Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniui statyti tramvajų pretenduoja dvi Prancūzijos įmonės

    Netoli Strasbūro įsikūrusi tramvajų gamybos bendrovė LOHR bei jos pagrindinė akcininkė "Alstom" ketina konkuruoti dėl tramvajaus gamybos Vilniaus miestui.

    "Žygį į Lietuvą pradėjome dar 1997 metais. Tad esame labai gerai įsigilinę į tai, kokio tramvajaus reikia Vilniui, nes esame parengę visus projektus", - "Lietuvos rytui" sakė LOHR komercijos direktorius Jeanas Francois Argence'as (Žanas Fransua Aržansas).

    LOHRyra detaliai išnagrinėjusi maršruto Stotis-Santa-riškės technines galimybes, o bendrovės specialistai jau keleri metai darbuojasi Vilniuje.

    Tarptautiniame konkurse Vilniuje, kuris bus skelbiamas šiais metais, dalyvauti jame ketina ir kita Prancūzijos bendrovė "Alstom". Ši didžiausia tramvajų gamintoja Prancūzijoje vos prieš pusmetį nusipirko 51 proc. LOHR akcijų.

    Tikėtina, kad Vilniaus skelbiamame konkurse konkuruos dvi tai pačiai grupei priklausančios Prancūzijos bendrovės, gaminančios skirtingų tipų tramvajus.

    Comment


      Stotis - Santa - Riškės

      Comment


        Na va, pagaliau galbūt nuties tramvajų, kiek galima su tais troleibusais kankintis
        Flickr

        Comment


          Tikėkimes tik, kad tai nebus tas 'autobusas' ant vieno bėgio, nes rašo viena iš firmų yra LOHR, o tas dalykas vadinasi TRANSLOHR

          Comment


            Parašė Raptor Rodyti pranešimą
            Tikėkimes tik, kad tai nebus tas 'autobusas' ant vieno bėgio, nes rašo viena iš firmų yra LOHR, o tas dalykas vadinasi TRANSLOHR
            O kodėl jis negerai?

            Comment


              Parašė rat
              Todėl, kad yra tiesiog ilgas autobusas, bet ant kvailo bėgio, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių nesilaiko akskfalte?
              Nu tai paprastas tramvajus irgi iš esmės yra ilgas autobusas.

              Comment


                Visi mes puikiai suprantame, kad tramvajus mums nereikalingas, būtina tik kryptingai dirbti ties autobusų bei troleibusų atnaujinimu, "A" juostų projektavimu. Jeigu jie bando statyti tramvajų - tebūnie, reiškia pinigai projektui atsiras. O sakyti, kad tai bus mūsų, mokesčių mokėtojų, pinigai irgi kvaila - juk niekas nepadidins mums mokesčių ("tramvajaus mokestis"). Jeigu stato - tegul stato. Bandyti galima, niekas nedraudžia.

                Comment


                  Gal vienąsyk galima vadinti daiktus savais vardais, o tai prikuriama visokių "ultragreitojivaltis" arba "virtualusisorobalionas".

                  Tramvajus – bėginė transporto priemonė, kurios srovės nuėmiklis įrengtas ~4,5 m aukštyje. Antžeminėje dalyje susikirtimai su kitu transportu įrengiami viename lygyje.
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Ne, tikrai ima juokas iš Zuokulos svaičiojimų. Tramvajus, metro...O kad vienas pagrindinių ES kelių į Rusiją, einantis per Vilnių, vietoje dviejų lygių sankryžos reguliuojamas beprotišku šviesoforu, nesvarbu. Turiu omenyje Liepkalnio - Minsko plento sankryžą. Ikea privatininkai labai mikliai sau dviejų lygių sankryžą netoliese stato, o Vilnius su milijardiniu biudžetu niekaip negali. Tfū!

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                      Ne, tikrai ima juokas iš Zuokulos svaičiojimų. Tramvajus, metro...O kad vienas pagrindinių ES kelių į Rusiją, einantis per Vilnių, vietoje dviejų lygių sankryžos reguliuojamas beprotišku šviesoforu, nesvarbu. Turiu omenyje Liepkalnio - Minsko plento sankryžą. Ikea privatininkai labai mikliai sau dviejų lygių sankryžą netoliese stato, o Vilnius su milijardiniu biudžetu niekaip negali. Tfū!
                      Tame ir problema, kad biudžetas tik 1 mlrd., reiktų mažiausiai 2 mlrd. normaliai funkcijas vykdyti. Beje, IKEA viadukas taip pat statomas ne už privačius, bet už valstybės/ES pinigus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        Tikėkimes tik, kad tai nebus tas 'autobusas' ant vieno bėgio, nes rašo viena iš firmų yra LOHR, o tas dalykas vadinasi TRANSLOHR
                        Toks ir bus, nes normaliam tramvajui babkių nėra. Šitas š... kainuos pigiau.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Toks ir bus, nes normaliam tramvajui babkių nėra. Šitas š... kainuos pigiau.
                          Užteks tik LOHR-TRON
                          Nors irgi neypač pigus, bet technologinis š.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Užteks tik LOHR-TRON
                            Nors irgi neypač pigus, bet technologinis š.
                            Koks privalumas prieš troleibusą? Jokio. Galima įrengti greitojo troleibuso liniją iki Santariškių kur kas pigiau. Dalis infrastruktūros jau yra. Tereikia nutiesti liniją nuo buvusios kuro aparatūros iki Santariškių, naujai išasfaltuoti gatves ir įrengti VT šviesoforus. Žinoma, nauji dvigubi troleibusai nepakenktų.

