Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Gaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'
    Suprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Suprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).
      Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
        Tuos senus mikrikus grąžinti tikrai nereikia, bet ir tramvajaus Vilniui tikrai nereikia.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
          Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

          Click image for larger version

Name:	img.jpg
Views:	1590
Size:	138,1 kB
ID:	1970657

          Comment


            Tram porn: Alstom Citadis X05 tramvajaus/LRV akceleracija iki 72km/h (arba 45 m/h). Video - iš Australijos, bet tramvajus - prancūziškas, tad beveik tinka temoje:



            Šitie tramvajai/LRV gali važiuoti iki 90km/h.

            Comment


              Ką tik atidaryta pirmoji Odense Letbane (Light Rail) linija (yra angliški subtitrai):

              Comment


                Rumunija , Klužas-Napoka tramvajai 2021

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Maršrutkės Vilniuje dabar taip atrodo.

                  Click image for larger version  Name:	img.jpg Views:	402 Size:	138,1 kB ID:	1970657
                  Boltšutkės arba Boltuškės.

                  Comment


                    Apsilankiau Belgrade, tai įspūdžiai dvejopi:
                    • Tramvajų tinklas vis dar egzistuoja, ir nemažai kur bėgiai sutvarkyti ar bent jau minimaliai prižiūrimi, tai infrastruktūros prasme pasirodė visai neblogai
                    • Tramvajų parko būklė apgailėtina (žr. foto), naujų tramvajų mažai, ir centre ne taip retai tramvajai juda bendrame sraute ir/ar neturi jokio prioriteto prieš lengvuosius automobilius, nes kas kad miestas labai tankiai užstatytas, bet visiems reikia automobilių arba taxi

                    Click image for larger version

Name:	20220909_144125.jpg
Views:	1069
Size:	1013,5 kB
ID:	1991987Click image for larger version

Name:	20220913_114425.jpg
Views:	1052
Size:	1,04 MB
ID:	1991988
                    Click image for larger version

Name:	20220908_125210.jpg
Views:	1040
Size:	1,52 MB
ID:	1991989Click image for larger version

Name:	20220912_155834.jpg
Views:	1042
Size:	1,48 MB
ID:	1991990

                    Comment


                      Kontrastui

                      Modernus Liuksemburgo tramvajus, mieste kuriame kiek virš 100,000 gyventojų. Nuostabus daiktas skrodžiantis kiaurai miestą ir visiems nemokamas.

                      Vienintelė linija atidaryta 2017 metais jungia traukinių stotį su verslo rajonu. Tramvajai važiuoja kas 4 minutes intensyviausiu metu.

                      Planuojamas tolesnis tos pačios linijos išplėtimas į oro uostą kartu sujungiant naują Nacionalinį stadioną. Vilniuj tokio daikto reika, užtektų ir vienos linijos.

                      Click image for larger version

Name:	20220603_161302.jpg
Views:	1061
Size:	1,73 MB
ID:	1992088




                      Comment


                        Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:

                        https://www.railjournal.com/passenge...ht-metro-line/

                        Dabar miestas turi virš 20km VT kamieną, kuriame VT važiuoja pilna pirmumo teise ir be vairuotojo. Sistema leidžia važiuoti minimaliais vienos minutės intervalais, taigi apsidrausta yra labai ilgam laiko tarpui. Bet koks capacity didinimas bus daromas riedmenų pirkimų, o ne pinigų taškymu vairuotojams.

                        Taigi - 200 tūkstančių žmonių miestas gali tapti kietu pagal visus standartus kai yra šalyje su kietos urbanistikos ir gyvenimo mieste tradicija. Lygiai taip pat, izoliuotų mikrorajonų ir suburbų kratinys, apgyvendintas komunistų suvežtais kaimiečiais, netaps tikru miestu nei pasiekęs 600 tūkstančių gyventojų skaičių, nei 6 milijonų.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
                          Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.
                            Ne tik valdžios - net ir vietiniai žmonės, save vadinantys VT entuziastais, seilėjasi prie tų pačių gatvių projektų, o jų panacėja visoms VT problemoms yra autobusų padangų vulkanizavimas ir kiti panašaus lygio sprendimai

                            Comment


                              Lenkija , Varšuvos tramvajai 2022 metais

                              Comment


                                Lenkija , Krokuva tramvajai 2022 metais

                                Comment


                                  Lenkija , Grudziondzas trmvajai 2022 metais

                                  Comment


                                    Turiu kelias foto iš Vasaros kelionės Vokietijoje ir NL. Kur tik galėjau, specialiai išbandžiau ir važiavimą tramvajumi.

