Parašė rufas...tr
VT domėjimosi šakų yra tiek pat, kiek yra VT fanų. Vieniems galbūt užtenka padiskutuoti apie VT išorę, 'pafotkinti' ir daugiau nesigilinti. Kiti, kaip tik, priešingai, labiau linkę gilintis į VT technines charakteristikas, modelius, rūšis, porūšius, treti domisi transporto darbo organizavimu ir visokiais reiškiniais, ketvirti - VT istorija, o penkti - apskritai, visko po truputį. Siekiant naudingo abipusinio bendradarbiavimo - tarpusavio pagarba ir tolerancija yra būtina!
Aš paprastai darau taip: kai diskutuojama man neįdomia arba nesuprantama tema, aš į ją nesikišu, nes nebūtinai visų diskusijos dalyvių nuomonė ir interesai turi sutapti su manąja, įsiterpiu tik ten, kur matau, kad tikrai turėsiu ką nors daugiau ar mažiau vertingo pasakyti
Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį. Ir tikrai yra keista, kai troleibusas diena iš dienos dirba tam pačiam maršrute, su tais pačiais vairuotojais, o štai vienai - dviem dienom nusigrybauja į kitą maršrutą. Žiūrint praktine prasme, tai irgi svarbu. Pavyzdžiui, susiplanuoji žūtbūt susimedžioti konkretaus troleibuso nuotrauką, žinai jo maršrutą, kantriai sėlini, lūkuriuoji, jau tuoj turėtų pasirodyti, o finale paaiškėja, kad tądien jis sau ramiai dirba kitam numeryje. Pasitakė atvejų, kada per vieną dieną net kelios dešimtys troleibusų susikeitė maršrutais. Kadangi man tokie atvejai neretai 'krauna ant nervų', tai tiesiog savaime imi mąstyti ir domėtis tuo reiškiniu.
Šiaip, galima sakyti, periodiškai pasitaiko koks nors 'nugrybėlis' troleibusas nesavam maršrute. Pavyzdžiui, 2644 tai padaro ne pirmą kartą. Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic
Aš paprastai darau taip: kai diskutuojama man neįdomia arba nesuprantama tema, aš į ją nesikišu, nes nebūtinai visų diskusijos dalyvių nuomonė ir interesai turi sutapti su manąja, įsiterpiu tik ten, kur matau, kad tikrai turėsiu ką nors daugiau ar mažiau vertingo pasakyti
Aš asmeniškai domiuosi konkrečiai kiekvieno troleibuso charakteristika ir ką jis gero nuveikė per savo egzistencinį laikotarpį. Ir tikrai yra keista, kai troleibusas diena iš dienos dirba tam pačiam maršrute, su tais pačiais vairuotojais, o štai vienai - dviem dienom nusigrybauja į kitą maršrutą. Žiūrint praktine prasme, tai irgi svarbu. Pavyzdžiui, susiplanuoji žūtbūt susimedžioti konkretaus troleibuso nuotrauką, žinai jo maršrutą, kantriai sėlini, lūkuriuoji, jau tuoj turėtų pasirodyti, o finale paaiškėja, kad tądien jis sau ramiai dirba kitam numeryje. Pasitakė atvejų, kada per vieną dieną net kelios dešimtys troleibusų susikeitė maršrutais. Kadangi man tokie atvejai neretai 'krauna ant nervų', tai tiesiog savaime imi mąstyti ir domėtis tuo reiškiniu.
Šiaip, galima sakyti, periodiškai pasitaiko koks nors 'nugrybėlis' troleibusas nesavam maršrute. Pavyzdžiui, 2644 tai padaro ne pirmą kartą. Apskritai, tikriausiai nėra troleibuso, kuris nebūtų vienai dienai suvažinėjęs neįprastu maršrutu. Priežasčių, kodėl taip yra, galima prisigalvoti pačių įvairiausiu. Bet dabar jų neminėsiu, kadangi jau ir taip ilgas pranešimas ir beveik visas offtopic
Comment