Šveicarija , Ženevos tramvajai 2023 metais
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąPora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO kodėl vagonuose durys yra ir kairėj pusėj, jei panašu stotelės daromos tik iš dešinės?
Comment
-
Ortofoto į paskutinį paveiksliuką kam įdomu: https://www.google.lt/maps/place/It%...74c9?entry=ttu
Bėgiai prieš stotelę susikeičia vietomis. Teoriškai neturėtų būti problema pereiti bėgius ir būti vagonams iš dešinės, bet matyt taip patogiau. Ok, ačiū.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gilus užkampis, todėl tramvajus veža tik orą ir du negrus. Net Jonas nepanoro naudotis šiuo superviešuojutransportu /S
Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_StockholmPaskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 14:31.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.
Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
Tvärbanan, Nockebynan, Lidingöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 17:27.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tvärbanan, Nockebynana, Liidngöbanan taip pat priskaitoma tramvajams, nors labiau light rail. Roslagsbanan ir Saltsjöbanan yra klasifikuojami kaip light rail. Centre esanti Spårvagn City yra klasikinio tramvajaus linija.Paskutinis taisė manometras; 2023.11.01, 14:48.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Važiavau tuo centriniu klasikiniu į Skanseną. O Roslagsbanan traukinuką per langą mačiau pravažiuojant ir girdėdavau apie jį minint metro. Visada maniau, kad tai traukinukas, o ne tramvajus.
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 15:12.
- 1 patinka
Comment
-
Liepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą. Važinėja nauji Kroatijoje pagaminti tramvajai TMK 2300. Panašūs tramvajai važinėja Zagrebe.
Vienas akivaizdus minusas: durna "lietuviška" bilieto sistema. Panašiai, kaip ir Vilniuje: neaišku, nei kaip, nei iš kur gauti bilietą, jeigu nepraleidi pusės dienos ieškodamas internete ir skaitydamas visokius durnus Latvijos valdiškus puslapius, kurie, kaip ir durni lietuviški puslapiai, informaciją pateikia nekonkrečiai, aptakiai ir yra velnas žino, kam naudingi. Bilietus, kaip išsiaiškinau, lyg ir kažkokiuose kioskuose pardavinėja, bet jei esi Liepojoje savaitgalio dienos vakarą, tai sėkmės rasti veikiantį kioską. Galima bilietą nusipirkti iš vairuotojo, bet priima tik grynus. Žodžiu, jei turi tik kortelę ir yra savaitgalio vakaras, you're out of luck. Tai teko važiuoti zuikiu
O šiaip labai simpatiški tramvajai, kurie vaikšto kas 6-7 minutes, talpina daugiau žmonių, nei bet koks Vilniaus autobusas/troleibusas ir šiaip net tokį nusmurgusį ir apleistą miestą, kaip Liepoja, padaro gražesnį ir malonesnį
Interjeras paprastas, bet tokio dydžio sistemoje, kur kelionės laikas tarp abiejų linijos galinių stotelių neviršyja kokių 20 minučių, pilnai užtenka
Didelėje dalyje linijos vyksta bėgių ir pabėgių/pagrindo keitimo darbai
Video
*pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemąPaskutinis taisė John; 2023.11.02, 00:15.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Stokholme buvo daug, bet dabar yra labai mažai tramvajų linijų, tiksliai nepamenu, gal net tik ta viena, centre, turistams pavežioti vasarą.
Na, ne, yra truputį daugiau negu 1 maršrutas: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Stockholm
Šaltinis: https://www.dn.se/sverige/ovantat-be...ten-snabbas-pa.
Be to, vyksta Tvärbanan lengvojo geležinkelio linijos pratęsimo darbai iki Helenelund. Ši linija jau gana ilga ir suteikia galimybę keliauti bėginiu transportu aplenkiant T-centralen. Šiuo metu galima keliauti tarp Sickla (Nacka) ir Bromma oro uosto.
Žemėlapyje: T - metro, B - autobusų terminalai, L - lengvasis geležinkelis, J - priemiesčio traukinių stotys.
Paskutinėse naujienose skelbiama, kad Tvärbanan estakada ties Enköpingsvägen, netoli Kista Centrum, pabaigta.
Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...ingsvagen-klar.
Šaltinis: https://www.regionstockholm.se/verks...sta-Helenelund.
Žinoma, prioritetas lieka požeminiam transportui, t.y. vykstančiai metro sistemos plėtrai.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 05:08.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPora tramvajų iš Stokholmo. Važiuoti neteko, bet labai gražiai atrodo gatvėse
CAF Urbos III
(...)
Dar kitokios komplektacijos modelis buvo gaminamas Lidingöbanan linijai. SL užsakinėjo skirtingus modelius sistemoms su skirtingais poreikiais (signalų sistemos, sistemos tipas, kt.).Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.04, 06:00.
- 2 patinka
Comment
-
Edinburgo tramvajus. Pora nuotraukų iš birželio mėnesio, prieš pat atidarant 4.69 km ilgio linijos pratęsimą į Newhaven miesto šiaurės rytuose. Suplanuotas linijos pratęsimo £207.3 miljonų biudžetas nebuvo viršytas kitaip nei statant pirmąją atkarpą nuo oro uosto iki centro. Sutinkama, jog šios atkarpos statybos buvo suplanuotos ir įgyvendintos nepalyginamai sklandžiau.
Man naudojantis linija tarp Centro ir Oro uosto labiausiai kliūna važiavimo greitis ir kelionės trukmė, ypač, kad dalis linijos eina visiškai atskirta nuo likusio eismo. Oro uosto autobusu nr. 100 kelionė trunka keliomis minutėmis trumpiau (32 vs. 28-29 min). Visgi, nepaisant to, kad nauja transporto rūšis siūlo panašią kelionės trukmę, kaip autobusai, atrodo, kad tramvajaus linija pritraukia naujus VT naudotojus. Kiek teko skaityti, atidarius tramvajaus liniją gerokai padidėjo P+R aikštelių populiarumas, kurios seniau buvau aptarnaujamos tik autobusais. O šį rugpjūtį buvo įvykdytas rekordiškai daug kelionių tramvajumi - 1.1 mln: https://edinburghtrams.com/news/reco...th-citys-trams. Tai manau dar vienas įrodymas, kokį didžiulį neišnaudotą VT potencialą turi Vilnius.
Didžiąją dienos dalį važiuoja kas 7 minutes:
Oro uosto stotelėje:
Darbo dieną apie 17h Centre (Princess Street) laukiant tramvajaus:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLiepoja, didelis ir tankus* Latvijos miestas, kuris šiuo metu investuoja nemažus pinigus (žinoma, su ES pagalba) į tramvajaus infrastruktūros upgreidinimą.
*pakankamai didelis ir tankus turėti tramvajaus sistemą
2. Liepoja uostas.
3. Jie protestantai.
Vilniui šachas ir matas.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
1. Ten visai kitas klimatas.
2. Liepoja uostas.
3. Jie protestantai.
Vilniui šachas ir matas.
Comment
Comment