Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąSutikit, motyvai "Vilnius vienintelė ES sostinė be tramvajaus" arba "troleibusų kontaktinis tinklas atrodo neestetiškai, todėl jis bus išardomas" nepagrindžia tramvajaus būtinybės.
Aš vieno nelabai suprantu - tai jau galutinai nuspręsta, kad bus tramvajus?
Negi nebuvo svarstoma kitų alternatyvų? Ir specialistai nieko kitokio nepasiūlė? (nors kai VGTU specai siūlo atjungti pusę Vilniaus troleibusų tinklo, nes jis kirstųsi su tramvajaus?)
Taigi siūlė net oro gondolas, autotramvajų, metro net per Seimą skynėsi kelią. Labiau egzotinių variantų net neminėsim.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLiublianoje nėra. Taip pat ES nepriklausančiuose Kišiniove, Podgoricoje, Tiranoje, Skopje, Prištinoje.
Skopje planuoja statyti tramvajų, kaip tik šiandien skelbia tenderį.
Tirana planuoja statyti taip pat, šiemet skelbti konkursą.
Priština, Podgorica mažoki miestai, Šiaulių dydžio.
Reikjavike nėra ir neplanuojamas tramvajus.
Comment
-
Kam tas Vilniuj tramvajus reikalingas? Geriau patvarko esamus transportus ir uz tiek pinigus galima nusipirkti daugybe nauju autobusu ir troleibusu, Rygoje beveik senu skodu nevazineja. Tuo labiau galetu ir naujus darzelius statyti ir padengti skolas.Paskutinis taisė Gytonsas; 2014.01.06, 21:45.
Comment
-
Prisiminkime:
Naujų transporto rūšių diegimo planą kūrę specialistai jau numatė, kaip keisis autobusų ir troleibusų maršrutai juos panaikinus Pylimo gatvėje. Pavyzdžiui, 1-ojo maršruto troleibusai iš Karoliniškių į stotį važiuotų J. Jasinskio, V. Kudirkos, Švitrigailos, Kauno, V. Šopeno gatvėmis. 2-asis maršrutas Stotis-Saulėtekis būtų iš viso panaikintas.
Neliktų ir 5-ojo maršruto iš stoties, ir 6-ojo maršruto iš Žemųjų Panerių į Žirmūnus, nes jie dubliuotų tramvajaus trasą. 7-ojo maršruto troleibusai į stotį kursuotų kaip ir 1-ojo. Būtų pakeista ir 12-ojo maršruto trasa, o 14-ojo maršruto neliktų. Įdiegus pirmąją tramvajaus trasą nebereikėtų ir 26-ojo autobuso, vežusio iš stoties į Santariškes. Pylimo gatve nebevažiuotų ir 43-iojo bei 53-iojo maršrutų autobusai.
Šaltinis
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKlausimas gal būtų tik tas, kaip nuo 7 troleibuso reikėtų greitai patekti į tramvajų, kuomet nuo 7 artimiausios stotelės iki tramvajaus artimiausios stotelės būtų vos ne vienas kilometras kelio. Nebent tuomet reikėtų atlikti 2 persėdimus, nuo 7 į 11 autobusą, nuo 11 autobuso į tramvajų.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą12 km/h "einant" galima ir iki Stoties nubėgti
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTačiau pažiūrim kiek mažesnių Europos miestų negu Vilnius juos turi
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul turi. Bet Vilniui tramo nereikia. Jeigu kažkas iš politikų Lietuvoje nori tramo, tegul pabando kitame mieste - Kaune, Klaipėdoje, o mes pažiūrėsim rezultatus.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Svarbu, kad greitai judėtų Tas 1km neturės reikšmės, 5min kelio. einant.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKlaipėda pailgas miestas, turėtų pasiteisinti labai. Viena linija aprėptų ko gero 80% miesto, jei iki stotelės paeiti 500m, nėra toli. Skolų tokių didelių neturi kaip Vilnius. Bei simboliškai siejasi su istorija, nes ten jau buvo kažkada.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimądizelini...
Comment
Comment