Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
    Gaila, šiaip tai esu už tramvajų, bet labai nesinorisi jo tų laidų matyti per senamiestį, gal būtu galima padaryti ką nors kaip pas Amberius, t.y. per kiekvieną važiavimą jie galėtu pasikrauti, ir atkarpą per senamiestį galėtu iveikti ant baterijos.

    Comment


      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
      Gaila, šiaip tai esu už tramvajų...
      Ir as uz, teko pavazineti ne viena tukstanti km, tikrai zinau kas tai yra...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
        padaryti ką nors kaip pas Amberius
        Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
          Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.

          Comment


            Aš nemanau, kad Amberis nevažiavo dėl akumuliatoriaus gedimo. Tiesiog tikriausiai visas tas reikalas nėra sutvarkytas biurokratiškai ir vairuotojas neprivalo važiuoti.

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
              Aš gyvenau metus Bordo. Tiesą sakant, žiemą kartais būdavo tos pliurzės, žinoma, retai pakankamai. Kita vetus palyginus su mūsų žiemom, tai ten nesiskaito
              Kai 2010 žiemą Europą prieš Kalėdas užklupo šaltis ir sniegas, tai dauguma tramvajų sustojo ir pradėjo važiuoti tik tada, kai prieš juos važiavo tokios mašinėlės ir valė kelią (kalbu apie tą kelio dalį, kur maitinimas per trečiąjį bėgį ateina).

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Marselis?
                Bingo

                Comment


                  Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                  Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.
                  Kiek žinau, tokių tramvajų su akumuliatoriais negamina, gal masė per didelė pačio tramvajaus ir todėl reiktų atskiro vagono akumuliatoriaus .

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Uzvakar Briuselyje:


                    Begiai per paminklo teritorija:

                    kaži, ar Lietuvoje panašiai pavyktų ?.....

                    Comment


                      Nematau nei vienos vietos, kur tokiu būdu būtinai reikėtų pravesti tramvajaus liniją.

                      Comment


                        Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
                        O antrame klipe tūpa boba.
                        Paskutinis taisė Al1; 2012.08.10, 11:14.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
                          O antrame klipe tūpa boba.
                          Paskutiniame klipe tramvajui nesuveikė stabdžiai, todėl dar iki sankryžos jis į šoną numetė autobusą. Antrame kaltas vyras, sedėjęs už vairo, nes mašina buvo ne normali, o su vairu dešinėje pusėje.

                          Comment


                            Nepastebėjau...

                            Comment


                              Obanėje (Aubagne), Prancūzijoje, mieste, kuriame gyvena apie 46 tūkst. gyventojų, tiesiama tramvajaus linija, pradėsianti veikti 2016 m. ir važiavimas kuria bus NEMOKAMAS. Iki 2019 m. žadama nutiesti antrąją liniją.

                              Comment


                                Taline dabar NEMOKAMAS, Rygoje mokiniams ir pensininkams NEMOKAMAS.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Taline dabar NEMOKAMAS
                                  Tik asmenims, vyresniems kaip 65 metai. Kitiem tik planuoja nuo 2013 padaryti nemokamu. Ir ne visiems, o tik Talino gyventojams.

                                  Comment


                                    Keletas vaizdų iš vasaros atostogų.
                                    Nica


                                    Bordo


                                    o va čia grindinyje garsusis trečiasis bėgis

                                    Comment


                                      Va čia tai gražuolis!

                                      Comment


                                        Sarajevas

                                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                        Comment


                                          Edinburgą tramvajaus šalininkai pavertė statybų aikštele
                                          Škotijos sostinė Edinburgas turistus pasitinka centrinėmis gatvėmis, apjuostomis statybinėmis tvorelėmis – dar kelerius metus čia šeimininkaus tramvajaus liniją statantys darbininkai.

                                          Tramvajaus linija beveik pusę milijonų gyventojų turinčiame Edinburge – viena karščiausių temų Škotijoje. Centrinės miesto gatvės keleriems metams paverstos statybviete – šimtai darbininkų nuo ankstyvo ryto iki pat sutemų dirba prie būsimo tramvajaus bėgių.

                                          Ambicingas projektas per kelerius metus pabrango beveik tris kartus, o jo pabaigos vis nematyti. Vietinė žiniasklaida vis pasišaipo – kiek dar brangs svajonė sugrąžinti Škotijos sostinei tramvajų, kurio atsakyta praėjusio amžiaus viduryje.

                                          Vietiniai gyventojai tikino pripratę ir susitaikę su nesklandumais. Nepatogumus kantriai stebi ir mažosios suvenyrų parduotuvėlės, tarsi įkalintos statybinių tvorų. „Nežinia, ar to reikėjo vietiniams – ir dabar viešojo transporto sistema puikiai funkcionuoja. Panašu, kad tramvajus, vešiantis žmones nuo oro uosto, labiau reikalingas turistams“, - tikino Edinburge gyvenantys ir dirbantys lietuviai.

                                          Projektas ambicingas, įspūdinga ir jo kaina. 2003-iais skaičiuota, kad tramvajaus linija miestui kainuos apie 375 milijonus svarų sterlingų (beveik 1,6 mlrd. Lt), netrukus projektas stipriai pabrango.

                                          2011-aisiais, skaičiuota, kad jau išleista daugiau nei planuota – apie 440 mln. svarų sterlingų (beveik 1,9 mlrd.Lt). Dabar ekspertai skaičiuoja, kad šis projektas kainuos apie 1 mlrd. svarų sterlingų (4,3 mlrd. Lt).

                                          Pirmoji tramvajaus linija Edinburge buvo nutiesta 1871-aisiais. Pirmieji tramvajai buvo tempiami arklių. Tai buvo gana problematiška dėl kalvoto miesto reljefo. Arkliai nuvargdavo, susisiekimas ypač strigdavo prastu oru. Elektra varomi tramvajai atsirado tik 1881 m.

                                          1952-aisiais Edinburgo taryba priėmė sprendimą išardyti tramvajus. Paskutinis tramvajus minios išlydėtas 1956 m. lapkričio 16 d.

                                          Tačiau 2002 m. miesto taryba įsteigė darbo grupę, kuriai pavesta peržiūrėti visą Edinburgo transporto tinklą. Siūlyta miestui vėl susigrąžinti tramvajų – ekologiška, greitą ir itin patogią susisiekimo priemonę. Po kelerių metų skaičiavimų ir dvejonių nuspręsta – tramvajus Edinburgui reikalingas. 2010-aisiais prasidėjo statybos.

                                          Pirmiausia tiesiama linija nuo oro uosto iki šv. Andriaus aikštės. Šią liniją norima atverti eismui 2014-aisiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X