Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąGaila, šiaip tai esu už tramvajų...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąpadaryti ką nors kaip pas Amberius
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąBordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
Kai 2010 žiemą Europą prieš Kalėdas užklupo šaltis ir sniegas, tai dauguma tramvajų sustojo ir pradėjo važiuoti tik tada, kai prieš juos važiavo tokios mašinėlės ir valė kelią (kalbu apie tą kelio dalį, kur maitinimas per trečiąjį bėgį ateina).
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąNa, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąUzvakar Briuselyje:
Begiai per paminklo teritorija:
kaži, ar Lietuvoje panašiai pavyktų ?.....
Comment
-
Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
O antrame klipe tūpa boba.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.10, 11:14.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
O antrame klipe tūpa boba.
Comment
-
Taline dabar NEMOKAMAS, Rygoje mokiniams ir pensininkams NEMOKAMAS.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTaline dabar NEMOKAMAS
Comment
-
Edinburgą tramvajaus šalininkai pavertė statybų aikštele
Škotijos sostinė Edinburgas turistus pasitinka centrinėmis gatvėmis, apjuostomis statybinėmis tvorelėmis – dar kelerius metus čia šeimininkaus tramvajaus liniją statantys darbininkai.
Tramvajaus linija beveik pusę milijonų gyventojų turinčiame Edinburge – viena karščiausių temų Škotijoje. Centrinės miesto gatvės keleriems metams paverstos statybviete – šimtai darbininkų nuo ankstyvo ryto iki pat sutemų dirba prie būsimo tramvajaus bėgių.
Ambicingas projektas per kelerius metus pabrango beveik tris kartus, o jo pabaigos vis nematyti. Vietinė žiniasklaida vis pasišaipo – kiek dar brangs svajonė sugrąžinti Škotijos sostinei tramvajų, kurio atsakyta praėjusio amžiaus viduryje.
Vietiniai gyventojai tikino pripratę ir susitaikę su nesklandumais. Nepatogumus kantriai stebi ir mažosios suvenyrų parduotuvėlės, tarsi įkalintos statybinių tvorų. „Nežinia, ar to reikėjo vietiniams – ir dabar viešojo transporto sistema puikiai funkcionuoja. Panašu, kad tramvajus, vešiantis žmones nuo oro uosto, labiau reikalingas turistams“, - tikino Edinburge gyvenantys ir dirbantys lietuviai.
Projektas ambicingas, įspūdinga ir jo kaina. 2003-iais skaičiuota, kad tramvajaus linija miestui kainuos apie 375 milijonus svarų sterlingų (beveik 1,6 mlrd. Lt), netrukus projektas stipriai pabrango.
2011-aisiais, skaičiuota, kad jau išleista daugiau nei planuota – apie 440 mln. svarų sterlingų (beveik 1,9 mlrd.Lt). Dabar ekspertai skaičiuoja, kad šis projektas kainuos apie 1 mlrd. svarų sterlingų (4,3 mlrd. Lt).
Pirmoji tramvajaus linija Edinburge buvo nutiesta 1871-aisiais. Pirmieji tramvajai buvo tempiami arklių. Tai buvo gana problematiška dėl kalvoto miesto reljefo. Arkliai nuvargdavo, susisiekimas ypač strigdavo prastu oru. Elektra varomi tramvajai atsirado tik 1881 m.
1952-aisiais Edinburgo taryba priėmė sprendimą išardyti tramvajus. Paskutinis tramvajus minios išlydėtas 1956 m. lapkričio 16 d.
Tačiau 2002 m. miesto taryba įsteigė darbo grupę, kuriai pavesta peržiūrėti visą Edinburgo transporto tinklą. Siūlyta miestui vėl susigrąžinti tramvajų – ekologiška, greitą ir itin patogią susisiekimo priemonę. Po kelerių metų skaičiavimų ir dvejonių nuspręsta – tramvajus Edinburgui reikalingas. 2010-aisiais prasidėjo statybos.
Pirmiausia tiesiama linija nuo oro uosto iki šv. Andriaus aikštės. Šią liniją norima atverti eismui 2014-aisiais.
Comment
Comment