Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index

    Stumdytis nereikia, nes vietos ten pakankamai. Matai, Kauno, skirtingai nei Vilniaus, autobusuose ir troleibusuose vairuotojo kabinos užima tik kampą, o ne visą priekį, o vairuotojai visada atidaro visas duris, o ne tik pusę.

    Dar vienas dalykas, kad dauguma žmonių jau naudojasi elektroniniu bilietu, todėl netgi žyminčių popierinius bilietus (Jau nekalbant apie pirkimą pas vairuotoją) būna tik vienetai. Pasitaiko, kad vienoje stotelėje su popieriniu bilietu išvis nepasitaiko nei vieno žmogaus.
    Kaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjo
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Kaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjo
      Niekada neteko šito matyti. Anksčiau žiemomis priekinių kartais neatidarinėdavo išvis, o ne atidarydavo pusę. Dabar kol kas visos durys atidarinėjamos pilnai ir reikia tikėtis taip bus ir toliau.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Kaune irgi kai kurie vairuotojai atidaro tik vieną varčią. Be to atėjus žiemai, tai pradės daryti vis daugiau vairuotojų. Kas dėl vietos priekyje - jos nėra daugiau nei Vilniuje troleibusuose. "Škodos" perdarytos pagal taip pat. "Solariuose" vietos net mažiau, nes Vilniuje nėra to turėklo, prie kurio Kaune pritvirtinti komposteriai. Vienintelis skirtumas, kad Vilniuje dalyje autobusų nebuvo išardytos kabinos ir keleiviai naudojosi puse priekinių durų bei praėjimo. Tačiau visgi tokių autobusų nebuvo daug, nors kursavo jie ir apkrautais maršrutais.

        Comment


          Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.

          Comment


            Parašė Boutsen
            Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
            Kad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas . Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              vat boutsen yra vairuotojas iš didžiosios V, skaitau ir suprantu, kad žmogus kaifuoja nuo savo darbo

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas . Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?
                Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai Bet gal aš čią per daug užsimaniau Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.

                Comment


                  Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...

                  Comment


                    žiūrėk kad tik tavęs neapspjautų žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
                      Aš irgi buvau priešiškai nusistatęs prieš šią tvarką, bet matau, kad visai sėkmingai prigijo. Tik nepatinka, kad ilgesniuose autobusuoe visi priekyje susispaudžia, kuomet gale yra pakankamai vietos.

                      Comment


                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                        žiūrėk kad tik tavęs neapspjautų žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse
                        Puikiai veikia? Klinikose kaip daktaras, atrodo, turėtum lankytis... Kaip ten viskas "puiku"...

                        Comment


                          /\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje

                          Comment


                            Parašė Boutsen

                            Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai Bet gal aš čią per daug užsimaniau Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.
                            Puiku, kad šiame materialiame pasaulyje dar yra paprastų ir nuoširdžiai savo darbą mylinčių žmonių. Pagarba ir sėkmės darbe

                            Parašė Al1
                            Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
                            Na kaip čia pasakius... Kaunas ir Vilnius VT atžvilgiu šiek tiek skiriasi. Kaune transporto eismas optimaliau ir protingiau organizuojamas, mažesnis biurokratinis aparatas tuo užsiima, todėl parkai nesėdi tokiose giliose skolose kaip sostinėje. Todėl gal ir atsiras pinigų vairuotojų papildomam skatinimui. O ir priekinių durų tvarka Kaune įvedama kitaip nei Vilniuje, tad gal ir gyvuos dar ilgai. Gal.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.19, 23:05.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
                                Bet žmonės matyt kultūringesni ir beveik visi laikosi šios tvarkos ir tvarkingai be greitai sulipa į autobusus. Dabar netgi baigia išmokti nueit į galą.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Al1
                                  Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
                                  Tas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.

                                  O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.

                                    O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
                                    Ir kas iš to, jei vairuotojai po to apšaukia. Arba duris atidaro, o nemąstanti banda vis tiek stovi eilėje ir lipa tik pro priekį...

                                    Comment


                                      čia jau įpročio reikalas

                                      O jei vairuotojas atidaro visas duris iš karto, tai greičiausiai neapšauks. Arba piko metas, arba pasitaikė vairuotojas, kuriam nusispjaut ant priekinių durų.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        /\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
                                        O aš pastebėjau, kad važiavimas iš taško A į tašką B prailgsta ~10min. Ir mane tas baisiai užknisa.

                                        Comment


                                          Kaunas

                                          Šiandien šiek tiek prieš 10 važiavau troleibusu nuo Baršausko g. iki Kęstučio. Žmonės įleidžiami per visas duris, kontrolieriai net nelipo į vidų, nes buvo susispaudęs nenormalus skaičius žmonių.
                                          Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.09.20, 13:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X