Parašė index
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjoPost in English - fight censorship!
Comment
-
Kaune irgi kai kurie vairuotojai atidaro tik vieną varčią. Be to atėjus žiemai, tai pradės daryti vis daugiau vairuotojų. Kas dėl vietos priekyje - jos nėra daugiau nei Vilniuje troleibusuose. "Škodos" perdarytos pagal taip pat. "Solariuose" vietos net mažiau, nes Vilniuje nėra to turėklo, prie kurio Kaune pritvirtinti komposteriai. Vienintelis skirtumas, kad Vilniuje dalyje autobusų nebuvo išardytos kabinos ir keleiviai naudojosi puse priekinių durų bei praėjimo. Tačiau visgi tokių autobusų nebuvo daug, nors kursavo jie ir apkrautais maršrutais.
Comment
-
Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
Comment
-
Parašė BoutsenTuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas . Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąžiūrėk kad tik tavęs neapspjautų žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse
Comment
-
/\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
Comment
-
Parašė Boutsen
Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai Bet gal aš čią per daug užsimaniau Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.
Parašė Al1Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.19, 23:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Al1Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
Comment
Comment