Kopenhaga, Liuksemburgas, Valeta, Andora, San Marinas...
O ir kai kuriose kitose jis NĖRA pagrindinė VT priemonė. Atlieka tik privežimo ar priemiesčių geležinkelio funkciją: Paryžius, Londonas, Madridas, Lisabona, Atėnai, Dublinas...
Haha Prie ko čia Valeta, Andora, San Marinas ? Tu bent žinai kiek jose žminių gyvena? Tada gal dar prirašyk ir Vatikaną... O Kopenhaga ir Liuksemburgas, jei neklystu turi metro.
Haha Prie ko čia Valeta, Andora, San Marinas ? Tu bent žinai kiek jose žminių gyvena? Tada gal dar prirašyk ir Vatikaną... O Kopenhaga ir Liuksemburgas, jei neklystu turi metro.
Prie to, kad tai sostinės. Liuksemburgas neturi metro. Kopenhaga turi, bet klausimas buvo apie tramvajus.
Svarbiausia ieškoti kaltų, nei pripažinti savo klaidas. Nepergyvenk, čia visos visuomenės mąstymas, ne tik tavo
Abonentas kaltas. Tą teismas įrodė. Gaila, kad giliau nekapstė. Ir liaukis vieną kartą naiviai tikėjęs, kad visuomenė turi kokią nors rimtesnę įtaką politikams. Rinkimai pasibaigė ir politikai dirba savo ir juos rėmusių, o ne visuomenės interesams iki sekančio rinkimų maratono. Rinkimai iš viso yra opiumas liaudžiai, neva ji turi rimtą sprendimo galią.
Ir liaukis vieną kartą naiviai tikėjęs, kad visuomenė turi kokią nors rimtesnę įtaką politikams.
Gerai, visuomenė norėjo greitesnio susisiekimo? Gavo GRA maršrutus. Visuomenė norėjo naujų maršrutų? Gavo. Visuomenė norėjo mažiau mokėti už keliones? Gavo, nuo 120 iki 100 litų sumažintas mėnesinis (kalbu apie suaugusius). Visuomenė nori modernaus susisiekimo (nes nepatenkinta grabais tiek autobusais, tiek troleibusais)? Prašom - tramvajus.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Gerai, visuomenė norėjo greitesnio susisiekimo? Gavo GRA maršrutus. Visuomenė norėjo naujų maršrutų? Gavo. Visuomenė norėjo mažiau mokėti už keliones? Gavo, nuo 120 iki 100 litų sumažintas mėnesinis (kalbu apie suaugusius). Visuomenė nori modernaus susisiekimo (nes nepatenkinta grabais tiek autobusais, tiek troleibusais)? Prašom - tramvajus.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Tik nereikia pasakų apie mažesnes kainas. Kelionės vieniemės pabrango, kitiems šiek tiek atpigo. Bet ne visiems. Taip kad nėra čia jokios visuomenės noro.
Greitieji maršrutai vieniems pagerino susisiekimą, o kitiems pablogino. Jiems reikia ilgiau laukti rečiau kursuojančių troleibusų ar autobusų, o po to persėdinėti. Taip kad vėlgi ne visiems gerai. Mikrobai panaikinti, bet dėl jų panaikinimo susisiekimo spragos deramai neužkamšytos. Vėlgi dalis nukentėjo.
O kas liečia modernų susisiekimą, tai jis nebūtinai turi būti tramvajus, tuo labiau, kad jo tiesima vis tiek guls ant visuomenės pečių. Vadinasi, valdžia turi racionaliai naudoti visuomenės lėšas, o racionaliausias kelias yra atnaujinti troleibusus ir autobusus.
Gerai, visuomenė norėjo greitesnio susisiekimo? Gavo GRA maršrutus. Visuomenė norėjo naujų maršrutų? Gavo. Visuomenė norėjo mažiau mokėti už keliones? Gavo, nuo 120 iki 100 litų sumažintas mėnesinis (kalbu apie suaugusius). Visuomenė nori modernaus susisiekimo (nes nepatenkinta grabais tiek autobusais, tiek troleibusais)? Prašom - tramvajus.
Pats keikei visada mikroautobusus? Prašom - jų nėra. Taip, taip, taip, dabar susilauksiu iš tavęs komentarų apie paskelbtą konkursą.
Tai kaip čia išeina, kad valdžia neatsižvelgia į visuomenės norus?
Kuo tramvajus modernesnė transporto rūšis nei troleibusai?
Jojo, Liubline troleibusų tinklą plečia iš ES lėšų, Kaune stato, pilna trolikų Šveicarijoj, Romoj, Atėnuose, yra nemažai JAV, o Vilniuje mat troleibusas atgyveno...
Pvz. Ženevoje važinėja daugiausiai 1982 - 1993 metų gamybos troleibusai. Taip, yra keletą 2005 metų. Tačiau visoje Ženevoje vos 91 troleibusas. O kiek Vilniuje, a?
Nes čia yra nepatenkintų, kad atnaujina autobusus, o ne troleibusus. Tramvajus modernesnis net tuo, kad jo estetinis grožis tikrai dominuoja prieš troleibusus. Būtent tie miestai, kurie turi modernius tramvajus, iškart skaitomi kaip sėkmingi, turi statusą pasaulyje. Tačiau dar niekada gyvenime niekas nedavė statuso miestui, kuriame yra tik autobusai ir troleibusai.