                            Comment


                              O vėliau ir 16-to maršruto troleibusą truputį pratęsus pakeisti 2Gr maršrutu, atlikus tą patį ką ir iki Santariškių, štai ir daug pigesnis 2 "tramvajaus" linijų variantas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Koks privalumas prieš troleibusą? Jokio. Galima įrengti greitojo troleibuso liniją iki Santariškių kur kas pigiau. Dalis infrastruktūros jau yra. Tereikia nutiesti liniją nuo buvusios kuro aparatūros iki Santariškių, naujai išasfaltuoti gatves ir įrengti VT šviesoforus. Žinoma, nauji dvigubi troleibusai nepakenktų.
                                Geri sumanymai, bet kiek visa tai kainuotų?
                                Vienas toks troleibusas kainuoja apie 1 mln. eurų:

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Geri sumanymai, bet kiek visa tai kainuotų?
                                  Vienas toks troleibusas kainuoja apie 1 mln. eurų
                                  O kiek kainuotų tramo pirkimas ir tinklo statybą (ypač žinant įprotį statybų metu didinti sąmatą), kiek kainuotų infrastruktūros išlaikymas, kiek kainuotų gatvių-dublerių statyba tramo tinklo statybos metu?

                                  Comment


                                    Būtent. Galiausiai troleibusams galima gauti ES lėšų, o naujos VT rūšies diegimo ES nefinansuoja.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kiek kainuotų tramo pirkimas ir tinklo statybą (ypač žinant įprotį statybų metu didinti sąmatą), kiek kainuotų infrastruktūros išlaikymas, kiek kainuotų gatvių-dublerių statyba tramo tinklo statybos metu?
                                      Garsioji M.Burinskienės studija, 111 psl.
                                      1-os linijos diegimo kaštai, tramvajus - 747,1 mln. Lt.
                                      Visos troleibusų infrastruktūros (KT+troleibusai) pakeitimas nauja (beje, tuomet dar nebuvo žinoma, kad mūsiškiai sugeba ir patys susirinkti troleibusus, ir tuomet jie kainuotų žymiai pigiau) - 300-350 mln. Už visą tinklą, dar sykį pabrėšiu, ne vieną liniją.

                                      Dar (116-117 psl.): "Visame tramvajaus tinkle po platforma reikalingas mažiausiai 1.50 m. gylis. Po nukreipiamojo transporto platforma negali būti inžinerinių tinklų dangčių. Reikia patikrinti, iki kurios kolektoriaus vietos (vandens įtekėjimo ar ištekėjimo) siekia nurodytas 3.5 m kolektoriaus gylis."

                                      I-as etapas (prasideda nuo 2014 m.): "Esamas miesto viešojo transporto maršrutinio tinklo pertvarkymas vykdomas keliais etapais. I esamo maršrutinio tinklo pertvarkymo etapas siejamas su I greitojo tramvajaus linijos „Stotis-Santariškės“ statyba. Šiame etape naikinamas visas esamas maršrutinis tinklas visoje linijos trasoje, organizuojant privežančius maršrutus. Naikinamas dubliuojantis autobusų ir maršrutinių taksi maršrutinis tinklas. Troleibusų eismas naikinamas Pylimo, Jogailos, Kalvarijų, Kareivių, Verkių, Pamėnkalnio, Basanavičiaus, Naugarduko, Titnago gatvėse. (120-121 psl.)

                                      Taip pat (120 psl.): "Naujos greitos VT rūšies trasoje Stotis – Santariškės yra atkarpų (bendras ilgis apie 440 m), kuriuose itin sudėtinga rekonstruoti inžinerinius tinklus. Šiose vietose reikėtų ieškoti individualių techninių sprendimų."
                                      Už Vilnių be tramvajų!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Koks privalumas prieš troleibusą? Jokio. Galima įrengti greitojo troleibuso liniją iki Santariškių kur kas pigiau. Dalis infrastruktūros jau yra. Tereikia nutiesti liniją nuo buvusios kuro aparatūros iki Santariškių, naujai išasfaltuoti gatves ir įrengti VT šviesoforus. Žinoma, nauji dvigubi troleibusai nepakenktų.
                                        Realiai, ten atstumas yra ~5km į vieną pusę, ar ne? Juk ir Amber buvo planuojami ateityje gaminti su akumuliatoriais iki 25km - tad net ir be KT kažkokioje atkarpoje, su naujomis TP tai nebūtų didelė problema...
                                        Už Vilnių be tramvajų!

                                        Comment


                                          Svarstot, komentuojat dėl troleibusų ateities, bet viskas veltui. Jeigu jums taip rūpi troleibusai, kodėl nedarote mitingų, nepritraukiate užsienio kovotojų? Viskas telieka kalbų lygyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X