Beje, ar nebūtų protingiau temą pervadinti į "Keleivių laipinimas viešajame transporte" ar kažką panašaus? "Priekinės durys" skamba nekaip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Pasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai piko metu jokios naudos neduotų. Ne piko meto ir poilsio dienų VT grafikus reikia suspausti, o sustojimą nesant keleivių stotelėje ir nesiruošiančių išlipti padaryti neprivalomą. Galima apsieiti ir be mygtukų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet tvarkaraščiai sudaromi įskaitant sustojimus.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąpaskutiniame reise galėtų skirti mažesnį laiką duoti maršrutui įveikti. pvz: sostinės 19autobusų maršrutas. iš stoties išvyko 22:44. sodų stotelėje jau buvo 22:59 [-5minutės nuo grafiko]. nebuvo išlipančių/įlipančių keleivių.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąPasisakanciu pries ilaipinima tik per priekines duris pagrindinis argumentas yra ilgesnis keliones laikas.
Senokai viesuoju transportu Lietuvoje vaziavau tad pataisykit mane jei klystu, bet kiek atsimenu Vilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme. Ar nevertetu autobusu ir troleibusu parkams pagalvoti ir apie sita naujove, juk beveik visi naujasni autobusai/troleibusai turi pypsiukus, o zmones ipratinti stoteleje stabdyti nebutu sudetinga, jie taip stabto mikruskes.
Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik paskutiniams. Ne piko metu ir poilsio dienomis, galbūt išskyrus šeštadienį iki pietų.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTokia tvarka čia būtų gerai, bet, ji čia neprigis nes ne tas žmonių mentalitetas. Jauni žmonės, aišku, prie tokios tvarkos galbūt ir pripras, bet kaip su pagyvenusiais, pensininkais, tais kurie nesinaudoja mikrobusais - būnant tokiai tvarkai ir laiku nepaspaudus mygtuko pravažiuos, pradės šaukt, varyt ant vairuotojo kad nesustojo. Ir kas tada? Papildomas stresas vairuotojui. O gal ir dar kas. Taip pat ir stotelėje. Pravažiuos autobusas, nesustos. Garantuotai atsiras pasipiktinusių, kurių dalis užvers savivaldybę ar SĮ "Susisiekimo paslaugas" pretenzijomis ir pasipiktinimais, ko pasekoje ši tvarka pakibs "ant plauko".
Aš taip pat norėčiau tokios tvarkos, bet bijau kad ją gali ištikti "priekinių durų" tvarkos likimas
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVilniuje tiek troleibusai tiek autobusai stoja kiekvienoje stoteleje nepaisant to, kad nera norinciu nei ilipti nei islipti. Tai atrodo ganetinai keista ir neefektyvu ir laiko ir kuro sanaudu prasme.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka
Retos išimtys yra. Pvz 74 maršruto autobusas nestoja stotelėse nuo Rudens iki Lelijų (ir atvirkščiai). Pravažiuoja nesustojęs pro 6 stoteles. 44 maršruto autobusas nestoja tik stotelėje Viadukas.
Comment
-
Nepritariu, kad reikėtų leisti vairuotojui nukrypti nuo grafiko dėl greičio. Nebent maršrutuose, kuriuose važiavimo intervalas yra 5 - 7 min. Kaune tokių nebėra, Vilniuje nebent T16 ir dar kai kurie troleibusai.
Ydinga yra tvarkaraščio sudarymo tvarka. Ir piko, ir ne piko metu atkarpai tarp stotelių nuvažiuoti duodama tiek pat laiko. Tas laikas turėtų būti skirtingas skirtingu paros metu.
Taip pat apsprendžiant atkarpos nuvažiavimo laiką reikėtų atsižvelgti į A juostų buvimą ir jų funkcionalumą. Ten, kur A juostos tikrai veikia, reikėtų didint VT greitį.
Užsienyje, ten kur "autobusai laksto kaip formulės" nemanau, kad jiems leidžiama labai nukrypti nuo grafiko. Grafikas tiesiog toks, kad reikia lakstyti.
Dar prieš kelis metus suspaustas grafikas būdavo Kaune T13 ir T14, kad šie maršrutai tikrai lakstydavo.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą..Dar prieš kelis metus suspaustas grafikas būdavo Kaune T13 ir T14, kad šie maršrutai tikrai lakstydavo.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip jie galejo lakstyti, jei kontaktinis tinklas benras visiems maršrutams, o troleibusas troleibusą lenkti negali?
Kiti maršrutai irgi greičiau judėjo, tačiau šie maršrutai labiausiai apkrauti mieste, daugiau reikia stovėt stotelėje, kad didesnis srautas įliptų/išliptų, taip pat važiuojama apkrautomis gatvėmis. Taip ir gaudavosi, kad reikėjo lėkti.
Visiems maršrutams įveikti buvo skiriama mažiau laiko, tačiau ne visi vienodai apkrauti keleivių ir eismo sudėtingumo atžvilgiu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąUžsienyje, ten kur "autobusai laksto kaip formulės" nemanau, kad jiems leidžiama labai nukrypti nuo grafiko. Grafikas tiesiog toks, kad reikia lakstyti.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKaip jie galejo lakstyti, jei kontaktinis tinklas benras visiems maršrutams, o troleibusas troleibusą lenkti negali?
Comment
Comment