Vokietija ,Vupertalis Kabantis geležinkelis 2023 metais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąVokietija ,Vupertalis Kabantis geležinkelis 2023 metais
- 1 patinka
Comment
-
Važiuoti tikrai įspudinga ir neįprasta , posukyje jaučiasi lengvas posvyris panašiai kaip ir didesniu greičiu tramvajum ar traukiniu , visą maršrutą keleivių daug nors intervalai darbo dieomis ir savaitgalį 3-5min . Dėja gan dažnai būna dėl kažkokių problemų jie kartais ima ir nevažiuoja . Butent taip man ir buvo ryte apie 7h ryte ilipus jis stovėjo stotelėje 10min nors taip neturi būti . Jokios info dėl kokios problemos taip yra ir kiek stovės , teko eiti pestute nors kitos alternatyvos nebuvo , autobusas panašia trasa važiavo kas 60min .
- 2 patinka
Comment
-
Įspūdinga, žinoma, ypač paskaičius, kad veikia jau kone 123 metus. Kita vertus, vizualinė tarša tiesiog siaubinga. Virš upės vagos dar dar, bet gatvėje...
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąĮspūdinga, žinoma, ypač paskaičius, kad veikia jau kone 123 metus. Kita vertus, vizualinė tarša tiesiog siaubinga. Virš upės vagos dar dar, bet gatvėje...
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąVažiuoti tikrai įspudinga ir neįprasta , posukyje jaučiasi lengvas posvyris panašiai kaip ir didesniu greičiu tramvajum ar traukiniu , visą maršrutą keleivių daug nors intervalai darbo dieomis ir savaitgalį 3-5min . Dėja gan dažnai būna dėl kažkokių problemų jie kartais ima ir nevažiuoja . Butent taip man ir buvo ryte apie 7h ryte ilipus jis stovėjo stotelėje 10min nors taip neturi būti . Jokios info dėl kokios problemos taip yra ir kiek stovės , teko eiti pestute nors kitos alternatyvos nebuvo , autobusas panašia trasa važiavo kas 60min .
- 1 patinka
Comment
-
Dar šiek tiek iš Rygos
Škoda 15T
Tatra T3 (T3SU). Seneliukai šitie, bet tiek išorė, tiek vidus tvarkingi, be akivaizdžių problemų ar medvaržčių kaip nekurių ES šalių sostinėse. Pasirodo, įmanoma prižiūrėti ir sutvarkyti net labai senas (o šitos tikrai labai senos, 60s, 70s) VT priemones
Tatra T3 (T3SU) vidus, irgi viskas atrodo tvarkinga, iš stogo nebėga vanduo, medvaržčių nesimato, visi elementai arba atnaujinti arba, kaip minimum, perdažyti
Tatra T3MR (T6B5R)
Nu ir čia toks įdomesnis. Tramvajaus maršruto greičio grafikėlis nuo Ledmanes Iela iki Dzirnavu Iela t.y. centro. Vidutinis greitis vargani 15km/h t.y. kaip moterišku dviračiu, atsipūtus, ir viena ranka maigant telefoną, o kitoje laikant kavą kartoniniame puodelyje. Padariau greitą palyginimą su Vilniaus 53 autobusu nuo Stanevičiaus stotelės iki Geležinkelio stoties (pagal tvarkaraštį ir atstumą, GPS nematavau). Vidutinis greitis ~18km/h. 1G nuo Pramogų Arenos (Kalvarijų/Ozo/Kareivių sankryža) iki Stoties vidutiniu ~16km/h. Žodžiu, nekažką Rygos 1 tramvajus greičio požiūriu. Ir šiaip, kiek pamenu, nu labai lėtai jis vilkosi. Tai čia matyt ir problemos dalis su lietuvių suvokimu, kas yra tramvajus. Daugelis yra buvę Rygoje ir kai išgirstą žodį "tramvajus", įsivaizduoja, kad tai yra kažkas panašaus, kaip Rygoje. Bet praktiškai visi tramvajai Europoje, išskyrus Rygą, Daugpilį ir Liepoją, nėra tokie, kaip tuose miestuose. Greičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
1G matuota atkarpa Žemėlapyje
Paskutinis taisė John; 2024.03.13, 23:38.
- 4 patinka
Comment
-
Seniausiame Suomijos mieste Turku (šv. Åbo; 201k gyv.) iki 2030 m. planuojama tiesti pirmą šiuolaikinio tramvajaus liniją. Galutinis sprendimas dėl projekto plano įgyvendinimo turėtų būti priimtas kitąmet.
Šaltinis
Daugiau informacijos: https://www.turku.fi/en/tramway (anglų k.).Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.24, 01:23.
- 5 patinka
Comment
Comment