Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSuprantu, kad tu esi kaimietis, todėl nežinai, kad Vilniuje mikrikų nėra jau ~10 metų (juos likvidavo Zuokas).
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Taip ir aš manau, kad juos reikia gražinti, nes yra manevringesni ir pigesni, be to, geriau tinka Vilniaus reljefui.
- 3 patinka
Comment
-
-
Apsilankiau Belgrade, tai įspūdžiai dvejopi:- Tramvajų tinklas vis dar egzistuoja, ir nemažai kur bėgiai sutvarkyti ar bent jau minimaliai prižiūrimi, tai infrastruktūros prasme pasirodė visai neblogai
- Tramvajų parko būklė apgailėtina (žr. foto), naujų tramvajų mažai, ir centre ne taip retai tramvajai juda bendrame sraute ir/ar neturi jokio prioriteto prieš lengvuosius automobilius, nes kas kad miestas labai tankiai užstatytas, bet visiems reikia automobilių arba taxi
- 4 patinka
Comment
-
Kontrastui
Modernus Liuksemburgo tramvajus, mieste kuriame kiek virš 100,000 gyventojų. Nuostabus daiktas skrodžiantis kiaurai miestą ir visiems nemokamas.
Vienintelė linija atidaryta 2017 metais jungia traukinių stotį su verslo rajonu. Tramvajai važiuoja kas 4 minutes intensyviausiu metu.
Planuojamas tolesnis tos pačios linijos išplėtimas į oro uostą kartu sujungiant naują Nacionalinį stadioną. Vilniuj tokio daikto reika, užtektų ir vienos linijos.
- 16 patinka
Comment
-
Kol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
https://www.railjournal.com/passenge...ht-metro-line/
Dabar miestas turi virš 20km VT kamieną, kuriame VT važiuoja pilna pirmumo teise ir be vairuotojo. Sistema leidžia važiuoti minimaliais vienos minutės intervalais, taigi apsidrausta yra labai ilgam laiko tarpui. Bet koks capacity didinimas bus daromas riedmenų pirkimų, o ne pinigų taškymu vairuotojams.
Taigi - 200 tūkstančių žmonių miestas gali tapti kietu pagal visus standartus kai yra šalyje su kietos urbanistikos ir gyvenimo mieste tradicija. Lygiai taip pat, izoliuotų mikrorajonų ir suburbų kratinys, apgyvendintas komunistų suvežtais kaimiečiais, netaps tikru miestu nei pasiekęs 600 tūkstančių gyventojų skaičių, nei 6 milijonų.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKol mikrorajoniniai ir suburbiniai Vilniaus automobilistai (=~90% Vilniaus populiacijos) seilėjasi prie naujos, kraupios gatvės brėžinių, tris kartus mažesnis Prancūzijos miestas Rennes ką tik atidarė antrą pilnai automatinę ‘light metro’ liniją:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Deja, toks projektas tiesiog yra už suvokimo ribų Vilniaus miesto valdytojams.
- 4 patinka
Comment
-
Turiu kelias foto iš Vasaros kelionės Vokietijoje ir NL. Kur tik galėjau, specialiai išbandžiau ir važiavimą tramvajumi.
Stadtbahn Köln. Šitas įdomus, nes žemėlapiuose žymimas kaip U-Bahn. Realiai tiesiog tramvajus su tuneliais ir kitais "metro" atributais kai kuriose vietose. Tokia galima sakyti paturbinta tramvajaus sistema
Strassenbahn Düsseldorf. Paprastas tramvajus, nežymimas kaip U-bahn, skirtingai, negu Kiolne. Yra vietų netgi centre su bėgiais ant žolės, kas atrodo žiauriai fainai
Kada nors, kai VMS bus mažiau mikrorajoninių "per brangu" kaimiečių, Vilniaus Konstitucijos pr. atrodys kažkaip taip (Diuseldorfas)
Šiaip gatvėje centre (Diuseldorfas)
Düsseldorf Stadtbahn. Čia U-bahn'as, kuris yra visiškai atskira sistema nuo Strassenbahn, nors naudoja light rail traukinukus t.y. praktiškai tramvajaus tipo riedmenis, nors dauguma senesni. Tai galima sakyti, kad Diuseldoprfas faktiškai turi dbi atskiras tramvajaus sistemas. Aišku neskaitant S-Bahno ir šiaip geležinkelių, kurie kai kuriais atvejais dubliuoja maršrutus
Paskutinis taisė John; 2022.12.13, 22:05.
- 5 patinka
Comment
-
Dar pora iš Nyderlandų
Hagos tramvajus. Nieko baisiai mandro, bet veikia pirmumas eisme (skirtingai, nei, pavzydžiui, kokioje nors Rygoje), šiaip labai patogus ir greitas būdas apvažiuoti visą miestą. Riedmenų yra ir senų ir naujų
Turistinis Hagos tramas
Rotterdamo tramvajus. Pats Rotterdamas toks gana smarkiai brutalistinis miestas, bet VT puikus, įskaitant gerą tramvajų tinklą
Nereikia nei šviesaforų, nei perėjų. Lietuviškam vadziceliui-barankos sukiotojui sprogtų smegenys
- 6 patinka
Comment
-
Dar pora iš Krokuvos. Šiaip jaučiasi skirtumas, į blogąją pusę nuo Vokietijos (Rhein-Ruhr) ir NL tramvajų infrastruktūros. Iš pirmo žvilgsnio lyg ir viskas panašu, bet Krokuvoje tramvajai biškį mažiau smooth, biškį labiau triukšmauja, labiau dunda. Bet šiaip visvien kostmosas lyginant su Vilniaus apverktina VT sistema
Bjauriausias dalykas pasivažinėjus VT civilizuotoje Europoje, bent man asmeniškai, yra ne tai, kad Vilniuje sunku keliauti VT. Mes prie to pripratę ir randam savo workaround'us, bet ką apie mūsų medvaržčiais sutvirtintą ir juodus dūmus spjaudantį VT galvoja, pavyzdžiui, vokiečiai atvažiavę iš kokio Diuseldorfo ar Kiolno? Arba olandai iš Hagos ar Rotterdamo? Ar netgi lenkai iš Krokuvos?
- 12 patinka
Comment
Comment