Atsiprašau, turbūt kažką praleidau arba tikrai domiuosi tik Klaipėdos viešuoju transportu
Reikia peržvelgti temos puslapius, gal rasiu nuorodų į oficialius pranešimus apie pasirašytas sutartis, techninių projektų rengimus, pranešimus apie rengiamus projektus ar bent viešuosius pirkimus techninių projektų rengimo paslaugai pirkti, numatomas darbų pradžios datas ir panašiai
kad nera parasyta, nereiskia kad nevyksta kazkas
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Ir kas gi vyksta?Naujos šaligatvio plytelės Kalvarijų g.?
Atsiprašau už ši offtopic'ą bet....patys suprantate
neatsiprasinek...
pabaigs technine studijos dali iki balandzio pradzios.
patvirtins taryboj iki vasaros atostogu.
paskelbs projektavimo konkursa arba padarys viena dideli bendra PPP konkursa, uzsiprasys ES lesu etc...
2014 vasari Notice to Proceed ir viskas.
taigi cia ne bulkutes pagaminti...
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Baikit pagaliau kliedėti. Nebus jokio tramvajaus prie šios kadencijos. Jei ir pradės, tai nuo troleibusų linijų griovimo bei greitųjų autobusų paleidimo... Taip pigiau.
Analizuojant pirmąją tramvajaus trasą, didžiausi keleivių srautai (jei gerai pamenu) yra atkarpoje tarp stoties ir Žalgirio gatvės (ar Konstitucijos pr.). Taigi:
1) Ta kryptimi leidžiant tik vieną maršrutą bus labai netolygus transporto priemonių apkrovimas, kuris tolimesnėje atkarpoje link Santariškių neproporcingai sumažėtu. Juk pakankamai nemaža dalis persėdančių keleivių tada įliptu/išliptu ties Žalgirio g.
2) Vykstant iš Ukmergės g. apylinkių ir kitu transportu privažiavus iki tramvajaus, tik su vienu persėdimu būtu galima pasiekti Centrą ir Stotį. O tose "apylinkėse" gyvena tikrai nemažai žmonių. Priešingu atveju (jei abi linijos nevažiuotu link Stoties) reikėtu daryti dar vieną papildomą persėdimą, kuris nebūtu patrauklus ir prailgintu kelionės laiką.
Dideli srautai iki Kuro aparatūros. O toliau į Santariškes nėra didelių srautų. Yra tik per retai kursuojantys autobusai. Tuo labiau, kad į Santariškes srautai tik darbo dieną iki 20 val. Po to ten iš viso keleivių mažai. Juk ne veltui 05 autobusas darbą baigia po 18 val, o poilsio d. iš viso nekursuoja. Taip kad tramvajus į Santariškes yra mažai reikalingas. Todėl, jei ir nutiestų tramvajų iki Santariškių, ta pačia trasa važinėtų dviejų maršrutų tramvajai - vienas iki Santariškių, o kitas sutrumpintu maršrutu iki "Siemens arenos". Ir trumpesnio maršruto tramvajai tikriausiai kursuotų du kartus dažniau nei į Santariškes, t.y. tik kas trečias tramvajus važiuotų į Santariškes.
2) Antakalnio g. neturi dubliuojančios gatvės, ji tėra vienintelis ištisas Antakalnio ir Saulėtekio ryšys su Centrine miesto dalimi. Ikimšus į ją tramvajų gali (ir ne tik gali) kilti didelių transporto problemų šioje miesto dalyje.
Perkūnkiemio gatvės kategorija yra pernelyg žema, kad ten būtu galima dar ir tramvajų įgrūsti. Ten ir autobusai sunkiai prasilenktu, jau nekalbant apie atskirų dviejų juostų skyrimą tramvajui.
Priežastį, kodėl tramvajaus iš Ukmergės g. nukreipimas į stotį yra naudingesnis, aprašiau praeitame savo pranešime.
Šiaip tai Antakalnyje seniai reikia investicijų į gatvės platinimą, kad būtų pilnavertės 4 eismo juostos (troleibusai normaliai netelpa dabar) ir papildomos juostos sankryžose su Žolyno g., Klinikų g. ir dar keliomis kitomis. Tai viena, o antra - seniai reikia P. Vileišio gatvę padaryti magistraline ir ten nukreipti dalį dabar Antakalnio gatvę apkraunančio srauto. Tam reikia rekonstruoti tiek pačia gatvę, tiek ir įrengti jungtį su Antakalnio g. ties universitetine ligonine bei kitur sutvarkyti jungtis.
Šiaip tai Antakalnyje seniai reikia investicijų į gatvės platinimą, kad būtų pilnavertės 4 eismo juostos (troleibusai normaliai netelpa dabar) ir papildomos juostos sankryžose su Žolyno g., Klinikų g. ir dar keliomis kitomis. Tai viena, o antra - seniai reikia P. Vileišio gatvę padaryti magistraline ir ten nukreipti dalį dabar Antakalnio gatvę apkraunančio srauto. Tam reikia rekonstruoti tiek pačia gatvę, tiek ir įrengti jungtį su Antakalnio g. ties universitetine ligonine bei kitur sutvarkyti jungtis.
Pamirškit tą gatvių tinklo plėtrą, greit žmonės nebesukrapštys ant degalų. NY miestas yra visų miestų ateitis, siauromis gatvėmis važinės tik taksi. Dar vienas sprendimas, Kinija turi viziją tiesti gatves po žeme.