KitoksBrolis, jei jau kalbate apie Ženevą - prašau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=601
Dar šiemet turėtų atsirasti 33 nauji troleibusai ten, taip kad jei jau kažką teigiate, sakykite iki galo, o ne nutylėkite kažką kaip negerbiamas miesto meras, gerai? Ženeva turi apie 200 tūkst. gyventojų, 16 km2 plotas - ir įsivaizduojate, kad ten gali būti toks pat kiekis troleibusų, kaip Vilniuje? Atsižvelgiant į miesto plotą, man regis, ten troleibusų yra žymiai daugiau nei Vilniuje
Nes čia yra nepatenkintų, kad atnaujina autobusus, o ne troleibusus. Tramvajus modernesnis net tuo, kad jo estetinis grožis tikrai dominuoja prieš troleibusus. Būtent tie miestai, kurie turi modernius tramvajus, iškart skaitomi kaip sėkmingi, turi statusą pasaulyje. Tačiau dar niekada gyvenime niekas nedavė statuso miestui, kuriame yra tik autobusai ir troleibusai.
Tai logiška, kad nepatenkinti, ar keleiviai turėtų būti patenkinti, kad tik pusę viešojo transporto yra atnaujinama? Tuo tarpu argumento, kad būtent tramvajai suteikia miestams sėkmingumą(?) ir statusą, logiškumu abejočiau.
KitoksBrolis, jei jau kalbate apie Ženevą - prašau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=601
Dar šiemet turėtų atsirasti 33 nauji troleibusai ten, taip kad jei jau kažką teigiate, sakykite iki galo, o ne nutylėkite kažką kaip negerbiamas miesto meras, gerai? Ženeva turi apie 200 tūkst. gyventojų, 16 km2 plotas - ir įsivaizduojate, kad ten gali būti toks pat kiekis troleibusų, kaip Vilniuje? Atsižvelgiant į miesto plotą, man regis, ten troleibusų yra žymiai daugiau nei Vilniuje
Šitie troleibusai ne papildys, o pakeis nusenusius. Išliks toks pat skaičius. Tai natūralu, kad jei miestas turi tik 200 000 žmonių, jie naudojasi troleibusais, nes jiems tramvajus neapsimoka. Vilniuje virš 500 000, taip kad nepalyginama (ir irgi atsižvelkite į viską, o ne kaip gerbiamas Al1).
Kopenhaga, Liuksemburgas, Valeta, Andora, San Marinas...
O ir kai kuriose kitose jis NĖRA pagrindinė VT priemonė. Atlieka tik privežimo ar priemiesčių geležinkelio funkciją: Paryžius, Londonas, Madridas, Lisabona, Atėnai, Dublinas...
Nežinau kaip apie tuos paminėtus miestus, bet apie Dublina tai nedryskit su manim ginčytis, jis turi dvi tramvajaus linijas einancias per miestą (pa-Google'inkit LUAS), pora savaičiu atgal pradėjo trečią statyt, turi antžeminį metro (DART) veikiantį daugiau kaip 25 metus, ir gan didelį priemiestinių geležinkelių tinklą
nu ir paklausei, čia knygas reiktų prirašyti, gal pasilikim prie tramvajaus kaip modernesnės transporto rušies nei troleibusai (ir autobusai) temos? nes tokia buvo tavo tezė, bet argumentas tai buvo tik dėl tariamai statuso geresnio. o kur tas modernumas?
nu ir paklausei, čia knygas reiktų prirašyti, gal pasilikim prie tramvajaus kaip modernesnės transporto rušies nei troleibusai (ir autobusai) temos? nes tokia buvo tavo tezė, bet argumentas tai buvo tik dėl tariamai statuso geresnio. o kur tas modernumas?
Pirmumas prieš kitas transporto rūšis. Daug kas sako, kad šitą sistemą galima įgyvendinti ir esamam VT, tačiau tai neracionalu dėl to, kad tik mažytė dalis visų gatvių mieste turi atskiras VT juostas. Net jeigu ir įgyvendinsi - kas užtikrins, kad VT juostomis nevažiuos automobiliai? Niekas. Policijos nepastatyti kiekvienoje gatvėje, taip kad daugybė piliečių naudosis šituo "bugu". Taip pat, ne visur racionalu daryti VT juostas, tačiau iškart prasidės vilniečių kalbos dėl kai kurių mikrorajonų diskriminavimo.
Tramvajus tiesiogiai neteršia aplinkos, tačiau jos tiesiogiai neteršia ir troleibusai.
Modernumas - dar ir patogumas. Dėl mano minėtų priežasčių, tramvajaus modernumas yra ir dėl to, kad jis kelyje nesutinka kamščių.
Tramvajaus konstrukcija įžeminama, troleibusų ne; jų vagonai tarnauja žymiai ilgiau.
O svarbiausia, kaip rodo užsienio praktika, automobilininkai persėda tik į bėginį transportą, nes BRT sistemų įvedimas duodavo tik papildomus 5 procentus keleivių, apie greituosius autobusus (mūsų atveju) išvis tyla.
Nežinau kaip apie tuos paminėtus miestus, bet apie Dublina tai nedryskit su manim ginčytis, jis turi dvi tramvajaus linijas einancias per miestą (pa-Google'inkit LUAS), pora savaičiu atgal pradėjo trečią statyt, turi antžeminį metro (DART) veikiantį daugiau kaip 25 metus, ir gan didelį priemiestinių geležinkelių tinklą
Taip pat isbraukyte is savo kvailo saraso Atenus, ten tramas pagrindine transporto priemone. Neseniai grizau is ten.
Comment