Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Liublianoje nėra. Taip pat ES nepriklausančiuose Kišiniove, Podgoricoje, Tiranoje, Skopje, Prištinoje.
    Tačiau pažiūrim kiek mažesnių Europos miestų negu Vilnius juos turi

    Comment


      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
      Sutikit, motyvai "Vilnius vienintelė ES sostinė be tramvajaus" arba "troleibusų kontaktinis tinklas atrodo neestetiškai, todėl jis bus išardomas" nepagrindžia tramvajaus būtinybės.
      Aš vieno nelabai suprantu - tai jau galutinai nuspręsta, kad bus tramvajus?
      Negi nebuvo svarstoma kitų alternatyvų? Ir specialistai nieko kitokio nepasiūlė? (nors kai VGTU specai siūlo atjungti pusę Vilniaus troleibusų tinklo, nes jis kirstųsi su tramvajaus?)
      Na bent jau Bendrajame plane tramvajus yra, pirma linija jau net turėtų būti pradėta statyti.
      Taigi siūlė net oro gondolas, autotramvajų, metro net per Seimą skynėsi kelią. Labiau egzotinių variantų net neminėsim.

      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Liublianoje nėra. Taip pat ES nepriklausančiuose Kišiniove, Podgoricoje, Tiranoje, Skopje, Prištinoje.
      Kišiniove tramvajus veikė gana ilgai, buvo planai atkurti kaip greitąjį 80-aisiais. Liublianoje taip pat ilgą laiką veikė tramvajus, svarstoma jį atkurti.
      Skopje planuoja statyti tramvajų, kaip tik šiandien skelbia tenderį.
      Tirana planuoja statyti taip pat, šiemet skelbti konkursą.
      Priština, Podgorica mažoki miestai, Šiaulių dydžio.

      Reikjavike nėra ir neplanuojamas tramvajus.
      Paskutinis taisė Sula; 2014.01.06, 21:41. Priežastis: apjungta

      Comment


        Kam tas Vilniuj tramvajus reikalingas? Geriau patvarko esamus transportus ir uz tiek pinigus galima nusipirkti daugybe nauju autobusu ir troleibusu, Rygoje beveik senu skodu nevazineja. Tuo labiau galetu ir naujus darzelius statyti ir padengti skolas.
        Paskutinis taisė Gytonsas; 2014.01.06, 21:45.

        Comment


          Prisiminkime:
          Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje. Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J. Jasinskio, V. Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V. Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis-Saulėtekis būtų iš viso panaikintas.
          Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.
          Kaip Jus įsivaizduojate gyvenimą be T2 ir T14, ypač kai nėra jokių kalbų apie GRA maršrutą Antakalnio gatve? T5 jau nėra, T6 - reikėtų žymiai tankinti T12 (kas būtų logiška ir nesukeltų kokių nors problemų). A43 jau sutrumpintas, A53, tikėtina, važiuotų Švitrigailos gatve.

          Šaltinis

          Comment


            Klausimas gal būtų tik tas, kaip nuo 7 troleibuso reikėtų greitai patekti į tramvajų, kuomet nuo 7 artimiausios stotelės iki tramvajaus artimiausios stotelės būtų vos ne vienas kilometras kelio. Nebent tuomet reikėtų atlikti 2 persėdimus, nuo 7 į 11 autobusą, nuo 11 autobuso į tramvajų.

            Comment


              /\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Klausimas gal būtų tik tas, kaip nuo 7 troleibuso reikėtų greitai patekti į tramvajų, kuomet nuo 7 artimiausios stotelės iki tramvajaus artimiausios stotelės būtų vos ne vienas kilometras kelio. Nebent tuomet reikėtų atlikti 2 persėdimus, nuo 7 į 11 autobusą, nuo 11 autobuso į tramvajų.
                Gal visgi būtų neblogas toks variantas: 7 troleibusas iš Pašilaičių iki "Centro poliklinikos" važiuotų kaip ir dabar, o po to padarytų ratą J. Basanavičiaus ir V. Kudirkos gatvėmis ir važiuotų atgal į Pašilaičius. Kadangi kontaktinis tinklas driektųsi tik viena Pylimo g. puse, jis nekirstų tramvajaus linijos. Užtat būtų geresnės persėdimo galimybės. Arba galima panašiai padaryti su T1 maršrutu vietoj T7.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  /\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
                  Nevisi sportiniu ėjimu užsiiminėja

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    /\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
                    12 km/h "einant" galima ir iki Stoties nubėgti

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      12 km/h "einant" galima ir iki Stoties nubėgti
                      pradžią paskaitęs išsigandau, pagalvojau, kad tramvajus judės tokiu greičiu, vos nepradėjau keiktis

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        Tačiau pažiūrim kiek mažesnių Europos miestų negu Vilnius juos turi
                        Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
                          tamstai nereikia, o man reikia ir kuris laimėsim??
                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            /\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
                            Matai, į 7 troleibusą ir iš Užupio žmonės eina. Iki Lukiškių jau būtų labai toli.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Tegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
                              Klaipėda pailgas miestas, turėtų pasiteisinti labai. Viena linija aprėptų ko gero 80% miesto, jei iki stotelės paeiti 500m, nėra toli. Skolų tokių didelių neturi kaip Vilnius. Bei simboliškai siejasi su istorija, nes ten jau buvo kažkada.

                              Comment


                                Klaipedai niekas neleis kol Vilniuje nera...

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  /\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
                                  1 km yra apie 15 min. normaliai einant, arba 10 min. labai skubant. Žiemą tokius atstumus nėra malonu vaikščioti.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Klaipėda pailgas miestas, turėtų pasiteisinti labai. Viena linija aprėptų ko gero 80% miesto, jei iki stotelės paeiti 500m, nėra toli. Skolų tokių didelių neturi kaip Vilnius. Bei simboliškai siejasi su istorija, nes ten jau buvo kažkada.
                                    Ei, Vilnius irgi turėjo tramvajų anksčiau

                                    Comment


                                      dizelini...

                                      Comment


                                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                        dizelini...
                                        O Klaipėda turėjo tokį modernų, kokie dabar parduodami?

                                        Comment


                                          Elektrini..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X