Esu prieš 4 ir 5 linija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEsu prieš 4 ir 5 linija.
Comment
-
O kokia logika būtų atvaryti tramvajų nuo Santariškių iki Žaliojo tilto, o nuo jo iki stoties visą tą didžiulį, anot jūsų, keleivių srautą, vienu metu perkrauti į autobusus ir privežti iki stoties? Čia jau jokio racionalumo, pirmiausia iš keleivių pusės.
O sujungti pačias pagirndines linijas tiesiogiai su stotimi tiesiog būtina.
Lyginant su jūsų siūlymais dabartinė situacija yra žymiai racionalesnė. Greitas 26 autobusas nuveža nuo Santariškių iki Stoties. Analogiška situacija iš Saulėtekio, Pašilaičių ir kitų miesto pakraščių. Valandiniai / pusvalandiniai bilietai tam tik prideda racionalumo.Paskutinis taisė LBP; 2012.08.30, 15:33.N N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kokia logika būtų atvaryti tramvajų nuo Santariškių iki Žaliojo tilto, o nuo jo iki stoties visą tą didžiulį, anot jūsų, keleivių srautą, vienu metu perkrauti į autobusus ir privežti iki stoties? Čia jau jokio racionalumo, pirmiausia iš keleivių pusės.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąAš architektas - urbanistas, o ne transporto srities specialistas, todėl nuo vaikiškų svaičiojimų susilaikau.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą5 linija - ne per daug transporto į Fabijoniškės?
4 linija - Antakalnyje nėra vietos.
Na Antakalnyje nebus daug vietos tik automobiliams. Bet yra ir šalutinių gatvių jiems, pvz. Vileišio g. (šiaurinėje dalyje ją galima pratęsti). Tuo tarpų ir Antakalnio gatvėje liks po vieną juostą automobiliams į kiekvieną pusę.
Comment
-
Būtent, kad pats didžiausiais srautas yra tarp stoties ir Kuro aparatūros. Todėl tik čia tramvajus pasiteisintų tuo tarpu iki Santariškių jis net nereikalingas. Bet tik dėl šitos arterijos sugriauti visą esamą maršrutų tinklą, ir ypač sudergti troleibusų sistemą, yra pusgalvių darbas. Todėl arba Vilniuje turi būti sukurtas pradžioje minimum 3, o vėliau ir dar poros maršrutų, greitųjų (būtent greitųjų, t.y. važiuojančių minimaliai bendrame sraute) tramvajų VT skeletas, kurį papildytų troleibusai, o autobusai liktų privežimui ir periferijai, arba neužsiimama demagogijomis apie tramvajų visiškai. Kadangi tramvajaus pilnavertei sistemai sukurti pinigų nėra, tai nėra ko ir kalbėti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad pats didžiausiais srautas yra tarp stoties ir Kuro aparatūros. Todėl tik čia tramvajus pasiteisintų tuo tarpu iki Santariškių jis net nereikalingas. Bet tik dėl šitos arterijos sugriauti visą esamą maršrutų tinklą, ir ypač sudergti troleibusų sistemą, yra pusgalvių darbas. Todėl arba Vilniuje turi būti sukurtas pradžioje minimum 3, o vėliau ir dar poros maršrutų, greitųjų (būtent greitųjų, t.y. važiuojančių minimaliai bendrame sraute) tramvajų VT skeletas, kurį papildytų troleibusai, o autobusai liktų privežimui ir periferijai, arba neužsiimama demagogijomis apie tramvajų visiškai. Kadangi tramvajaus pilnavertei sistemai sukurti pinigų nėra, tai nėra ko ir kalbėti.
Visgi iki Santariškių tramvajus reikalingas. Baltupiuose vyksta gyvenamojo ir komercinio ploto statybos, kuriasi kvartaliukas iškart už Santariškių, tikėtina, kad urbanizacija prasitęs į Žaliųjų ežerų gatvę.
Nelabai tikiu, kad ta trobelė Kalvarijų/Ozo sankryžoje (priešais Ozo kino salę) taip stovės dar 20-30 metų. Keista, kad sovietmečiu jos nedemontavo. Tikėtina, kad toje vietoje kada nors išaugs gyvenamasis-prekybinis kompleksas.
Šie faktoriai ir sąlyga, kad nebebus platinama Kalvarijų/Jeruzalės gatvė bei ir toliau bus žymimos vientisos A juostos, skatins VT populiarumą šiuo maršrutu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad tau nerūpi Neries krantas bei šalia esančių namų gyventojai.
