Dar vienas fantazijose gyvenantis veikėjas. Valstybė praskolinta, pinigų nėra...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Oleko ėjimas - be pralaimėjimo.
Metro idėja pati savaime juk graži. Modeu ir ekologiška. O įstatymo priėmimas nekainuoja nieko - jame tik numatomos sąlygos tiesimo ir valdymo organizavimui.
Realybė įsijungia ten, kai reikia pradėti realius darbus ir už juos mokėti. Šiuo atveju, bus pasiekta stadija, kai reikės ieškoti strateginio investuotojo, ir viskas tuo baigsis. Nes nors metro ir geras daiktas - bet matematika nesueina.
Comment
-
Neaišku, ar už tokį įstatymą balsuos seimas. Bet jei balsuos už, tai, aišku, jokios garantijos metro tiesimui nėra. Tačiau atsiranda gera landa gerai pasišildyti. Bus steigiama įmonė, bus skiriamas finansavimas, pradedami rengti visokie planai, studijos ir piaras... Vargu ar atsirastų koks rimtas strateginis investuotojas praskolintoje valstybėje panoręs įkišti pinigus į metro. Iš kitos pusės, niekas ir toliau nedraustų Zuokui stūmti tramvajaus idėja. Ir kas gi būtų su metro, jei Zuokui pavyktų prakišti tramvajų? Kur tuomet būtų tiesiama pirmoji metro linija?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBent jau taip planavo Vilniaus metro sajūdis. Žinoma, į Pilaite eitu ant žemės. Tačiau nuo estakados kyla poreikis viadukui/požemiui.
Comment
-
Po žeme yra po žeme, nesvarbu, kad tiesiama atviruoju būdu, o po to uždengiama. Metro mieste praktiškai visur turėtų būti po žeme, o antžeminė dalis ar estakada galėtų būti tik pačiuose miesto pakraščiuose arba tose vietose, kur nėra gyvenamųjų namų. Metro ant žemės mieste negalimas dėl didelio keliamo triukšmo. Metro linija Stotis - Santariškės visa pilnai požeminė turėtų būti. Centre ir po Senamiesčiu iki kažkur Kalvarijų turgaus kasama uždaruoju būdu, o toliau jau atviruoju. Sunkusis ar lengvasis metro skiriasi ne kasimo būdu, o riedmenimis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPo žeme yra po žeme, nesvarbu, kad tiesiama atviruoju būdu, o po to uždengiama. Metro mieste praktiškai visur turėtų būti po žeme, o antžeminė dalis ar estakada galėtų būti tik pačiuose miesto pakraščiuose arba tose vietose, kur nėra gyvenamųjų namų. Metro ant žemės mieste negalimas dėl didelio keliamo triukšmo. Metro linija Stotis - Santariškės visa pilnai požeminė turėtų būti. Centre ir po Senamiesčiu iki kažkur Kalvarijų turgaus kasama uždaruoju būdu, o toliau jau atviruoju. Sunkusis ar lengvasis metro skiriasi ne kasimo būdu, o riedmenimis.
Comment
-
O kodėl turi kirstis, gali dubliuoti centre, kaip kituose vakarų Europos miestuose dėl didesnio traukinių dažnumo labiausiai apkrautoje atkarpoje, o vėliau išsišakoti. Beje Paryžiuje viduryje miesto yra vietų kur traukiniai išnyra į paviršių gayvės viduryje ir po kelių stotelių vėl neria po žeme.
Comment
-
Yra įvairių variantų. Bet kad daugiau miesto teritorijos padengtų metro tinklas, geriau, kad linijos nesinaudotų tuo pačiu tuneliu tam tikroje maršruto dalyje. Vilniuje antžeminė dalis centrinėje miesto dalyje neįmanoma. Paryžiuje metro su guminiais ratais (išskyrus kelias linijas), tai ir triukšmo mažiau. Be to tos antžeminės atkarpos tiestos tikriausiai prieš 80-100 metų, kai toje vietoje buvo menkas užstatymas.
Comment
-
Gerbiamieji, tema yra apie Vilniaus tramvajų. Prie ko čia, atsiprašant, troleibusinis fetišizmas ir kažkokios termobranduolinės elektrinės?
Visos pastarųjų dienų šiukšlės ištrintos, dėmesio verti pranešimai (iš esmės tik dėl Denis_Simonov informatyvių pranešimų) iškelti į bendrą temą apie VT: Viešasis transportas.
Comment
-
Yra išleista tokia knyga "Deja vu. Vilnius 1974-1990" ( http://www.knyguklubas.lt/deja+vu+vi...094083327.html ), kurios turinys - pokalbis Vilniaus miesto vykdomojo komitetu pirminininku 1974-1990 metais Vileikiu.
