Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Čia visai normalaus ilgio tramvajus. Žinoma yra ir ilgųjų jei reikia. Bet yra ir labai trumpų.
    Siūlau tamstai pasivaikščioti po Milano, Berlyno ir kitų miestų centrus - pamatysite kaip metro ir tramvajaus buvimas mieste išsprendžia transporto spūsčių problemas. Pas mus pagrindinė problema, todėl, kad lietuviai labai turtingi - į darbą po vieną važiuoja mašina. Ir benzinas pas mus pigus... O pateiktuose pavyzdžiuose - tiek daug mašinų centre nemačiau kaip pas mus.
    Vos ne rusiškas modelis - "jei galėčiau su mašina nuvažiuočiau net į penktą aukštą".

    Trumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.

    Comment


      #82
      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Trumpas tramvajus nesprendzia jokiu kamscio problemu. Jas siek tiek palengvina tik ilgieji 2-3 vagonu tramvajai.
      Kai kuriuose senuose maršrutuose neapsimoka leisti įlgųjų tramvajų, nes keleivių nėra pakankamai daug (pvz., Rygos miesto Nr. 10 vietomis yra vienkelė linija), tačiau centre visos linijos sueina - ten kur ir yra didžiausiai spūstis. Labai paprasta - kaip 2x2.

      Comment


        #83
        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Kai kuriuose senuose maršrutuose neapsimoka leisti įlgųjų tramvajų, nes keleivių nėra pakankamai daug (pvz., Rygos miesto Nr. 10 vietomis yra vienkelė linija), tačiau centre visos linijos sueina - ten kur ir yra didžiausiai spūstis. Labai paprasta - kaip 2x2.

        Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)

        Comment


          #84
          Parašė satrebla Rodyti pranešimą
          Sveiki forumiečiai !
          Nors šį forumą nuolat skaitau kone nuo jo susikūrimo, nesu dar pateikęs jokios vaizdinės ar ne vaizdinės informacijos, tad suradęs šią temą nutariau pasitaisyti Teko šiek tiek pakeliauti ir ne kartą fotoaparatu pagauti mums, lietuviams, ilgai dar turbūt egzotišką liksiančią miesto transporto priemonę - tramvajų. Visos nuotraukos darytos 2007 metais, kelios dar seniau, tad tikrai ne pirmo šviežumo. Iš karto atsiprašau dėl nuotraukų kokybės, jos ir taip buvo ne kokios, o sumažinus iki rekomenduojamo dydžio pasidarė.. na patys pamatysit. Tikuosi jums bus įdomu, jei ne, labai nepykit, visgi tai mano pirmasis mėginimas jus sudominti Bet kokiu atveju būsiu dėkingas už atsiliepimus.

          Taigi pradedu nuo Šveicarijos mieste Bazelyje sugautų tramvajų:

          1.
          Atvaizdas


          2.
          Atvaizdas


          3. Į vieną sąstatą sukabinti kelių kartų riedmenys
          Atvaizdas


          4. Viduje
          Atvaizdas


          5. Graži žolytė tarp bėgių
          Atvaizdas


          6. Pro McDonaldo langą
          Atvaizdas


          7.
          Atvaizdas


          8.
          Atvaizdas


          9. Eismas gan intensyvus
          Atvaizdas


          10. Žaliasis senukas
          Atvaizdas


          11. O čia ne tramvajus, o troleibusas, kurį už buvusių socialistinių šalių ribų išvysti tuomet buvo labai keista. Bet paskaičius šio forumo temą apie troleibusus pasaulyje, jau nebe
          Atvaizdas


          Iš Bazelio tiek.