Į Fabus važiuoja 1 priv. ir 53.Nuo stoties.Koks dar priv.?
Turiu omeny, kad į Fabijoniškes važiuoja 6, 24, 53, 56 maršruto autobusai, plius dar ir 40 maršrutas iki Mykolo Lietuvio, 10 maršrutas iki Kaimelio žiedo; 062 - privatus ir 064.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąMan rupi viskas, nekalbėk nesąmonių. Protingai darant galima viską suderinti. Jei P. Vileišio gatvę palikti ramybėje - vis tiek Antakalnio gatvėje galima padaryti eismo juostas mašinoms.
Turiu omeny, kad į Fabijoniškes važiuoja 6, 24, 53, 56 maršruto autobusai, plius dar ir 40 maršrutas iki Mykolo Lietuvio, 10 maršrutas iki Kaimelio žiedo; 062 - privatus ir 064.
Fabijoniškes - čia kita problema.Kuo ten pasižymės tramvajus?Ties Šiaurine g. - per maži srautai.Ties Ateities g. T2.Ties žiedu - bus privažiuojamieji troleibusai.
Į Vileiką yra geležinkelis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTau nerūpi troleibusai.Ten jų pakanka. Kolkas ne, bet paleidus trigubus - užteks. Be to, Antakalnyje per mažai vietos. Jeigu dominuoja Saulėtekis, pagal mano schema galima pratestį T3.
Fabijoniškes - čia kita problema.Kuo ten pasižymės tramvajus?Ties Šiaurine g. - per maži srautai.Ties Ateities g. T2.Ties žiedu - bus privažiuojamieji troleibusai.
Į Vileiką yra geležinkelis.
Sakai, kad užtenka troleibusų Antakalnyje, bet pats teigi, kad reikalingi trigubi troleibusai. Reiškia, kad neužtenka kol kas troleibusų ten. Bet kiek kartų kartoti, kad valdžia nenori Vilniuje trolebusų, tai jokių trigubų jie nepirks. Ir kad ir kaip mums patiktų troleibusai, mes negalim nieko padaryti.
Net VGTU specialistai teigia, kad reikalingas Šiaurinis keleivių terminalas, kuris būtų būtent Fabijoniškėse. Vienintelis skirtumas, kad jie iš Šiaurinio keleivių terminalo norėtų leisti greituosius autobusus, o aš pasiūliau tramvajų.
O va apie Naująją Vilnią aš nieko nesakiau ir nesiūliau tramvajaus iki jos.
Comment
-
Su tokiu apgailėtinu tarpmiestiniu ir priemiestiniu VT šiaurinis terminalas yra visiškai nereikalingas. Kas iš to, kad tarpmiestiniai autobusai, kurie dabar atvyksta į Vilnių Molėtų pl. Ukmergės g. nebevažiuotų į autobusų stotį??? Ar nuo to keleiviams geriau? Stotyje yra galimybė persėsti į kitą tolimąjį VT, o be stotis turi labai gerą susisiekimą su kitais miesto rajonais. O to niekada Fabijoniškėse nebus. Žodžiu, šiaurinis terminalas tai jau praeita diena. Jis būtų pasiteisinęs prieš 20 metų, kai keleivių tolimajame ir priemiesčio VT buvo kelis kartus daugiau. VGTU specelystai gyvena vakarykšte diena.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTu ir vėl stebini. Kaip gali man nerūpėti troleibusai jei tai vienintelė transporto rūšis Vilniuje, kuri bent jau kai kuriuose maršrutose užtikrina dažną ....(...)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTu irgi stebini.Juk tramvajų Antakalnyje nebus.
Parašė miestasArba jeigu jūs tikrai neturite ką daugiau veikt, tai galite čia "planuoti" linijasPaskutinis taisė grustnyj; 2012.09.04, 20:21.
Comment
-
O vat ironija jau ne vietoje. Niekas nežino ar bus ar ne. Net ir Zuokas. Kažkas pavyzdį pateike - kad žmonės kalbetų.
---------------------
Nebus tramo Antakalnyje. Nebent Neries krantine, kur nėra keleivių (t. y. yra, bet labai mažai). Į studentų miestelį - galima per Valakampių tiltą. Galima atšaka nuo Kūro aparaturos.
Comment
Comment