Pakartosiu, sistema netinkama dideliam miestui! Kaip ir Europoje, dažnai naudojama tik ne didesniuose nei vidutinis miestuose su mažesnių keleivių srautu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNezinau ar cia jo geras PR, bet bent atrodo, kad vienintelis meras neuzhsiimantis VIESAIS politikavimais ir dar kazka gero miestui duodantis (o, tai, kad jam paciam nubyra siek tiek trupiniu tai nematau nieko blogo)
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPritariu. Nauja tvarka nėra bloga, o ir žmonės prie jos baigia priprasti. Įlaipinti pro kitas duris galima būtų tik tėvelius su vežimėliais arba neįgaliuosius, kaip Švedijoje, bet jiems tuo pačiu teikiama privilegija neapmokėti kelionės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai korupcija. Nieko blogo? Tai ir gyvensime toliau š****ai.
Vilniuje gyventi beveik super!
Comment
-
Parašė ratTai dabar reikės atgal montuoti komposterius ir vėl keisti salono priekį? Tik Lietuvoje taip gali būti (gal dar Rusijoje).
Comment
-
Parašė ratTai dabar reikės atgal montuoti komposterius ir vėl keisti salono priekį? Tik Lietuvoje taip gali būti (gal dar Rusijoje).
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTikiuosi, autobusų ir troleibusų priekius niekas neperdarinės atgal, o vairuotojam neleis priekinių durų išvis neatidarinėti. Būtų galima naudotis visomis tp durimis, o ne tik vidurinėmis ir galinėmis
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakartosiu, sistema netinkama dideliam miestui!...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAr Paryžius pakankamai didelis?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąParyžiuje pagrindinė transporto priemonė yra metro. Dar ir tramvajus. O autobusai atlieka tik privežimo funkciją, srautai palyginti nedideli.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąSugrąžinkime bomžus į troleibusus!!
Vilnieti, ar pasiilgai smarvės ir banditizmo viešajame transporte?Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąParyžiuje... ...O autobusai atlieka tik privežimo funkciją, srautai palyginti nedideli.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąvat būtent dėl to man patiko naujoji tvarka, kai ją įvedė bomžų vt praktiškai nebeliko, tai vat man įdomu kaip Zuokas žada spręsti šitą problema?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąna žinoma, užsiimkim dar vienu milijoniniu vt "projektu", sukiškim į jį mokesčių pinigus vietoj to, kad paliktume dabartinę tvarką, kuri nieko nekainuoja ir su problema bent jau iš dalies susitvarko tikrai neblogaiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKaip jau minėjau, jei būtų atsisakyta esamos laipinimo pro priekines duris tvarkos, tai būtų galima diegti mano minėtas priemones. O joms būtų galima gauti neblogą finansavimą iš ES. Mąstymas, kad mokesčių mokėtojų pinigus reikia spausti kišenėj ir su jais nieko nedaryti - ydingas. Nebūkim jau tokie skregos. Naudingai išleisti pinigai yra naudingai išleisti pinigai, svarbiausia, kad jie būtų nenusavinti, o čia jau kita problema. Geriau daryti negu nedaryti.Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimądeja iš ES gautas finansavimas dar negarantuoja diegiamos priemonės efektyvumo ką puikiai parodė e bilieto sistema. Mokesčių pinigų jokiu būdu kišenėj spausti nereikia, bet juk visi žinome, kad yra aibės sričių į kurias tuos pinigus investuoti būtų kurkas naudingiau ir efektyviau nei keisti vt tvarką vien tik tam, kad kažką pakeisti, nes kažkam tai nepatinka, nors yra pakankamai efektyvu (žinoma, esamai tvarkai taip pat reikėtų kaikurių pakeitimų, kaip antai priversti veikti e bilieto skaitytuvus, kuriais įlipantieji privalėtų nuskanuoti savo e bilietus)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąvat būtent dėl to man patiko naujoji tvarka, kai ją įvedė bomžų vt praktiškai nebeliko, tai vat man įdomu kaip Zuokas žada spręsti šitą problema?
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąSugrąžinkime bomžus į troleibusus!!
Vilnieti, ar pasiilgai smarvės ir banditizmo viešajame transporte?
Jei tikėti Zuoku, su nusikalstamumu jis kovos kitokiais, kur kas efektyvesniais būdais. Juk pažadėjo, kad čigonų taboras bus išspirtas už miesto ribų, o benamiai bus efektyviau vijami iš viešųjų vietų. Natūralu, kad sumažėjus benamių mieste, sumažės jų ir VT. Viešasis transportas- ne vienintelė vieta, kur bomžai nepageidaujami.
Tikiuosi, ir kontrolės tarnyba bus ir toliau gerinama, o kameros bus įrengtos ne vien autobusuose ir troleibusuose, bet ir kontrolierių autobusiukuose. Tai žiū, ir apsieisim be tų priekinių durų Užtat sąžiningiems keleiviams nereikės grūstis prie siauro priekinių durų plyšio bei gaišti kelionėje keliolika minučių ilgiau.
Tikiu, kad bent dalį pažadų Zuokas įgyvendins. Žinoma, didesnė politikų pažadų dalis taip ir lieka pažadais, bet Zuokas, skirtingai nei jo pirmtakai ir pasekėjai, tikrai per praeitą kadenciją daugiau dėl Vilniaus miesto padarė nei jie. Tad tikimės, kad ir šįkart jis neapvils.
Comment
Comment