Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ačiū.

    Comment


      Didelis aciu.Kaip matau numatoma 16T paversti tramvaju arba greituju A().Nepritariu i Z. Panerius.Tegul 1 linija tiesia per senamiesti.Kaip manote,ar galima butu Zuokui pasiulyti senamiescio trasa?Jeigu taip,tai jeigu kas tures laiko,tegul jeigu gali paraso jam Facebook'e,istaisydamas klaidas ir senamiestyje pasiulydamas tuneli.Galbut sumastys jis nutiesti pro Rotuse ta tramvaju.Is anksto dekoju.

      Comment


        Tarybos sprendimo projekte jau net nėra žodžio tramvajus 1 ir 2 linijoms. Užtat 3 ir 4 linijas ir toliau siūlomos greitųjų autobusų. Didesnio absurdo būti negali. 3 autobuso linija tai iš esmės 16 troleibusas, tik iš Kauno g. sukantis į Smolensko ir Stotį pasiekiantis Panerių gatve bei iš dabartinio Pašilaičių žiedo pratęstas į dabartinį autobusų žiedą Ateities g., kur numatomas niekam nereikalinga šiaurinė autobusų stotis. Įrenkite A juostas, atnaujinkite KT ir 16 troleibusas, aprūpinus maršrutą tik dvigubais troleibusais, atliks tą pačią funkciją. O kur dar autobusų ekologija?

        Greitasis autobusas iš Pašilaičių per Laisvės pr. Į Ž. Panerius dar didesnė nesąmonė. Nėra jokios traukos Ž. Paneriuose. Nebeliko jau seniai, kai žlugo pramonė.
        Ta pati giesmelė apie susidėvėjusius troleibusus, prarandančius keleivius. Na tai, kad nieko nedaroma, parkas neatnaujinamas, tai ko norėti. O jokio vertinimo, kiek kainuotų esamo parko atnaujinimas nėra. Lyg nutiesus tramvajų stebuklingai be jokių investicijų atnaujėtų autobusų ir troleibusų parkai...


        Kažkas naujo - užsiminta apie geležinekelio integravimą N.Vilnia - Lentvaris (galbūt Trakai) ir Vilnius - Oro uostas su galbūt pratęsimu iki Juodšilių ar Vaidotų.

        Comment


          Pavyzdžiai iš Skandinavijos:
          Geteborge yra požeminių tramvajaus stotelių. Ateityje šių transporto priemonių eismas miesto centre vyks specialiai įrengtuose tuneliuose.
          Stokholmo metro sistemos prototipu buvo tuneliais važinėjęs tramvajus, kol 1950 m. nebuvo įrengtas metro.

          Comment


            Kuo gerai požeminė tramvajaus trasa Senamiestyje? Tuo, kad ji neitų Pylimo gatve, o kirstų Senamiestį, kuriame nėra normalaus viešojo transporto. Tuo, kad Pylimo g. ir toliau galėtų likti troleibusai: 2, 5 ir 7, taip pat 12, 14. O autobusų reikėtų atsisakyti, paliekant tik dalyje gatvės važiuojančius 21, 11, 88 ir 89. T.y. troleibusų tinklas nebūtų taip sudarkytas ir nebūtų išnaikinta daugybė maršrutų. 1 trol. maršrutą reikėtų naikinti, 5, 6 taip pat. Vietoj 6 reikėtų sutankinti 12 troleibusą. 11 troleibusą reikėtų naikinti, o 10 nukreipti į Saulėtekį per Žirmūnus.

            Comment


              O koks tikslas tramvajaus liniją dubliuoti troleibusais didesnėje prospekto dalyje ir Žemaitės gatvėje?

              Comment


                Laisvės prospekte yra žalia juosta per vidurį. Ten ir vieta tramvajaus bėgiams.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Laisvės prospekte yra žalia juosta per vidurį. Ten ir vieta tramvajaus bėgiams.
                  Gali patikslint kurioje būtent vietoje?

                  Comment


                    Visoje,apart spaudos rūmų estakados.

                    Comment


                      Parašė rat
                      Vis tiek stovėtų prie šviesoforų. O ten puikiai galima būtų pakelti virš gatvės, ir galėtų toliau sėkmingai troleibusai pravažiuoti. Ir turbūt pigiau nei kastis po žeme, bet atkatas didesnis, nei ploti aksfalte.
                      Laisvės prospekte nuo jo pradžios (Savanorių pr. žiedo) iki Spaudos rūmų tėra vienas vienintelis šviesoforas. Pėsčiųjų.

