Reimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.
Manau, tai yra puikus šiuolaikinio tramvajaus pavyzdys - nuo integracijos i aplinką jautriausiose miesto vietose (nuotraukose - puikiosios Reimso katedros prieigos), laidų nebuvimo miesto centre iki platformų dizaino ir patogumo.
Štai taip Vilniuje galėtų atrodyti Pylimo g:
![Click image for larger version Name: IMG_0449.jpeg Views: 0 Size: 1,51 MB ID: 2131289](filedata/fetch?id=2131289&d=1716156282)
![Click image for larger version Name: IMG_0448.jpeg Views: 0 Size: 1,15 MB ID: 2131290](filedata/fetch?id=2131290&d=1716156314)
O čia kokia nors Vokiečių g, tik su pėsčiųjų promenada ir daugiau žalumos:
![Click image for larger version Name: IMG_0447.jpeg Views: 0 Size: 1,78 MB ID: 2131291](filedata/fetch?id=2131291&d=1716156300)
![Click image for larger version Name: IMG_0446.jpeg Views: 0 Size: 1,59 MB ID: 2131292](filedata/fetch?id=2131292&d=1716156268)
O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
Manau, tai yra puikus šiuolaikinio tramvajaus pavyzdys - nuo integracijos i aplinką jautriausiose miesto vietose (nuotraukose - puikiosios Reimso katedros prieigos), laidų nebuvimo miesto centre iki platformų dizaino ir patogumo.
Štai taip Vilniuje galėtų atrodyti Pylimo g:
O čia kokia nors Vokiečių g, tik su pėsčiųjų promenada ir daugiau žalumos:
O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
Comment