          Bazelio tramvajus idomus dar ir tuo, jog tai tarptautinis tramvajus. T.y. 10 linija eina is Bazelio, kuris isikures Sveicarijos - Prancuzijos pasienyje, i Prancuzija.
          Nuotrauka is www.parovoz.com. Tramvajus kerta Sveicarijos-Prancuzijos siena.
          http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=157983&LNG=RU

          Comment


            #85
            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Tai jei nera pakankamai keleiviu ,tai velniam tiesti tuos begius ir darkyti miesta. Matyt ten tiesiog is seniau likusios tos linijos,tai kad ju nedemontuoti tai lyg siol dar panaudoja. O siaip tai reliktas visiskas tas tramvajus ,jei netempia bent 3 vagonu. Tas pats kaip troleibusas:-)
            Gali būti, kad dalis linijų yra senos, bet minėjau, kad jos visos dažniausiai sueina į centrą, kur spūstis didžiausia. Tačiau nejaugi viską reikia griauti?
            Pvz. Rygoje tramvajus visiškai pasitvirtina - jo linijos nutiestos tomis gatvėmis, kuriomis automobilių eismas gana ribotas. Kitomis lygiagrečiomis gatvėmis kursuoja autobusai ir troleibusai - laisva teisė rinktis. Taip buvo suprojektuotas miestas prieš 100 m.
            Rygoje esu pragyvenęs apie 2,5 m. - naudojausi tik tramvajumi. Ir jo pranašumas pasitvirtino tramvajais Nr. 7 ir Nr. 4, 5. Latviai taip pat mieliau renkasi šią transporto priemonę.
            Beje, jei tamstai neįtinka nei tramvajus, nei troleibusas tai gal siūlote, kad miestai visai paskęstų dulkių, teršalų, dūmų smoge?

            Comment


              #86
              Parašė agnette Rodyti pranešimą
              Matyt kažkas negerai su šita schema, aš irgi matau tik 3 autobusų maršrutus:
              http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/cb...df?MOD=AJPERES

              o čia sąrašas berods visų Helsinkio autobusų linijų: http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/helsinki.html
              Paskutinis taisė Kosovo; 2009.03.23, 02:39.
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                #87
                Manau ne pro šalį būtų įkelti nufilmuotus tramvajus, parinkau keletą iš skirtingų šalių, tikiuosi bus įdomu pažiūrėti, juk tai taip viešojo transporto priemonė

                Airija, Dublino modernusis tramvajus ("Luisas")
                Šitą rodo tik nuėjus per nuorodą į Youtube





                Australija, Melburnas




                Kinija, Honkongo dviaukščiai tramvajai




                Prancūzija, Nantesas (rodos)


                Vokietija, Esenas


                Reportažas vokiečių kalba apie naujai įsigytus tramvajus Vokietijoje


                Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių metropoliteno traukinių
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.22, 11:40.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #88
                  Parašė amiko Rodyti pranešimą

                  Durų užsidarymo signalas iš įvairių modelių tramvajų
                  Youtube video
                  Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.

                  Comment


                    #89
                    Dauguma signalu is Berlino metro traukiniu.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                      Šis video ne apie tramvajų signalus, o apie metro durų uždarymo signalus.
                      Dėkui, pataisiau
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #91
                        /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".

                        Comment


                          #92
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          /\ Man patiko Niujorko JFK oro uosto traukinuke, ten pasigirsta melodija, panaši į "bling bling" ir garsiai sako "The door is closing, please stand back and hold on!".
                          Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks Prasukti iki 0:57/2:00 min.

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #93
                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Tikrai įdomus Bet ne Niujorko JFK, bet Denverio oro uosto traukinyje. Nes Youtube ieškojau Niujorko, bet ten kitaip pasako ir garsas ne toks
                            Aš ten buvau, todėl ir sakau kad būtent JFK. Nepatingėjau ir radau video.

                            Nesimato, kaip durys užsidaro, bet girdisi. Ties 1:05

                            http://www.youtube.com/watch?v=ROGlWP_VYCE

                            P.S. Dėl teksto šiek tiek suklydau, nebeatsiminiau tiksliai.
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.22, 21:47.

                            Comment


                              #94
                              Romos tramvajus (berods Nr. 8). Išvažiuoja iš Argentinos aikštės.
                              Kokybė nelabai kokia.

                              Comment


                                #95
                                Barselona El Tramvia Blau

                                Barselonos El Tramvia Blau (Žydrasis tramvajus) jungia 7 metro liniją su funikulieriumi, keliančiu į Tibidabo. Maršruto ilgis - 1276 m., aukščio pokytis - 93 m., pradėtas eksploatuoti 1901 m., bėgių plotis - 1 435 mm. Skirtas labiau turistų aptarnavimui.

