - šalia VSD. Kam stotelė tokioje dykinėje nesuprantu, nes pigiau būtų paleisti autobusą nuo Senosios Pilaitės iki pvz. Smalinės stoties.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKad nei Sudervė, nei Pilaitė, o būtent Sudervėlė. Ir galinė stotis turėjo būti kur kas toliau, nes pats rajonas tikrai neturėjo baigtis ten, kur baigiasi dabar.
Ten irgi neturėjo būti jokia dykynė. VSD pastatas yra pastatytas nebaigtų gimdymo namų vietoje. Ten labai ilgą laiką buvo tiesiog apleista aptverta teritorija. Pats pastatas, beje, labai gerai matėsi važiuojant troleibusu Justiniškių g. per Kaukaro st.
Dėl gimdymo namų - išties apie tai primiršau.Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.04.11, 16:20.
Comment
Comment