                                    Stadtbahn Köln. Šitas įdomus, nes žemėlapiuose žymimas kaip U-Bahn. Realiai tiesiog tramvajus su tuneliais ir kitais "metro" atributais kai kuriose vietose. Tokia galima sakyti paturbinta tramvajaus sistema



                                    Strassenbahn Düsseldorf. Paprastas tramvajus, nežymimas kaip U-bahn, skirtingai, negu Kiolne. Yra vietų netgi centre su bėgiais ant žolės, kas atrodo žiauriai fainai



                                    Kada nors, kai VMS bus mažiau mikrorajoninių "per brangu" kaimiečių, Vilniaus Konstitucijos pr. atrodys kažkaip taip (Diuseldorfas)



                                    Šiaip gatvėje centre (Diuseldorfas)



                                    Düsseldorf Stadtbahn. Čia U-bahn'as, kuris yra visiškai atskira sistema nuo Strassenbahn, nors naudoja light rail traukinukus t.y. praktiškai tramvajaus tipo riedmenis, nors dauguma senesni. Tai galima sakyti, kad Diuseldoprfas faktiškai turi dbi atskiras tramvajaus sistemas. Aišku neskaitant S-Bahno ir šiaip geležinkelių, kurie kai kuriais atvejais dubliuoja maršrutus










                                    Paskutinis taisė John; 2022.12.13, 22:05.

                                    Comment


                                      Dar pora iš Nyderlandų

                                      Hagos tramvajus. Nieko baisiai mandro, bet veikia pirmumas eisme (skirtingai, nei, pavzydžiui, kokioje nors Rygoje), šiaip labai patogus ir greitas būdas apvažiuoti visą miestą. Riedmenų yra ir senų ir naujų





                                      Turistinis Hagos tramas



                                      Rotterdamo tramvajus. Pats Rotterdamas toks gana smarkiai brutalistinis miestas, bet VT puikus, įskaitant gerą tramvajų tinklą


                                      Nereikia nei šviesaforų, nei perėjų. Lietuviškam vadziceliui-barankos sukiotojui sprogtų smegenys








                                      Comment


                                        Dar pora iš Krokuvos. Šiaip jaučiasi skirtumas, į blogąją pusę nuo Vokietijos (Rhein-Ruhr) ir NL tramvajų infrastruktūros. Iš pirmo žvilgsnio lyg ir viskas panašu, bet Krokuvoje tramvajai biškį mažiau smooth, biškį labiau triukšmauja, labiau dunda. Bet šiaip visvien kostmosas lyginant su Vilniaus apverktina VT sistema









                                        Bjauriausias dalykas pasivažinėjus VT civilizuotoje Europoje, bent man asmeniškai, yra ne tai, kad Vilniuje sunku keliauti VT. Mes prie to pripratę ir randam savo workaround'us, bet ką apie mūsų medvaržčiais sutvirtintą ir juodus dūmus spjaudantį VT galvoja, pavyzdžiui, vokiečiai atvažiavę iš kokio Diuseldorfo ar Kiolno? Arba olandai iš Hagos ar Rotterdamo? Ar netgi lenkai iš Krokuvos?

                                        Comment


                                          Na po 1990m, vijomės vakarus ir LT pažanga įspūdinga, čia nenuneigsi. Aišku viskam pinigų neužteko, įskaitant VT. Kaip ir pats minėjai, patys žmonės turi greičiau keistis, o ne baigus 12klasių, pirmas darbas- nuspirkt nuosavą tačkę ir užsidėt jos fotkę ant FB cover'io.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X