Sakei, kad lėšos jau gautos, vadinasi, techninė studija (kas tai yra?) jau turėjo būti baigta.
Kaaa as sakiau??? Kokios lesos???
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
baikit pagaliau kliedėti. Nebus jokio tramvajaus prie šios kadencijos. Jei ir pradės, tai nuo troleibusų linijų griovimo bei greitųjų autobusų paleidimo... Taip pigiau.
bus!
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.
Čia buvo eilinė galimybių studija. Tokia jau nebe pirma daryta. Apsiramink.
Čia buvo eilinė galimybių studija. Tokia jau nebe pirma daryta. Apsiramink.
nu ot pamatysi
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Ką pamatysiu. Jei tiksliai, tai ta studija, kurią mes čia dabar aptarinėjame, yra specialaus plano sprendinių tikslinimas. Kol kas gryna biurokratija ir nieko konkretaus. Turint omenyje kaip viskas Lietuvoje vyksta, tai nieko Zuokas nespės padaryti. Čia ne dviračius nupirkti ir ne parduoti kokį savivaldybės turtą... Jei autobusus perka apie pusmetį esant skirtam finansavimui, tai ką bekalbėti apie tramvajų, kai jokio finansavimo nėra ir nenusimato iš kur paimti.
Dideli srautai iki Kuro aparatūros. O toliau į Santariškes nėra didelių srautų. Yra tik per retai kursuojantys autobusai.
na jei ir dideli pasibaigia už "kuro aparatūros" tai atsiranda 9 + 1 privatus skirtingų maršrutų, kurių grafikai yra bilekokie, taip pat kiekvieno iš jų užpildymas yra apgailėtinas: viename silkės, kitas tuščias. + Neįvertini ateities laikų, kai atsiras šiaurinė g., ir atsiras galimybė persėsti būtent toje vietoje. Po truputį dar vystosi ir apylinkės aplink ozą, na bet čia gal ir kapeikos.
Tiesa pasakius, pats pasirašyčiau už panašų kaip siūlai variantą, bet trumpesnį: papildomi tramvajaus reisai stotis-žaliasis tiltas, jau toliausiai žalgirio.
Todėl ir sakau, kad už kuro aparatūros link Santariškių nėra nei vieno padoriu (min. kas 5-10 minučių) grafiku kursuojančio autobuso.
Nei prie Žaliojo tilto, nei prie Žalgirio nėra kur apsisukti. Be to tiesti tramvajų, kuris aptarnautų tik tokį trumpą maršrutą... Ar pinigų nėra kur dėti? Ši atkarpa ir taip gerai aptarnaujama įvairių autobusų ir troleibusų maršrutų.
Kas del studiju - rudeni buvo koncepcine dalis. Issirinko is visu nesamoniu dvi transporto rusis. Dabar dare tu dvieju technine analize, skaiciavo srautus, transporto kiekius ir t.t.
Technine dalis kaip supratau jau baigta, ir ja turi pristatyti tarybai.
Nei prie Žaliojo tilto, nei prie Žalgirio nėra kur apsisukti. Be to tiesti tramvajų, kuris aptarnautų tik tokį trumpą maršrutą... Ar pinigų nėra kur dėti? Ši atkarpa ir taip gerai aptarnaujama įvairių autobusų ir troleibusų maršrutų.
Priklausomai nuo tramvajaus, gali ir nebūti poreikio apsisukti. Vairuotojas pereina iš "priekio" į "galą", ir jau tramvajus apsisuko Tam, žinoma, reikalingi papildomi iešmai, kad tramvajus galėtų "ilsėtis", bet numanau, kad atsipirktų. Kodėl? Todėl, kad ir dabar iš visokių 26, 53, T5, T6 išlipa galybė žmonių, kurie persėda ne bet kur kitur, o žaliojo tilto stotelėje. Kadangi šie maršrutai būtų užmušti (ir tave tai labiausiai "žavi"), tai tramvajus natūraliai pasiimtų keleivius iš jų, ypač srautą iki žaliojo tilto. Kartu būtų garantuotas buvęs ankstesnis dažnumas. O kai kada nors atsirastų atšaka iki ukmergės g., tai tie papildomi reisai taptų jau kita kryptimi.
Priklausomai nuo tramvajaus, gali ir nebūti poreikio apsisukti. Vairuotojas pereina iš "priekio" į "galą", ir jau tramvajus apsisuko Tam, žinoma, reikalingi papildomi iešmai, kad tramvajus galėtų "ilsėtis", bet numanau, kad atsipirktų. Kodėl? Todėl, kad ir dabar iš visokių 26, 53, T5, T6 išlipa galybė žmonių, kurie persėda ne bet kur kitur, o žaliojo tilto stotelėje. Kadangi šie maršrutai būtų užmušti (ir tave tai labiausiai "žavi"), tai tramvajus natūraliai pasiimtų keleivius iš jų, ypač srautą iki žaliojo tilto. Kartu būtų garantuotas buvęs ankstesnis dažnumas. O kai kada nors atsirastų atšaka iki ukmergės g., tai tie papildomi reisai taptų jau kita kryptimi.
T6,T5,53 siūlyčiau ne naikinti o tiesiog pakeisti trasas.
T5 Siūlau nukreiptį į Paupį.Kontakto nėra,bet likę stulpai nuo T8.
T6 Siūlau nukreiptį per A.Goštauto iki Šeimyniškių žiedo(Ten tesiog apsisuktų(žiede)).
53 Paliktį kaip yra.
Comment