75 puslapyje minimas ir tramvajus. Pagrindinė mintis - idėja tiesti tramvajų išties buvo. Vilniaus delegacija net buvo nuvažiavusi į Volgogradą - ir viskas tuo baigėsi. Priežastys dvi:
* tuneliams sutvirtinti reikia metalinių plokščių - kurios yra didžiulis deficitas, jų nėra ir nebus. Volgograde buvo gamykla, kuri galėjo pagaminti plokštes. Be to, pagal to meto standartą tramvajaus tunelio gabaritai turėjo būti didesni negu metro tunelio.
* niekas nežinojo jokio būdo, kaip pravesti tramvajų, neišgriaunant pusės senamiesčio.
Comment
-
Lyg ir nebuvo apie tai rašyta, o gal pražiopsojau - jei taip, tai atleiskit ir pranešimą trinkite.
Jei visgi apie tai rašyta nebuvo - gal kam ir bus įdomus mano smulkus atradimėlis - bevartant garsųjį Vilniaus m specialųjį planą ir skaitant apie tramvajus, pasidarė smalsu, kas gi gamina ten siūlomus Citadis. Mūsų draugė wikipedia pasakė, kad tai kompanija Alstom. Bet dar įdomiau pasidarė, pamačius 4-tąjį punktą jos straipsnyje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alstom#...investigations
On 8 December 2005 Mexican authorities (Secretaría de la Función Pública) imposed a 27,000 USD penalty and disqualified Alstom from obtaining contracts from the federal government for two years after it was revealed that the company had made deposits to the overseas accounts to the Director General and Deputy Director in order to win contracts worth 2.8 million USD.
6 May 2008 French authorities investigated Alstom after the Wall Street Journal reported that the company had paid hundreds of million dollars in bribes to win contracts in Asia and South America between 1995 and 2003. French authorities said the investigation was the result of information provided by the Swiss Government in May 2007. Alstom initially denied it was under investigation for bribery in reference to South American and Asian contracts. In one case, the WSJ alleged that Alstom paid $6.8m (£3.5m) in bribes to win a $45m contract to expand São Paulo's underground network.
In 2012, the European Anti-fraud Office (OLAF) opened an official investigation regarding corruption in the awarding of the contract for the construction of Unit 6 of the Sostanj lignite power plant in Slovenia (TES 6).
Because of repeated and strikingly similar corruption cases, Alstom is one of seven finalists for the 2013 edition of the People's Public Eye Award, a campaign to name and shame social and environmental misdeeds and other disregards of corporate social responsibility by international companies
2005 m. gruodžio 8 d. Meksikos valdžia skyrė 27 tūkst. JAV dolerių baudą ir diskvalifikavo Alstom nuo kontraktų su federaline valdžia gavimo dvejiems metams paaiškėjus, kad kompanija į užsienyje esančias gen. direktoriaus ir jo pavaduotojo sąskaitas pervedė lėšas, kad laimėtų 2,8 mln. JAV dolerių vertės kontraktus.
2008 m. gegužės 6 d. Prancūzijos valdžia pradėjo tyrimą po to, kai Wall Street Journal pranešė, kad kompanija mokėjo šimtus milijonų dolerių kyšių tam, kad laimėtų kontraktus Azijoje ir Pietų Amerikoje 1995 - 2003 m. <...>
2012-taisiais Europos anti-sukčiavimo tarnyba (OLAF) pradėjo oficialų tyrimą dėl korupcijos laimint kontraktą Slovėnijoje.
Dėl besikartojančių ir stulbinančiai panašių korupcijos atvejų Alsom yra viena iš septynių finalistų 2013-tųjų Visuomenės viešo stebėjimo apdavanojimams (People's Public Eye Award) - ši kompanija skirta įvardinti ir gėdinti tarptautinių kompanijų socialines ir aplinkos piktadarystes ar kitus socialinės atsakomybės niekinimo atvejus.
***
Tai štai kodėl ši kompanija yra išganymas Vilniui...Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąSveiki,
taigi prieš savaitę kaip matėte pradėjo platinti kelius, tai naujienose skaičiau, kad TRAMVAJАUS LINIJA BUS TIESIAMA ir bus įgyvendinta iki 2013 metų pabaigos!
Atvaizdas
Vilniaus gatvės jau ruošiamos greitiesiems autobusams
delfi.lt
Rengdamasi vasarą prasidėsiančiai miesto transporto pertvarkai, savivaldybė judriausiose vietose jau pradėjo braižyti ir įrenginėti papildomas A juostas, šeštadienį rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė". (...)
Savivaldybė taip pat ketina paplatinti Žirmūnų, Ukmergės, vėliau – Ozo, Kalvarijų gatves.Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.05, 09:08.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąSveiki,
taigi prieš savaitę kaip matėte pradėjo platinti kelius, tai naujienose skaičiau, kad TRAMVAJАUS LINIJA BUS TIESIAMA ir bus įgyvendinta iki 2013 metų pabaigos!
Atvaizdas
"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
Comment