                      Kitoje dalyje (nuo Spaudos rūmų iki Ukmergės g.) jau sankryžos su šviesoforais - bet gatvės vidury yra plati pieva (ar tik ne tramvajui tą pievą paliko tarybų valdžia?), taigi susikirtimas su automobiliais minimalus. Įrengus šviesoforus, suteikiančius pirmenybę tramvajui, turbūt būtų galima pasiekti 50% estakados/tunelio efekto (o kaina nesulyginama).

                      Simboliška, kad gatvėje, kurioje viskas jau gatava tramvajui (trūksta tik bėgių, ir mazgo prie Spaudos rūmų) - planuojami kažkokie "greitieji autobusai", identiški dabartiniam 16 troleibusui. O tramvajai planuojami ten, kur jiems vietos nėra, o pinigų tai vietai padaryti (tuneliai, estakados) nėra net fantazijose.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Laisvės prospekte nuo jo pradžios (Savanorių pr. žiedo) iki Spaudos rūmų tėra vienas vienintelis šviesoforas. Pėsčiųjų.

                        Kitoje dalyje (nuo Spaudos rūmų iki Ukmergės g.) jau sankryžos su šviesoforais - bet gatvės vidury yra plati pieva (ar tik ne tramvajui tą pievą paliko tarybų valdžia?), taigi susikirtimas su automobiliais minimalus. Įrengus šviesoforus, suteikiančius pirmenybę tramvajui, turbūt būtų galima pasiekti 50% estakados/tunelio efekto (o kaina nesulyginama).

                        Simboliška, kad gatvėje, kurioje viskas jau gatava tramvajui (trūksta tik bėgių, ir mazgo prie Spaudos rūmų) - planuojami kažkokie "greitieji autobusai", identiški dabartiniam 16 troleibusui. O tramvajai planuojami ten, kur jiems vietos nėra, o pinigų tai vietai padaryti (tuneliai, estakados) nėra net fantazijose.
                        Laisvės pr. nelabai ir reikalingas tas tramvajus, didžiausi VT srautai yra senamiestyje, naujamiestyje, Kalvarijų g. kur tikrai nėra vietos bėgiams ant žemės. Na nebent tik dalyje kur nors Ukmergės gatvės.
                        Flickr

                        Comment


                          Tramvajaus nereikia. Jokios prasmės iš jo nėra. O ten kur dideli srautai galima ir autobusą su dviem priekabom paleist. Pigiau ir patogiau gautųsi.

                          Comment


                            Neužteks.Autobusų tikrai neužteks.Troleibusų gal,bet tik trigubų.Vilniuje-tik autobusai?

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Neužteks.Autobusų tikrai neužteks.Troleibusų gal,bet tik trigubų.Vilniuje-tik autobusai?
                              Tada tegul naujina troleibusų parką. Ir nuperka daugiau ilgų troleibusų, nes 5 tikrai per mažai.

                              Comment


                                Neužteks dvigubų 18m.Reikia bent 27.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis
                                  Nesupratau ka turima omeny.Troleibusai Laisvės pr. dalyje išliks.
                                  Kam reikia troleibusų nuo Karoliniškių pro Lazdynus, per naują tiltą šalia Litexpo ir toliau, jeigu ten eina tramvajaus trasa? Ir išvis pastačius tramvajų nelabai matau prasmės Asanavičiūtės gatvėje būti troleibusams, ten iki Laisvės pr. 50 metrų, jokių problemų nueiti.

                                  Comment


                                    Kiek jūs galit svaigti apie tuos tramvajus ?
                                    N N N

                                    Comment


                                      Nebus jokio tramvajaus. Neapsimoka jo diegt, nes tiesiog troleibusų-autobusų atnaujinimas ir optimizavimas atneštų daugiau naudos.

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Kam reikia troleibusų nuo Karoliniškių pro Lazdynus, per naują tiltą šalia Litexpo ir toliau, jeigu ten eina tramvajaus trasa? Ir išvis pastačius tramvajų nelabai matau prasmės Asanavičiūtės gatvėje būti troleibusams, ten iki Laisvės pr. 50 metrų, jokių problemų nueiti.
                                        Tu matyt irgi manai apie troleibusus,kad jie-atgyvena.

                                        Comment


                                          Tramvajų nebent į Pilaitę, bet nemanau kad pasiteisintų. Beje, norint leist tramvajų, reikia pirma padaryti taip, kad žmonės aktyviau naudotųsi VT. O dabartinės reformos, manau, tik dar labiau į minusą nuvarys. Prieš darant kažką naujo, reikia pirma sutvarkyt seną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X