Šiauliai - Kuršėnai visai galėtų būt tokia tramvajaus linija.
pala, pala... klaipeda svajoja tramu sujungti klaipeda su Palanga )
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
kaune reikėtų tiesiog atkurti tramvajų. Visas savanorių pr. iki Raudondvario pl. Laisvės al. - Gedimino pr. ir pan. mažesnis, a la konkė. Kokius transporto srautus nuimtu. Juk visi is automobiliu automatiskai perliptu i metro. Ko daugiau reikia? manau, ES ir Lietuvos vyriausybė (jei bus konservatoriai) prafinansuotų šį projektą.
When a man lies, he murders some part of the world
šiandien supratau, kad tramvajus turi dar vieną privalumą - jis nesitaško balomis iš ryto Kalvarijų gatve pralėkęs autobusas paliko iki ausų šlapius visus pėsčiuosius
nu fantastikos srities aš teiginiais nevadinčiau kaip buvo, yra, taip ir bus duobėtos gatvės su prasta kanalizacija, neįsivaizduoju kiek čia metų praeis kol bus gražios, neduobėtos gatvės, o gal greičiau iš pradžių išnyks automobiliai
Siandien Transloras dare prezentacija.
ne duok tu dieve mums ta ju nelaime Vilniuje tureti...
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Daug ko galėtų būti. Tik už kokius ponigus? Man atrodo, kad jau ir Vilniuje ima sparčiai mažėti gyventojų. Spūsčių, kokios buvo iki krizės nėra. VT tuštesnis nei iki krizės. Dviratininkų drastiškai nepadaugėjo. Negi daug kas ėmė vaikščioti pėsčiomis? Neatrodo... Vadinasi emigravo arba geria samagoną ir VT, tuo labiau automobiliu, nesinaudoja...
Mane neramina busimo tramo kainos... Suprantu, kad turėtų būti brangesnis bilietas, bet 5 lt mokėti... Nesinori, jau geriau su autobusais/troleibusais.
Mokės, kaip moka visuose Europos miestuose. Na, jei padarytų valandinį bilietą, tai kaina galėtų būti ir iki 1,5 Eur. O rašydamas kainą iki 1 Eur. turėjau galvoje, kad bilieto kaina būtų vienoda tiek važiuojant autobusu, troleibusu ar tramvajumi/metro.
man tai baisu kad tik nesugalvotu translohro irengineti. nes cia bus Vilniaus krachas.
transloras - prastoj finansinej padety, vienintelis tiekejas. reiskias dalys irgi tik is jo.. tada daliu ir serviso kaina - kosmine butu...
vienos bedos.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Tai kodėl dabar nemoka??? Kodėl skandina VT skolose??? Nes NĖRA PINIGŲ.
nes VT negeneruoja srautu siai dienai.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Nesąmonė. Tai ne pagrindas nemokėti to, kas priklauso. Savivaldybės yra įpareigotos dengti nuostolius, bet to nedaro. VT negeneruoja srautų, nes yra apgailėtinoje būklėje prie kurios prisideda ir pati savivaldybė.
Comment