Ačiū.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąGaudykit: VilniausTramvajus20120621.rar - 976.0 Kb
Comment
-
Tarybos sprendimo projekte jau net nėra žodžio tramvajus 1 ir 2 linijoms. Užtat 3 ir 4 linijas ir toliau siūlomos greitųjų autobusų. Didesnio absurdo būti negali. 3 autobuso linija tai iš esmės 16 troleibusas, tik iš Kauno g. sukantis į Smolensko ir Stotį pasiekiantis Panerių gatve bei iš dabartinio Pašilaičių žiedo pratęstas į dabartinį autobusų žiedą Ateities g., kur numatomas niekam nereikalinga šiaurinė autobusų stotis. Įrenkite A juostas, atnaujinkite KT ir 16 troleibusas, aprūpinus maršrutą tik dvigubais troleibusais, atliks tą pačią funkciją. O kur dar autobusų ekologija?
Greitasis autobusas iš Pašilaičių per Laisvės pr. Į Ž. Panerius dar didesnė nesąmonė. Nėra jokios traukos Ž. Paneriuose. Nebeliko jau seniai, kai žlugo pramonė.
Ta pati giesmelė apie susidėvėjusius troleibusus, prarandančius keleivius. Na tai, kad nieko nedaroma, parkas neatnaujinamas, tai ko norėti. O jokio vertinimo, kiek kainuotų esamo parko atnaujinimas nėra. Lyg nutiesus tramvajų stebuklingai be jokių investicijų atnaujėtų autobusų ir troleibusų parkai...
Kažkas naujo - užsiminta apie geležinekelio integravimą N.Vilnia - Lentvaris (galbūt Trakai) ir Vilnius - Oro uostas su galbūt pratęsimu iki Juodšilių ar Vaidotų.
Comment
-
Kuo gerai požeminė tramvajaus trasa Senamiestyje? Tuo, kad ji neitų Pylimo gatve, o kirstų Senamiestį, kuriame nėra normalaus viešojo transporto. Tuo, kad Pylimo g. ir toliau galėtų likti troleibusai: 2, 5 ir 7, taip pat 12, 14. O autobusų reikėtų atsisakyti, paliekant tik dalyje gatvės važiuojančius 21, 11, 88 ir 89. T.y. troleibusų tinklas nebūtų taip sudarkytas ir nebūtų išnaikinta daugybė maršrutų. 1 trol. maršrutą reikėtų naikinti, 5, 6 taip pat. Vietoj 6 reikėtų sutankinti 12 troleibusą. 11 troleibusą reikėtų naikinti, o 10 nukreipti į Saulėtekį per Žirmūnus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaisvės prospekte yra žalia juosta per vidurį. Ten ir vieta tramvajaus bėgiams.
Comment
-
Parašė ratVis tiek stovėtų prie šviesoforų. O ten puikiai galima būtų pakelti virš gatvės, ir galėtų toliau sėkmingai troleibusai pravažiuoti. Ir turbūt pigiau nei kastis po žeme, bet atkatas didesnis, nei ploti aksfalte.
Kitoje dalyje (nuo Spaudos rūmų iki Ukmergės g.) jau sankryžos su šviesoforais - bet gatvės vidury yra plati pieva (ar tik ne tramvajui tą pievą paliko tarybų valdžia?), taigi susikirtimas su automobiliais minimalus. Įrengus šviesoforus, suteikiančius pirmenybę tramvajui, turbūt būtų galima pasiekti 50% estakados/tunelio efekto (o kaina nesulyginama).
Simboliška, kad gatvėje, kurioje viskas jau gatava tramvajui (trūksta tik bėgių, ir mazgo prie Spaudos rūmų) - planuojami kažkokie "greitieji autobusai", identiški dabartiniam 16 troleibusui. O tramvajai planuojami ten, kur jiems vietos nėra, o pinigų tai vietai padaryti (tuneliai, estakados) nėra net fantazijose.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąLaisvės prospekte nuo jo pradžios (Savanorių pr. žiedo) iki Spaudos rūmų tėra vienas vienintelis šviesoforas. Pėsčiųjų.
Kitoje dalyje (nuo Spaudos rūmų iki Ukmergės g.) jau sankryžos su šviesoforais - bet gatvės vidury yra plati pieva (ar tik ne tramvajui tą pievą paliko tarybų valdžia?), taigi susikirtimas su automobiliais minimalus. Įrengus šviesoforus, suteikiančius pirmenybę tramvajui, turbūt būtų galima pasiekti 50% estakados/tunelio efekto (o kaina nesulyginama).
Simboliška, kad gatvėje, kurioje viskas jau gatava tramvajui (trūksta tik bėgių, ir mazgo prie Spaudos rūmų) - planuojami kažkokie "greitieji autobusai", identiški dabartiniam 16 troleibusui. O tramvajai planuojami ten, kur jiems vietos nėra, o pinigų tai vietai padaryti (tuneliai, estakados) nėra net fantazijose.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNeužteks.Autobusų tikrai neužteks.Troleibusų gal,bet tik trigubų.Vilniuje-tik autobusai?
Comment
-
Parašė PilaitisNesupratau ka turima omeny.Troleibusai Laisvės pr. dalyje išliks.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKam reikia troleibusų nuo Karoliniškių pro Lazdynus, per naują tiltą šalia Litexpo ir toliau, jeigu ten eina tramvajaus trasa? Ir išvis pastačius tramvajų nelabai matau prasmės Asanavičiūtės gatvėje būti troleibusams, ten iki Laisvės pr. 50 metrų, jokių problemų nueiti.
Comment
Comment