Parašė Aug1z
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė kaunazKažką sumaišei, Prahoj jau maždaug prieš 15, bent jau, metų, jei ne 20, buvo 1,2 mln. gyventojų. Kai pastatė metro 1972m., tada turbūt jau buvo apie kokius 800 tūkst..
Dabar pažiūrėjau į statistiką - ištikrųjų, 1,2 mln.Paskutinis taisė Aug1z; 2006.05.25, 18:20.
Comment
-
Parašė Aug1zČia, ko gero, su visais priemiesčiais ir t.t., kitaip sakant, metropolinė zona. Pvz. Paryžius - mieste 2 mln., metropolyje 11 mln. Ten vieni laikėsi įsikibę 11, kiti 2 mln, o būnant Prahoje vienareikšmiškai buvo sakoma - 900 tūkst. gyventojų
Dabar pažiūrėjau į statistiką - ištikrųjų, 1,2 mln.
Comment
-
Parašė kaunazDėl Paryžiaus, tai ten realiai jei ir neperžengia 10 mln. ribos, bet 8 kokie milijonai tai tikrai gyvena. Su tais 2.6 mln., yra nesamonė, nes čia tik centrinė Paryžiaus dalis. Ir kaip sakau kokie 8 mln. tai realus miestas, nes ten ne jokie priemiesčiai tuo labiau, kad jie betarpiškai susijungia su centrine dalimi, o priemiesčiai dar kokius 3 milijonus duoda.
Comment
-
Nu jo, tai cia kaip ir Helsinkyje ar Stokholme: Helsinkyje 550 tukst. gyventoju, bet dar salia du miestai: Espoo ir Vantaa, viso jau pusantro. Stokholmas irgi turi kelis panasius priemiescius. Panasiai isdalinus Vilniu ir atskyrus Antalkalni, Karoliniskes, Justiniskes ir pan, Vilniuje nesunkiai gali likti 150 tukst. gyventoju, taigi toks skirstymas nelabai turi prasme.
Kitas dalykas del metro - nelabai tikiu, kad 1 mln. yra riba i viena ar i kita puse ir sis skaicius neatsizvelgia i keleta faktoriu:
1. Kuro kainas, kurios nuolat brangsta
2. Miesto dirvozemi (del ko metro statyba yra pigesne ar brangesne).
3. Miesto isplanavima (juk vienam 1 mln. mieste uztektu ir 2 metro liniju, kitam gal 5 reiketu).
4. Transporto alternatyvas (jei jau yra tramvajus, troleibusai, zmones vazineja dviraciais), tai metro ne taip pasiteisina.
5. Klimato salygas. Manau tiktu taisykle, kad kuo siauriau, tuo labiau pasiteisina metro, nes nereikia valyti gatviu, maziau sunaudojama energijos (nes po zeme nereikia sildyti) ir t.t.
Kalbant apie miesto isplanavima Vilnius kaip tik toks miestas, kur yra didelis zmoniu srautas viena kryptimi: siaure-pietus kaip cia jau kazkas teisingai pastebejo. Ryte reikia transportuoti kokius 120,000 - 150,000 zmoniu i pietus, vakare - i siaure, taigi metro (o galbut antzeminiai traukinai pastatyti ant pastoliu ir neinantys per sankryzas) labai pasiteisintu.
Nors as, kaip Kaunietis del to labai nepergyvenu, nes jei Vilnius pasistatytu metro/tramvaju/skytrain tai tik dar labiau paskatintu Vilniu vystytis kitu regionu saskaita
Comment
-
Parašė sanomizSkaičiai skaičiais... Gal vertėtų nustoti vergauti statistikai ir pradėti mąstyti blaiviai? Įdomu, kiek kartų daugiau investicijų sutraukia vien sostinės statusas? Prisiminkime kad ir Tarpukario epochą, Kauno visiško klestėjimo laikotarpį.
Comment
-
Parašė DidmiestisDrisciau suabejoti, kad Vilniuje yra reikalingas tramvajus ar metro, nors is salies tai gal ir graziai ziuretusi, bet butinybes tokiam trasportui nera!music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Parašė Aug1zAš už tramvajų, bet netikiu, kad jis ženkliai sumažins kamščius. Tai tik susisiekimo priemonė miesto centre... Norint ženkliai mažinti kamščius, čia kaip minėjo sauls - labai praverstų metro išilgai Vilniaus, bet kad jo niekas nestatys, čia jau kitas reikalas..
butnt jis skirtas ne mazinti kamscius.. tai ekologiska priemone.. mastoma apie tai kas bus centrineje dalyje po keletos metu.. taigi tai daugiau miesto centrui ir bendrai ekologiskas transportas.. biski vercias pasaulis, pradedama maziau galvoti apie kamscius ir kt o daugiau apie ekologija ir pati zmogu..
Comment
-
Parašė swindlerbutnt jis skirtas ne mazinti kamscius.. tai ekologiska priemone.. mastoma apie tai kas bus centrineje dalyje po keletos metu.. taigi tai daugiau miesto centrui ir bendrai ekologiskas transportas.. biski vercias pasaulis, pradedama maziau galvoti apie kamscius ir kt o daugiau apie ekologija ir pati zmogu..
Comment
-
Taip, bet tramvajus perveža didesnį kiekį žmonių, jam pagal eismo taisykles yra suteikiama pirmumo teisė. Tačiau iki šiol didelis minusas, kurį regiu, yra tramvajaus tiesimas kairiajame Neries krante... Ten gatvės siauros, o nutiesus tramvajų, vietos mašinoms beveik neliks...Ar tik nebus blogiau?
Comment
-
Parašė Darius_Taip, bet tramvajus perveža didesnį kiekį žmonių, jam pagal eismo taisykles yra suteikiama pirmumo teisė. Tačiau iki šiol didelis minusas, kurį regiu, yra tramvajaus tiesimas kairiajame Neries krante... Ten gatvės siauros, o nutiesus tramvajų, vietos mašinoms beveik neliks...Ar tik nebus blogiau?
Comment
Comment