@kaunaz: Prie ko čia aukšta kaina ir maršrutinių skaičius? Atvirkščiai, kuo didesnė kaina, tuo pelningiau. Nebent tu manai, kad per didelė kaina ir žmonės neįstengia susimokėti, kas yra nesamonė, nes nepasakyčiau, kad maršrutiniai važinėja tušti. O gyventojų skaičius nemažėja, bet didėja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Edd@kaunaz: Prie ko čia aukšta kaina ir maršrutinių skaičius? Atvirkščiai, kuo didesnė kaina, tuo pelningiau. Nebent tu manai, kad per didelė kaina ir žmonės neįstengia susimokėti, kas yra nesamonė, nes nepasakyčiau, kad maršrutiniai važinėja tušti. O gyventojų skaičius nemažėja, bet didėja.
Comment
-
Parašė kaunazVilnius atbaidė maršrutinių keleivius savo kosmine kaina - 2 Lt, nes tokia kaina buvo jei gerai pamenu ir 97 metais, kas yra nerealu. Būtų buvę litas, drįsčiau teigti jog tada mikroautobusiukai būtų išpopuliarėję kur kas labiau. O žmonės tai įstengtų mokėt ir 5 Lt, bet ar logiška švaistyt pinigus už paslaugą kurią galima gaut kelis kart pigiau.:geria: Už Lietuvą!!
Comment
-
Parašė kaunazVilnius atbaidė maršrutinių keleivius savo kosmine kaina - 2 Lt, nes tokia kaina buvo jei gerai pamenu ir 97 metais, kas yra nerealu. Būtų buvę litas, drįsčiau teigti jog tada mikroautobusiukai būtų išpopuliarėję kur kas labiau. O žmonės tai įstengtų mokėt ir 5 Lt, bet ar logiška švaistyt pinigus už paslaugą kurią galima gaut kelis kart pigiau.
Comment
-
Parašė Edd97-ais manau buvo 1lt. 2lt - normali kaina, nieko ji tikrai neatbaido, maršrutiniai būna pilni. Be to prie ko čia tie maršrutiniai? Kalbėjom apie tramvajų, o dabar jau apie maršrutinius. Jie skirti tik mažam kiekiui keleivių pervežti ir gatvėse kelia daugiau problemų nei reikia.
Comment
-
Parašė taduxManau viskas prikalusytu nuo projekto jei begiai eis tomis paciomis gatvemis ir marsrutai bus vingiuoti. Jokiu problemu toks tramvajus neispres. Nesumazes nei kamsciu nei greicio bus.
Comment
-
Parašė EddAišku eis tomis pačiomis gatvėmis, tik jos bus praplatintos, įvedant juostą tramvajams. Miegamuosius rajonus su miesto centru dažniausiai jungia ilgos tiesios gatvės. Čia tik miesto centre greitis būtų mažesnis.
Comment
-
Nežinau, aš tiesą pasakius šiose diskusijose matau tik specialų įvairių priežasčių, kodėl nereikalingas tramvajus ieškojimą. Nors ir tie argumentai nelabai rimti, maždaug: tramvajų galima pakeisti į du-tris autobusus važiuojančius vienas paskui kitą, atskira juosta, arba į ~10 mikroautobusų važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta, arba ... į ~300 dviračių važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta...
Comment
-
Parašė EddNežinau, aš tiesą pasakius šiose diskusijose matau tik specialų įvairių priežasčių, kodėl nereikalingas tramvajus ieškojimą. Nors ir tie argumentai nelabai rimti, maždaug: tramvajų galima pakeisti į du-tris autobusus važiuojančius vienas paskui kitą, atskira juosta, arba į ~10 mikroautobusų važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta, arba ... į ~300 dviračių važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta...
Comment
-
Pagal skelbiamus duomenis paskaičiavau, kad tramvajaus pirmų dviejų linijų įvedimui su pilnu gatvių sutvarkymu reiktų ~100mln litų į metus (tiksliau nuo 86 iki 107 mln litų), iš jų 25-30 mln savivaldybės lėšos, likusi dalis iš ES fondų ir privačių investuotojų. Čia pagal savivaldybės puslapyje paskelbtus duomenis. Aišku, jei kažkur eis linija po žeme - bus dar brangiau, nes turbūt tai nebuvo įskaičiuota.Paskutinis taisė Edd; 2006.05.05, 16:48.
Comment
-
Parašė Edd2007-2020 Bet čia aišku viskas kaip ir su Vilniaus stadiono/Kauno arenos projektu. T.y. iš tiesų čia niekas neaišku, yra tokie planai, bet jie spėju dar keisis daug kartų. Tuo labiau, kad dar keisis ir Vilniaus valdžia.
Comment
Comment