3 ir 4 maršrutai iš viso yra absurdiški. Tokio autobusų paleidimas sugriautų visą Laisvės prospekto VT sistemą ir būtų antiekologinis žingsnis - autobusas vietoj troleibuso. Taigi, iš karto matosi kokio lygio "egzpertai" darė studiją. Laisvės prospektas kaip tik puikiai pritaikytas troleibusams, juo didžiojoje prospekto dalyje važiuoja tik dviejų maršrutų troleibusai.
3 ir 4 autobusų paleidimas reikštų troleibusų demontavimą visame Savanorių pr. nuo Lazdynų tilto iki galo. Reikštų 16 troleibuso panaikinimą su atitinkamu tinklo demontavimu Laisvės pr., Žemaitės ir Kauno g., taip pat ir 15 troleibuso panaikinimą. 4, 6, 11 troleibusai galbūt būtų nusukti į Lazdynus, taip paliekant KT Savanorių pr. ir Laisvės pr. iki Lazdynų. 12 ir 14 naikinami, nes važiuoja per Pylimo g., kuria važiuotų tik tramvajus. 1 ir 7 troleibusai būtų paleisti Švitrigailos ir Kauno g. į stotį. 5 troleibusas naikinamas, 10 irgi tikriausiai važiuotų ne Kalvarijų gatve... Vienu žodžiu, VT naikinimas, antiekologija ir milijardai vėjais. Tai visiškai nepaskatins keleivių naudojimosi VT, VT ir toliau liks regresuoti. Nes iš esmės tai, ką siūloma daryti yra analogija to, kas buvo daroma Vakaruose 50-70 metais naikinant tramvajus ir keičiant juos autobusais. Tik Vilniuje žadama naikinti troleibusus, keičiant juos autobusais. Pasekmės Vakaruose žinomos - automobilizmo plėtra.
Matau tik vienintelį realų ir naudingą pasiūlymą studijoje - greitasis maršrutas Ukmergės g. iki centro.
3 ir 4 autobusų paleidimas reikštų troleibusų demontavimą visame Savanorių pr. nuo Lazdynų tilto iki galo. Reikštų 16 troleibuso panaikinimą su atitinkamu tinklo demontavimu Laisvės pr., Žemaitės ir Kauno g., taip pat ir 15 troleibuso panaikinimą. 4, 6, 11 troleibusai galbūt būtų nusukti į Lazdynus, taip paliekant KT Savanorių pr. ir Laisvės pr. iki Lazdynų. 12 ir 14 naikinami, nes važiuoja per Pylimo g., kuria važiuotų tik tramvajus. 1 ir 7 troleibusai būtų paleisti Švitrigailos ir Kauno g. į stotį. 5 troleibusas naikinamas, 10 irgi tikriausiai važiuotų ne Kalvarijų gatve... Vienu žodžiu, VT naikinimas, antiekologija ir milijardai vėjais. Tai visiškai nepaskatins keleivių naudojimosi VT, VT ir toliau liks regresuoti. Nes iš esmės tai, ką siūloma daryti yra analogija to, kas buvo daroma Vakaruose 50-70 metais naikinant tramvajus ir keičiant juos autobusais. Tik Vilniuje žadama naikinti troleibusus, keičiant juos autobusais. Pasekmės Vakaruose žinomos - automobilizmo plėtra.
Matau tik vienintelį realų ir naudingą pasiūlymą studijoje - greitasis maršrutas Ukmergės g. iki centro.
Comment