grustnyj,taip,Žvejų g.Suklydau...lietus,turistai nieko nepadarytu.Kokia rotušė?Ten tramo nebus.O paminklosaugininkai leis.O kodėl ne?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBet šeip jau geriau tokia trasa paleisti 2 ir 20 troleibusus nuo stoties jeigu statyti tramvajų Pylimo gatvėje.
Comment
-
Tai geričiausiai toks ir bus, nors dar geriau būtų leisti į Saulėtekį pro Olandų žiedą, kad senamiesčio neapkrauti. O Antakalnis kuris pirmasis iš mikro rajonų gavo elektros transportą pirmasis turbūt jį visam laikui ir praras, nes į Antakalnį tai tramvajaus tikrai niekas nestatys, jeigu jį apskritai pastatys.
Comment
-
Bet kokie kasinėjimai Senamiesčio teritorijoje (net ir tas bortelių pastūmimas ar 10 cm nukasimas) prilygs archeologiniams ir tai atsieis labai brangiai. Jau kiek kartų sakyta, kad tramvajus reikalingas ten, kur didelis keleivių srautas, o Maironio g. jis tikrai toks nėra. Be to, norint nusigauti nuo stoties į Maironio g., reikia atlikti daug posūkių ir įveikti stačias įkalnes / nuokalnes. Tai stabdys visą eismą.
P.S. Pilaiti, būk geras, po skyrybos ženklų dėk tarpus - labai sunku skaityti tokius pranešimus, kur viskas sumalta į vieną krūvą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet kokie kasinėjimai Senamiesčio teritorijoje (net ir tas bortelių pastūmimas ar 10 cm nukasimas) prilygs archeologiniams ir tai atsieis labai brangiai. Jau kiek kartų sakyta, kad tramvajus reikalingas ten, kur didelis keleivių srautas, o Maironio g. jis tikrai toks nėra. Be to, norint nusigauti nuo stoties į Maironio g., reikia atlikti daug posūkių ir įveikti stačias įkalnes / nuokalnes. Tai stabdys visą eismą.
P.S. Pilaiti, būk geras, po skyrybos ženklų dėk tarpus - labai sunku skaityti tokius pranešimus, kur viskas sumalta į vieną krūvą.
P.S. Ačiū už pastaba.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTu visiškas populistas. Tau tikriausiai nežinoma, kad kultūros paveldo teritorijoje jokie žemės judinimo darbai be archeologų leidimo ir priežiūros vykdomi negali būti.
Comment
-
Siauros gatvės, kokia nauda? Po senamiesčiu tramvajus turėtų būti - t.y. požeminės linijos. Tai būtų vienintelis vykęs sprendimas, bet jam įgyvendinti nėra pinigų. Tuo tarpu dabar siūlomas tramvajus Stotis - Santariškės yra gatvinis ir iš esmės nepagerins susisiekimo, nes jo greitis bus ribotas kaip ir autobusų bei troleibusų. Vienintelis privalumas - tramvajaus ir šviesoforų suderinimas, kuris leistų išlošti gal 5-7 minutes visoje maršruto trasoje...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO troleibusai? Ten kasti nieko nereikia. Tik asfalta nuimti ir bėgius nutiesti.Tie 10 cm. tikrai nieko nepadarys-vos 2cm nuo asfalto. Galima ir 8cm ,,kasti``. Ten šiap geresne trasa. Keleivių tikrai bus. Ir net daug.
P.S. Ačiū už pastaba.
Tramvajui tiesti būtina iškelti visas komunikacijas iš po trasos, todėl iš karto būtinai reikės atlikti ir tyrimus. Esamos komunikacijos senos, o jei ir naujos, tai gedimo atveju joms esant po bėgiais, reikėtų stabdyti tramvajų eismą. Komunikacijos gali tik kirsti stačiu ar artimu stačiam kampui tramvajų linijas, bet jokiu būdu neiti po jomis lygiagrečiai. Kadangi kai kurios gatvės yra siauros, tai komunikacijas reikėtų iškelti į gretimas gatves. O visa tai reikalautų archeologinių tyrimų, nes būtų kasinėjama.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 10:18.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKoks žemės judinimas? Juk tik asfalta nuims ir stulpus ismaigstys. Viskas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaigi kelintą kartą sakome tau: bet koks žemės judinimas prilygsta archeologiniams kasinėjimams. Be to, ten bėgiai eis visai šalia šv. Onos bažnyčios, o tai yra kur kas svarbesnis paveldo objektas, nei bet kuris kitas Pylimo gatvėje.
Comment
-
Todėl, kad Pylimo gatvė yra vienintelė tinkama tiesti gatviniam tramvajui šiaurės - pietų kryptimi link stoties. Tą nustatė dar XX a. pradžioje inžinieriai, kurie siūlė Vilniui elektrinį tramvajų. Kitas klausimas, ar iš viso dabartiniu metu tramvajus Vilniui reikalingas ir ar yra už ką jį tiesti. Idealiausias, bet ne pigiausias varianta, kurį aš jau ne kartą minėjau, būtų tramvajaus pakišimas po žeme senamiestyje.
Tramvajus kelia vibracijas, kurios kenkia tokiems objektams kaip šv. Onos bažnyčia. Beje, gatvė ten seniau buvo platesnė ir ji buvo susiaurinta specialiai, kad sumažinti srautus ir atitolinti kiek toliau nuo bažnyčios važiuojamąją dalį.
Comment
-
Apskritai manau, kad tramvajų nereikia kišti į Pylimo gatvę. Pylimo gatve važinėtų tik autobusai ir troleibusai. Pvz. privežamasis autobuso maršrutas Stotis – Žaliasis tiltas. Įrengti apsisukimo vietą kažkur prie Kalvarijų – Šeimyniškių – Konstitucijos gatvių sankryžos.
Tuo tarpu pagrindinė tramvajaus linija būtų Santariškės – Žaliasis tiltas. Įrengti tramvajaus apsisukimo vietą Kalvarijų – A. Goštauto – Žygimantų gatvių sankryžoje.
Antra tramvajaus linija būtų Pilaitė - Žirmūnai (T. Narbuto, Šeimyniškių, Žirmūnų gatvėmis).
Trečioji tramvajaus linija būtų Fabijoniškės – Centras (Laisvės pr., Savanorių pr., Lukiškės).
Ketvirtoji linija būtų Saulėtekis – Gedimino pr. (Antakalnio, T. Kosciuškos, Gedimino prospektu iki A. Tumėno gatvės).
Penktoji būtų Žaliasis tiltas - Fabijoniškės (Kalvarijų, Ozo, S. Stanevičiaus gatvėmis).
Visur kitur būtų autobusai ir troleibusai, kurie atliktų privežimo funkciją.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.08.30, 15:19.
Comment
Comment