                                Foto 2009 07








                                Papildoma info:
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Tramvia_Blau
                                http://www.trenscat.com/tmb/tramviablau_ct.html
                                http://www.tramvia.org/tramviablau/
                                Paskutinis taisė Neju; 2009.07.22, 16:30.
                                Sekite savo banknotus

                                Comment


                                  #96
                                  Montpeljė (Montpellier) tramvajus

                                  Lankantis Prancūzijos pajūrio mieste Montpelje teko pasivažinėti miesto tramvajais. Jų yra 3 linijos, kiekviena linija nudažyta skirtinga spalva. Miesto bilietai su autobusais nėra integruoti. Tramvajus pastatytas visai neseniai - prieš keletą metų. Apie tokį savojo Vilniaus meras A. Zuokas. Kol mūsiškiai kalbėjo prancūzai tokį pasistaė.
                                  Keletas nuotraukų.

                                  Linija Nr. 3














                                  Šioje linija dailiai sutvarkyta, auga žolė


                                  Linija Nr. 2










                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 15:11.

                                  Comment


                                    #97
                                    Nicos tramvajus





                                    Prieš įvažiuodamas į aikštę, tramvajus nuleidžia pantografą (toliau matosi tramvajui tiekiamos elektros laidas)


                                    Gatvėmis važiuoja su pakeltu pantografu
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Teko pravažiuojant lankytis Niurnberge. Mieste gyvena apie 600 000 gyventojų, yra kelios metro linijos (nuotraukose matosi stoties prie GS ženklas "U") ir gausybė tramvajų.
                                      Tokį ir įsivaizduoju transportą Vilniaus dydžio mieste
                                      Dar be tų metro linijų, kurių yra 34 km, o statyta dar 1972 metais, miesto geležinkelis funkcionuoja, modernūs tramvajai, netaršūs autobusai, dviračių takų tinklas, o pačiame mieste viso labo 498 000 gyv. Žinoma priemiesčiai dar prideda miestui svorio, o bet tačiau... Vokietija.
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        #99

                                        Viena. Senas, bet atrodo neblogai

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Pasakysiu tiesiai, Vilniuj kol kas nereikia nei tramvajaus, nei metro, nes tramvajai efektyvūs tik kai tinklas apima didelę miesto dalį. Metro visai racionalu statyti milijoniniuose miestuose, nes netgi Prahoje metro nėra pilnas žmonių.
                                          Žinoma, būtų malonu pamatyti naujas transporto priemones savo mieste, bet racionalus mąstymas kol kas nugali. Karts nuo karto, matau tuščias Prahos centro gatves. Čia reikia žmonių smegenis sutvarkyti, priversti palikti auto už miesto, ir keliauti viešuoju transportu(kuris, beje, tikrai nėra blogas). Pvz.: Šiomis dienomis Prahoje apie 30C šilumos, ne viename trame ar aute nėra AC. Ir tai ne juokinga Vilniuje Volvo per tokius karščius galima gaudyti kaifą
                                          Tai kad Prahoje to metro trys linijos ir jie dar ketvirtą pasiryžę statyti!
                                          Prahoje 56 metro stotys (58 km), o tai- labaaai daug tokio dydžio miestui ir netrukus bus dar daugiau, gal todėl ir atrodo nedaug žmonių. Palyginimui Maskvoje, kur gyventojų lygiai 10 kartų daugiau, tėra 179 metro stotys
                                          O metro yra tobula VT sistema, lieka tik finansų/atsiperkamumo klausimas..
                                          Vilniuje nebūtina statyti 100 stočių sistemos, užtektų kokių 10-15, na ar 20 optimaliam funkcionavimui.

                                          Tramvajus- taip pat puiki transporto priemonė- greita, talpi, patogi,..
                                          Tuo teko ne kartą įsitikinti Vilniaus dydžio ar net gerokai mažesniuose Vakarų Europos miestuose
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X